163
7 Years Of Never Settle - Share your OnePlus Journey!

1. Vinay Raghvani
    Gingerbread Dec 8, 2020

YRJ likes this.
  2. ravimalur
    Donut Dec 8, 2020

YRJ likes this.
  3. vinaykumar2002
    Cupcake Dec 9, 2020

YRJ likes this.

4. YRJ likes this.
  5. ango123456
    Gingerbread Dec 9, 2020

6. Nisha.raj
    Donut Dec 9, 2020

Nisha.raj , via OnePlus 8T , Dec 9, 2020 :
    I've just had a month experience with one plus.... To be damn Frank.. but my phone.. it's the best.. I just love and adore it soo much.. and I am very sure this would be answer after 7 years also

YRJ likes this.
  7. YSRReddy
    Honeycomb Dec 11, 2020

YRJ likes this.
  8. Ildima88
    Cupcake Dec 11, 2020

Ildima88 , via OnePlus 7 Pro , Dec 11, 2020 :
    Ciao a tutti, volevo solo dire a oneplus il mio #ilmioviaggiooneplus!
    Vi spiego il perché possedevo oneplus 7t telefono meraviglioso un giorno mi cadde e si ruppe aimé con grande dispiacere. Incuriosito dai grandi sconti di fine novembre optai su Xiaomi mi 10 inizialmente felice ne parlavano bene, dopo 1 mese la disperazione bug, connessione dati disastrosa, fluidità pessima insomma ero affranto,un ottimizzazione così scandalosa nel 2020 non me la sarei mai aspettata, con un processore come snapdragon 865 che vola.
    Guardando su internet trovo un oneplus 7pro usato, contatto la persona e ci accordiamo di fare uno scambio alla pari (un pazzo l'avrebbe fatto x la quotazione di mercato e lo Xiaomi era nuovo neanche 1mese di vita) il oneplus 7 pro già 12 mesi all'attivo ma fa niente ,ripetevo dentro di me non me posso più,lo so sono un pazzo ho speso 500euro🤦🏻e di questi tempi visto il covid19 dovremmo ponderare bene prima di spendere queste cifre.
    Vado via col il mio nuovo ma usato oneplus 7pro inserisco la SIM e tutto scorre fluido,veloce,leggero,burroso,mai un bug,un lag, connessione sempre top, eccomi di nuovo a casa.
    grazie oneplus non cambierò mai piu.
    Il viaggio continua....

Optimus_Prime_07 likes this.
  9. garygates_21
    Gingerbread Dec 11, 2020

garygates_21 , via OnePlus 8 , Dec 11, 2020 :
    My journey started back with the OnePlus 5. It was a time in my life, where I was starting university, excited and full of dreams, I found myself looking for a device that didn't want to settle and after coming across the OnePlus 5, I have never turned back. I am still OnePlus to this day, and have never settled since being welcomed in to the community

YRJ and Optimus_Prime_07 like this.
  10. TheMysticalShaman
    Honeycomb Dec 12, 2020

trimmer likes this.
  11. Ivanyang803
    Cupcake Dec 12, 2020

Ivanyang803 , Dec 12, 2020 :
    Happy 7 birthday to oneplus, new to the oneplus family. So far very happy with my 8pro

Tanvir Refat likes this.
  12. shahi14323
    Ice Cream Sandwich Dec 12, 2020

shahi14323 , via OnePlus Nord , Dec 12, 2020 :
    My Journey starts with OnePlus 5t. And now I never change my phone with any other brand. Oxygen os is the best key features of this OnePlus company. Now I have 7 pro. And last 2 months I am using Nord blue diamond.

Planning to purchase 8t Cyberpunk edition. If it will available in india.✌️✌️✌️✌️

Tanvir Refat and YRJ like this.
  13. shahi14323
    Ice Cream Sandwich Dec 12, 2020

14. gbvreddy
    Gingerbread Dec 12, 2020

15. shahi14323
    Ice Cream Sandwich Dec 13, 2020

16. blowstar
    Eclair Dec 13, 2020

blowstar , via OnePlus 7 , Dec 13, 2020 :
    Happy birthday ONEPLUS my journey started with the one plus 7 series quite happy with the overall experience not sure my budget Will allow me to go for the OnePlus 9 will wait and see, has far has the software goes the OS is pretty good so will happily wait for Android 11 update has been on the beta program since

17. devadethan17
    Cupcake Dec 14, 2020

devadethan17 , Dec 14, 2020 :
    First of all I don't have an OnePlus device.. but I always loved and admired OnePlus devices and Oxygen OS. Thus for getting the OnePlus experience I rooted my phone and installed Oxygen OS port 😅😂. Even though it won't give the same experience as the OnePlus gives, I like the Oxygen OS experience and I hope that one day I'll be able to buy an OnePlus device 😌😌. Happy for you OnePlus.. 7 years and the journey continues successfully... #neversettle ❣️

YRJ likes this.
  18. SoorajMurtadak
    Gingerbread Dec 14, 2020

Tanvir Refat and devadethan17 like this.
  19. Tanvir Refat
    Eclair Dec 15, 2020

YRJ likes this.
  20. santanu malakar
    Eclair Dec 15, 2020

YRJ likes this.