2
2 invites voor dit geweldige forum.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smurf
    Gingerbread Sep 6, 2014

Smurf , Sep 6, 2014 :
    Helaas kan ik niet in het invite topic plaatsen dus dan maar hier. Aan de
    modjes om deze graag even bij het invite topic te plaatsen ;) Danku!

OnePlus Forums - Error

The requested forum could not be found.

Ik heb nog 2 invites over om weg te geven aan de mensen binnen deze geweldige nederlandse
    tak van het forum.

Laten we maar eerst ever over mijn eerste mobiel hebben. Toen mijn fiets was gestolen moest
    ik een aardig eindje naar huis lopen, nader onderzoek bleek uit dat het exact om 12,64km ging.
    Helaas waren de regengoden mij niet erg goed gezind en dachten bij hunzelf regen regen en
    nog meer regen. Helaas heeft mijn mobiel dit niet na kunnen vertelen. De nacht dat ik thuis
    kwam ben gaan douchen en gaan pitten. De dag erna zag mijn mobiel er erg somber uit dus
    heb ik deze meerdere geprobeerd te reanimeren, helaas zonder succes. Mijn mobiel naar de
    intensive care gebracht en pakweg 4 a 5 weken later pas het definitieve antwoord gehad dat
    deze is overleden. Er zit helaas corrosie op de platen en tja dan is het klaar en over met mijn
    maatje.

Hierbij mijn verhaal, dit terzijde.

Wie zou er een invite willen, waarom en hoe graag? Huidige mobiel en hoelang je hier al
    member bent.

barb and vincent_tricker like this.
  2. KaanGuney
    Gingerbread Sep 6, 2014

KaanGuney , Sep 6, 2014 :
    Ik wacht al ongeveer 4 maanden, heb de early supporter invite gemist door vakantie en 2nd chance nooit gekregen jammer genoeg. Ik heb nu een S3 die bijna uit elkaar valt dus een OPO zou fantastisch zijn! Groetjes

3. jellex88
    Cupcake Sep 6, 2014

jellex88 , Sep 6, 2014 :
    Beste ,

zou heel graag de invite krijgen omdat ik the oneplus heb leren kennen via een collega van mij en ik er helemaal weg van was.
    Heb nog nooit een smartphone gehad omdat ik het te duur vond voor wat het was en omdat iedereen zo per se op de Apple-kar sprong. Ik doe de dingen graag wat anders als de meerderheid;)
    Wil de mensen in mijn omgeving laten zien dat er meer (en beter) in de wereld is dan die eeuwige Iphone.

Momenteel heb ik geen gsm van mijn eigen en maak steeds gebruik van mijn werk-gsm (een oudbollige Nokia met toetsen die je niet meer herkent. Dit ding is al enkele keren in water terecht gekomen maar begint het uiteindelijk toch te begeven)

Ik ben al enkel weken actief opzoek!

Alvast bedankt om te lezen,
    vind het tof dat je mensen de kans geeft om een invite te krijgen.

4. Thomas1994
    Gingerbread Sep 6, 2014

Thomas1994 , Sep 6, 2014 :
    Hai Smurf,

Ik ben hier nog nniet super lang member, maar ik zou hem wel degelijk graag willen. Ik heb nu een HTC Sensation XE van bijna 3 jaar oud die geen muziek meer afspeelt, af en toe uitvalt terwijl de batterij net nieuw is, zijn beeldscherm niet meer draait en erg traag is geworden met typen en laden van foto's waar ik alles al bijna van heb verwijderd. Ik zou natuurlijk nog langer door kunnen gaan met deze telefoon aangezien ik niet heel diep in de buidel kan tasten qua geld, maar net genoeg voor een nieuwe telefoon. Ik reis namelijk elke dag 5 uur op en neer naar Utrecht en zonder muziek te kunnen luisteren wordt dit steeds meer een ergernis!;) Verder hoop ik dat jij in ieder geval veel plezier heb van je OPO;)

Groetjes Thomas

Yellowf likes this.
  5. andreitus
    Cupcake Sep 6, 2014

andreitus , Sep 6, 2014 :
    ik heb toevallig over de oneplus one gehoord via een filmpje. sindsdien wacht ik al op een invite, wekenlang zit ik dagelijks op het forum zonder resultaat... mijn blackberry curve kan nog maar net een bericht sturen zonder te crashen. enkele goede vrienden van mij hebben ook gsm die al lang vervangen moesten zijn, maar omdat niemand in onze vriendengroep al een invite heeft gekregen zitten we nog altijd steenvast. dus zou uw invite niet alleen mij maar vele andere gelukkig maken.

groeten Andrei.

6. Ciske1997
    Cupcake Sep 6, 2014

Ciske1997 , Sep 6, 2014 :
    Hallo,

Leuk verteld Smurf,
    wel vervelend voor je dat je telefoon door de regen kapot was gegaan.

Ik heb ik ook zoiets meegemaakt.
    ik zou dus op vakantie gaan, maar mijn samsung galaxy s2 was een week daarvoor kapot gevallen (kan gebeuren :( ).
    dus toen wilde ik een ander mobiel kopen maar eigenlijk vond ik de meeste telefoons niet geschikt of te duur.
    En daar was het witte licht, de OPLOSSING!!!

Nee nog niet de one plus...
    een vriend van mij zij dat ik zijn sony xperia z voor 150 euro mocht kopen!!! (Ik helemaal blij)
    Dus in de stress dat wij over een paar dagen op vakantie zouden gaan ben ik bij hem langs geweest en kwam hij onverwachts met het vervelende nieuws.
    ik mocht zijn oude telefoon niet meer kopen...

Wat ik daarna heb gedaan is goed nagedacht en mijn oude telefoon maar laten repareren voor 100 euro. Maar ik ben nu echt toe aan een nieuw mobiel want deze is zo sloom geworden en ik vinde de one plus Echt heel erg mooi (netzoals de prijs)

Leuk dat je, je invites zo wil delen, deze communitie is super tof, bedankt voor het lezen
    En ik hoop op een invite! :))

leonenclaudia likes this.
  7. markgrim
    Donut Sep 6, 2014

markgrim , Sep 6, 2014 :
    Beste grote smurf

Een maand of 3 geleden kwam ik bij mijn schoonbroer die de one liet zien was opslag verliefd heb mij enige tijd daarna ingeschreven om kans te maken , heb weinig forum tijd Vanwege buitenland werk maar droom van de oppo ik heb een htc one die geweldig is , maar bij de opo in het niet valt , kortom ik ben net als iedereen hier geef me die invite en mask me blij, oja tof dat je ze hier deelt:)

8. Smurf
    Gingerbread Sep 6, 2014

Smurf , Sep 6, 2014 :
    Dat is wel even wat minder ik heb hiervoor ook een xperia z gehad maar ik vond het echt een onding
    na een paar weken niet meer waterdicht en de service is erg slecht. Beeldscherm ook al een keer
    vervangen ivm warmte en kou (patsboem) ook een xperia probleem.

9. Trexpass
    Froyo Sep 6, 2014

Trexpass , Sep 6, 2014 :
    ik ben hier nog niet zo lang member, maar mijn sgs3 is reeds overleden nadat hij uit mijn tas in een plas water viel, en het duurde natuurlijk een tijdje voordat ik doorhad dat hij daar lag, dus ik terug gerend maar het was al te laat.
    mede door mijn kleine beurs ben ik op dit forum terecht gekomen omdat ik een telefoon wil die goed is, maar voor een relatief kleine prijs.
    ik loop nu rond met een samsung klaptelefoon met MMS functie haha! het belt en smst, maar daar houd het bij op (zelfs geen camera lol )

member sinds woensdag, dat is niet zo lang :p

leonenclaudia likes this.
  10. tom rietveld
    Cupcake Sep 6, 2014

11. Ciske1997
    Cupcake Sep 6, 2014

Ciske1997 , Sep 6, 2014 :
    jaa ik heb ook van die problemen gehoord inderdaad!!

12. jsparla
    Froyo Sep 6, 2014

jsparla , Sep 6, 2014 :
    Hey Smurf, fijn dat je weer wat mensen blij kan maken! Ik heb mijn OPO sinds maandag en hij bevalt echt super! Hoe ben jij aan je extra invites gekomen, via OP?

13. bstuart12
    Froyo Sep 6, 2014

bstuart12 , Sep 6, 2014 :
    Beste @Smurf ik zou heen graag een invite willen. Ik ben niet zo heel lang member zoals vele hier. Echter heb ik wel een hele goeie reden waarom ik de onePlus wil. Mijn huidige telefoon is de eerste galaxy s, ding is 5/6 jaar oud ofzo.

Om mij bezig te houden met zo'n oude telefoon heb ik er van alles mee gedaan. rooten en cm er op gezet. Maar deze phone heeft nu toch wel echt zijn beste tijd gehad. Echter is deze phone wel belangrijk voor mij want ik ben een mobile developer in opleiding. Dus een nieuwe telefoon is wel een must.

Ik zeg niet dat ik voorrang heb op andere want iedereen heeft even veel recht op een invite en de mooie onePlus en hierbij succes iedereen!!!

Mag de gelukkige een super telefoon kopen, Met vriendelijke groet, bstuart12

JaspahB likes this.
  14. huppelkonijn
    Eclair Sep 6, 2014

huppelkonijn , Sep 6, 2014 :
    @Smurf: Cool iemand die zijn invites niet probeert te verkopen op 2dehands websites, hoewel ik moet toegeven dat ik ook al even heb overwogen om op dergelijke manier een invite aan te schaffen. Principieel geef ik echter niet toe :)! Ik ben al maanden verschillende smartphones aan het vergelijken en kwam uiteindelijk uit op de Nexus 5 of de iPhone 5S.

De Nexus 5 heeft zeer goede specs maar jammergenoeg een zwakke camera (en batterijduur). De iPhone heeft dan een camera die stukken beter is, maar is gewoon TE duur. Plots leerde ik de OPO kennen en was meteen verkocht. Al het filmpje gezien van de kwaliteit van de camera? Ik was meteen fan en ging op zoek via vrienden naar invites, helaas... Toen kwam ik op dit forum terecht waar ik nu hoop snel een invite te ontvangen.

Ik werk momenteel nog met een iPhone 3G (geen 3G s) waardoor het onmogelijk wordt om deze smartphone nog als 'smartphone' gebruiken. Om een idee te geven: het openen van de Facebook app duurt ongeveer 5 minuten. Met andere woorden: niet meer werkbaar! Gezien ik echt verliefd ben geworden op de OPO wil ik niets anders meer en ben ik zeker niet bereid om zoveel meer te betalen voor een Apple toestel. Je zou me erg veel plezier doen met een invite!

15. simone.giardi
    Cupcake Sep 6, 2014

16. FunkyRabbit
    Donut Sep 6, 2014

FunkyRabbit , Sep 6, 2014 :
    Ik zit nu met een Lg G2 maar hij werkt niet meer zoals moet. Ik heb goeie dingen gelezen over de oppo kwaliteit. Ik ben heel curieus naar de OneplusOne dus een invite zou fijn zijn en anders succes aan de rest van de mensen!

17. JaspahB
    Donut Sep 6, 2014

JaspahB , Sep 6, 2014 :
    Ik zou er een willen omdat ik voorlopig zonder smartphone zit, en graag een nieuwe wil kopen. Ik gebruik mijn smartphone voor persoonlijk gebruik maar ook vooral voor appdevelopment in mijn vrije tijd of voor appdevelopment in school. Ik heb echt een passie voor appdevelopment omdat ik zo leuk en schoon vind. Ik heb de OnePlus One vandaag getest bij een vriend van mij die helaas al zonder invites zit en ik moet zeggen dat dit echt een geweldig stuk technologie is. Het enige nadeel is wel de grootte van het scherm daar ik mijn twee handen voor nodig heb om het toestel te bedienen. ;) Mijn vorige toestel was een Samsung Galaxy Ace die nu dus niet meer werkt. Ik zou graag een OnePlus One willen kopen om onder andere mijn appdevelopment naar een hoger level te brengen. Ik ben nog maar pas member maar ik ben alles al een tijdje zelf aan het volgen en via een vriend van mij ook aan het volgen.
    Groetjes Jasper

18. JeroenBosLeusden
    Froyo Sep 7, 2014

JeroenBosLeusden , Sep 7, 2014 :
    Mijn huidige telefoon is "overdatum".
    Ik heb dus een nieuwe telefoon nodig en de OPO past perfect bij mij.
    Verder ga ik er geen verhaal aan hangen.

Dus kies zelf maar aan wie je hem geeft.
    En ik hoop dat ik het ben!

19. Stanga
    Donut Sep 7, 2014

Stanga , Sep 7, 2014 :
    Ook ik ben hier nog niet zo lang member.
    Maar zou heel erg graag een OnePlus willen hebben.

Toen ik via een kennis voor het eerst in aanraking kwam met een Onplus dacht ik "ja zal wel". Ik hoorde zijn verhaal aan wat ie aan specs heeft en wat ie allemaal kan.
    Ik was destijds tevreden met mijn Samsung S3mini. Dus gaf ik daar geen aandacht aan.
    Maar naarmate ik deze kennis vaker tegen kwam en dus ook meer over zijn OnePlus te horen kreeg. Begon ik toch meer interesse te hebben in zijn toestel. Na een tijdje mocht ik ook ff met zijn OnePlus spelen.
    Toen was ik helemaal verkocht. Ik zou en moest ook een Oneplus hebben.
    Dat toestel zit zo lekker in je handen en de films die je ermee kan maken... WOW wat een toestel zeg. En wat een kwaliteit en opties.
    Ondertussen heb ik me aangemeld bij OnePlus en zo probeer ik meer over OnePlus achter te komen. Maar ook om zo ook aan een invite te komen.
    En het lijkt of iets (een donkere kracht, net als bij een Jedi Knight "Dark Forces") me van mijn huidige toestel af wil hebben. Want vorige week in mijn haast en net een ritje van een uur achter de rug moest ik erg nodig naar de wc om te plassen. Met mijn S3 in mijn borstzak in de wc aangekomen is het eerste wat ik doe om te gaan plassen is de WC-bril omhoog zetten, (omdat de dames ook graag droog zitten) en ja hoor toen ik voorover bukte om de WC-bril omhoog te doen is mijn S3mini in de WC gevallen. Met een reflex van een "vermoeide" Ninja en niet nadenken aan de smurrie onder in de WC-pot wist ik mijn S3mini uit de WC te halen. Hij was gelukkig nog niet door de bocht richting het riool in gegleden. Maar ondanks mijn reactie is mijn S3mini niet meer te redden. Zelf niet na een half uurtje FÖhnen. Maar ook had ik 'm kunnen redden dan nog had ik 'm niet meer willen gebruiken. De gedachte dat een WC-beest aan mijn vingers en oor zou blijven kleven.... BAH!
    En nu.. ja nu moet ik het tijdelijk, totdat ik een andere Smartphone hebt doen met een Nokia3603C :(.
    Ik ga toch voor een nieuwe Smartphone. Maar deze nieuwe Smartphone MOET en zal een OnePlus zijn, want ik kan het niet meer uit mijn hoofd zetten. Ik denk nu alleen aan OnePlus. Als ik ga slapen is het laatste waar ik aan denk is Oneplus en ik word wakker met OnePlus in gedachten, dus ik ga voor een OnePlus. En nu maar afwachten of dit ook een OnePlus waard is. En om in de woorden van Star Wars te spreken sluit ik dit verhaal af met "May The Force Be With Me" ;)

20. vincent_tricker
    Cupcake Sep 7, 2014

vincent_tricker , Sep 7, 2014 :
    heey smurf

Ik ben vincent ik ben sinds 18 juni member hier niet zo lang. ik zou graag een invite willen hebben. Ik heb nu een alcatel one touch en dit is echt een waardeloos toestel. Batterij was al meteen naar de kloten. Telefoon gaat van 100% naar 0% binnen een paar uur zonder de telefoon aan te raken alleen wifi aan. Telefoon freezt hem ook vaak en moet batterij eruit en de 3.5mm jacket werkt ook niet met alle oortjes en veel ruis. Heb hem meerdere keren teruggestuurd maar ze hebben nooit iets gedaan. Toen ik deze mobiel kocht dacht ik slim te zijn door een goedkope mobiel te kopen die wel goede specs had. Maar dat pakte dus niet zo mooi uit. Toen zei ik tegen mezelf dat mijn volgende mobieltje gewoon van bekend merk zoals samsung komt, maar de OnePlus one heeft me weer moed gegeven om nog een kans te wagen met een goedkoop goede specs mobieltje. Ik hoop heel erg dat ik er kan kopen. Gebruik nu mijn moeders sony xperia u en dit is ook gewoon een klein dik zielig ding. Ik zou ontzettend graag de OnePlus one willen hebben en eindelijk van dit klein mobieltje afzijn.