1
Aksesuarlar

  1. ozgurktekin
    Gingerbread May 21, 2015

    ozgurktekin , May 21, 2015 :
    Satıcı ile iletişime geçtim, İngiltere'den bir firma, kırık olanı geri alıp yenisini gönderecekler :)
     

    Alptekin and Adem like this.
  2. Adem
    Ice Cream Sandwich May 21, 2015

    Adem , May 21, 2015 :
    Hadi bakalım hem geçmiş olsun hemde hayırlı olsun şimdiden umarım gönderdikleri sağlam gelir .
     

    ozgurktekin likes this.
  3. mehan
    Honeycomb May 23, 2015

    mehan , May 23, 2015 :
    Arkadaslar telefon elimden dustu tempered ekran koruyucu catladi. Ekran koruyucuyu cikartamadim ne yaptiysam.
    Nasil cikartabiliriz? Sanki kaldirinca ekranda temperedin izi(leke) kalicak gibi duruyo.
     

  4. cemee
    Ice Cream Sandwich May 23, 2015

    cemee , May 23, 2015 :
    Eger ekran kirilmadiysa kenarlarda tozlardan olusmus bi iz vardir tahminen. Girmeden de bisey soylemek zor aslinda. Dikkatli cikarmaya bak
     

  5. mehan
    Honeycomb May 23, 2015

    mehan , May 23, 2015 :
    Kolay cikarma yolu yok yani :(
    Suan kullanabiliyorum ekran kullanimini zorlastirmiyor, catlak o kadar buyuk degil ama iste rahatsiz ediyor :)
    Neyse bekliyim bakalim... Belki bi kac sefer daha dusurup catlatirim :)
     

    Alptekin likes this.
  6. Alptekin
    Honeycomb May 23, 2015

    Alptekin , May 23, 2015 :
    ya herru ya merru diyip bi besmele çekip cikart tempered glass'ı :) düşürmeyi bekleme bence
     

  7. abdullahkan
    Gingerbread May 25, 2015

    abdullahkan , May 25, 2015 :
    Powerbank satış linki neden iki tane arkadaşlar, ucuz olanı almanya ya veremedim??
     

  8. Adem
    Ice Cream Sandwich May 25, 2015

    Adem , May 25, 2015 :
    Birinde sadece Powerbank satılıyor diğerinde eğer kırmızı uzun usb veya şarj aleti almak istersen alternatif olarak tercih sunuluyor çünkü kutudan çıkan usb kablo kısa o yüzden aslında güzel böyle yapmaları ancak kargo ücretinden dolayı fiyat iki katına ulaşıyor bende Almanya ya sipariş verecektim ama ortalama 100 lirayı buluyor öyle yapacağıma başka siteden direkt Türkiye ye sipariş vermek daha mantıklı benim için.
     

  9. abdullahkan
    Gingerbread May 28, 2015

    abdullahkan , May 28, 2015 :
    Kaç lira başka sitede power Bank ? Veya tr den başka sipariş verecek var mı? Toplu alım hesaplı kargo hesabı.
     

  10. apakalin
    Gingerbread Jun 12, 2015

    apakalin , Jun 12, 2015 :
    Bu tr ye Aksesuar kargosu bile olmaması cidden can sıkıcı. Firma tr ye Cihaz satmadığı halde, cihazı bir şekilde edinen markaya sempati duyan bizleri, görmezden gelen zihniyeti kınıyorum. bir bamboo kapak alamadım.

    Çin menşei bilinen bir siteden, 65 usd karşılığı aldığım bamboo kapak sahte çıktı . Ürünü alırken yorumların hepsi olumluydu. Üstelik orjinal kapalı görmediğim halde kapağın iyi bir kopya oldugunu anladım. Satıcı dan paramı aldım lakin 25 gün kaybettim.
     

    oguzabel likes this.
  11. naklov
    Honeycomb Jun 26, 2015

    naklov , Jun 26, 2015 :
    Arkadaşlar tempered glassı kırdım çıkartıp yenisi ni takıcam fakat çıkartırken özel birşey yapmak gerekiyor mu?
     

  12. cemee
    Ice Cream Sandwich Jul 2, 2015


    Adem likes this.
  13. Adem
    Ice Cream Sandwich Jul 10, 2015

    Adem , Jul 10, 2015 :
    Arkadaşlar geçen gün aliixpress de gezinirken rast geldiğim güzel bir aleminyum koruyucu çerçeve diğerlerinden farkı nedir diyecek olursanız kenarlarının oval oluşu ve sim slot kısmının kapalı olması ayrıca köşe kesimlerinde altın sarısı şerit olması buna ilk defa rastladım ve 3 adet satın aldım satıcı ile iletişim kurarsanız indirimde yapıyor bilginize.(Renkler - Siyah- gold-gümüş-mavi-pembe)

    Hippocampal-Buckle-1-Metal-Bumper-For-Oneplus-one-Bumper-Aluminum-Thin-Metal-Frame-One-Plus-One

    [​IMG]
     
    Last edited by a moderator: Oct 20, 2015

    Teyubesk39 and cemee like this.
  14. Adem
    Ice Cream Sandwich Jul 13, 2015

    Adem , Jul 13, 2015 :
    Bir başka hoşuma giden aksesuar daha biraz pahalı olabilir ama kullanılan malzeme ve işcilik iyi olduğu için parasını hakeden cinsten tamamı deri kaplama , sitede 3 çeşit kılıf ve bunlarında 8 ayrı rengi bulunmakta.Birde bunun aynısı stilgut firmasında vardı belki buna da göz atmak istersiniz almadan önce.

    tetded urunleri


    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
    Last edited by a moderator: Oct 20, 2015

    cemee likes this.
  15. intibak
    Froyo Jul 13, 2015


  16. Adem
    Ice Cream Sandwich Jul 13, 2015

    Adem , Jul 13, 2015 :
    Hocam sizin aldığınız o ürün sanırım orjinal Oneplus ürünü ve kronik olarak çatlama problemi mevcut onlarda sadece o üründe değil flip cover da bile var köşe çatlamaları sanırım ürün milimetrik olarak hatalı yapılmış , benim yukarıdaki bahsettiğim ürünler başka firmanın hocam zannetmiyorum problem olacağını.
     

    intibak likes this.
  17. c@n
    Honeycomb Jul 13, 2015

    c@n , Jul 13, 2015 :
    Aynen hocam bende de var catlama problemi.. Su an 3 kose catlak, eger bulabilirsem nillkin alacagim ama Turkiye'de satan yok simdilik, yurt disindan getirtmek istemiyorum cunku bir kere denedim gelmedi... Sanirim gumrukte haciladilar kiliflari...
     

    intibak and Adem like this.
  18. Adem
    Ice Cream Sandwich Jul 13, 2015

    Adem , Jul 13, 2015 :
    Şuan nillkin kullanıyorum tavsiye ederim , çok sağlam yapmışlar adamlar malzeme kaliteli ve telefonun üzerinde şık duruyor ayrı bir havası var , Türkiyeden aksesuar alma gibi bir düşüncen olmasın , sana nasıl alacağın neyi nereden alacağın konusunda yardımcı olurum hocam önemli olan ne istediğin gerisini hallederiz şuana kadar satın aldığım ürünlerden gelmeyen olmadı onun içinde dikkat etmemiz gereken bir kaç husus var onlarda hangi sitelerden aldığına bağlı.
     
    Last edited: Jul 13, 2015

    intibak and c@n like this.
  19. c@n
    Honeycomb Jul 14, 2015

    c@n , Jul 14, 2015 :
    @Adem kiliflari ebay dan almistim, saticinin yorumlarida cok iyiydi, ama bit turlu gelmedi. Allahtan odemeleri paypal uzerinden yaptim.. Tum parami geri aldim..
     

  20. Adem
    Ice Cream Sandwich Jul 14, 2015

    Adem , Jul 14, 2015 :
    Ali den de alsan sorun olmaz hocam siparişin geri bildirim süresini geçirmedikten sonra ali de parayı iade ediyor , dikkat edilmesi gereken tek ve en önemli husus [​IMG] olarak siparişinizin gelmesi , satıcı zaten size bir kaç gün içinde tracking numarasını verecektir onunla nerede olduğunu gördüğünüz gibi Türkiye ye giriş yaptıktan sonra Ptt kargo üzerinden de görüntüleyebilirsiniz çünkü Ptt o barkodu okutuyor sadece.Tabi ki satıcının geri bildirimlerine yorumlara puanına bakmakta da fayda var.
     
    Last edited: Jul 14, 2015

    c@n likes this.