3
Alle spørgsmål om OP2

1. MrOnePlusLTE
    Gingerbread Aug 22, 2015

MrOnePlusLTE , Aug 22, 2015 :
    Hi,
    MrOnePlusLTE here live from copenhagen, valby.

-played 1080p mkv videos via DLNA to my OP2 for 15 minutes.

-played 4K youtube videos.

-played bit ball jump game (not heavy graphics but still).

-ran xbmc/kodi and some live iptv channels.

I can tell you, there is no over heating problem. Yes it is a bit warm, but that is natural, no big deal, every other phone will be like that too.

Jeg håber det hjælper.

DR.Morfar likes this.
  2. DR.Morfar
    Gingerbread Aug 22, 2015

DR.Morfar , Aug 22, 2015 :
    Det er fuldt forståeligt.

3. donwei0
    Cupcake Aug 23, 2015

donwei0 , Aug 23, 2015 :
    De sender ikke OPT til Norge, kan jeg få den bestilt til Danmark også sendt til Norge?
    Det burde jo gå, men lurer på om det er en grunn til at de ikke sender her?Kobling, strøm, anything?

4. kaptainen
    Jelly Bean Aug 23, 2015

kaptainen , Aug 23, 2015 :
    Grunden er nok at Norge ikke er et EU land

TBoyC, Vinkel and donwei0 like this.
  5. Vinkel
    Jelly Bean Aug 25, 2015

Vinkel , Aug 25, 2015 :
    Fingeraftryks scanneren virker ikke altid for mig. Synes nu den til tider bliver lidt lun. Har problemer med at få den til at auto rotate. Men den ligger nu godt i hånden synes jeg. Jeg havde et orzly cover på min OnePlus One de seneste 2 måneder, men har bare mit Kevlar cover på, så synes ikke den føles "tyk". Bygge kvaliteten er virkelig lækker med den metal kant. Rosewood coveret føles meget som Bambus, og ser virklig godt ud. Har dog ikke haft det på endnu.

6. Spagnum.dk
    Gingerbread Aug 26, 2015

Spagnum.dk , Aug 26, 2015 :
    Hej

Har problemer med Adb driver på en OPT.

Jeg forsøger at overfører mine program data med Helium
    Har fået registreret Helium på min OPO, men Helium desktop appen kan ikke se min OPT.

Har været et tur rund i forumet, men syntes ikke jag kan finde en løsning som virker med Windows 7 64bit.

Nogle forslag?

Last edited: Aug 26, 2015

7. 2nd
    Gingerbread Aug 27, 2015

2nd , Aug 27, 2015 :
    Har du prøver med samsungs ADB driver?
    Jeg læste et sted at, hvis man ikke kunne få sin egen ADB driver til at virke, skulle man prøve med Samsung's.. Og det var den eneste der virkede på min 1+1

8. Spagnum.dk
    Gingerbread Aug 27, 2015

Spagnum.dk , Aug 27, 2015 :
    Hey.

Jeg har også prøvet med Samsung drivers på min OPT, det er ikke et problem med min OPO, der har jeg fundet en Adb driver.

Men min nye OPT, den kan jeg ikke få til at virke med Helium :(

9. Hartz
    Donut Aug 27, 2015

Hartz , Aug 27, 2015 :
    Man tør jo næsten ikke spørge, men er der nogen der har læst noget om OPT og fremtidsudsigterne for Android 6.0/Marshmallow?

10. Tholsen
    Gingerbread Aug 30, 2015

Tholsen , Aug 30, 2015 :
    Det vil den selvfølgelig få, ligesom størstedelen af andre android telefoner :)

11. pboep
    Froyo Aug 30, 2015

pboep , Aug 30, 2015 :
    Jeg var så heldig at få en OPT ind af døren i fredags - den er virkelig lækker!

Jeg har dog et enkelt problem, som jeg håber at i kan hjælpe mig med. Jeg har lidt udfordringer med at få min arbejdskalender over på telefonen. Jeg kan godt få den over ved at downloade outlook's app. Jeg vil dog gerne have den over i en anden kalender, da den der er integreret i outlooks mildest talt ikke er specielt god.

Jeg har dog problemer med at tilføje en exchange account.

Er der nogen der ved hvordan dette kan løses, så jeg kan få min arbejdsmail over i en anden kalender?

12. Nixudos
    Froyo Aug 30, 2015

Nixudos , Aug 30, 2015 :
    Tillykke! :)

Jeg er skiftet over til en kalender app der hedder Sunrise. Det er sjovt nok en udvikler der er opkøbt af Microsoft som nu udgiver den, men jeg synes egentlig den er ganske fin. Fungerer også fint med min Outlook arbejdskonto. Eneste problem er at ugenumre kun kan tilføjes som en event og ikke er en fast del af oversigten.
    Men prøv den og se om den spiller for dig.

13. Hartz
    Donut Aug 30, 2015

Hartz , Aug 30, 2015 :
    Ja ja, men frygter lidt hvor lang tid det kommer til at tage og om det bliver noget der virker. Det er først i dag jeg har fået en opdateringen til 5.1, men hey nu kan jeg sende mms igen :-D

erchni likes this.
  14. mdeden
    Gingerbread Aug 31, 2015

15. Spagnum.dk
    Gingerbread Aug 31, 2015

Spagnum.dk , Aug 31, 2015 :
    Invite: Torsdag. d. 20. august
    Order: Torsdag d. 20. august
    Mail fra Oneplus Lørdag d. 22. august omkring shipment.
    Levering Onsdag d. 26. august kl. 13:44

Dette var en standart levering fra DHL

dustiemccloud, mdeden and Sozip like this.
  16. 07engel
    Gingerbread Aug 31, 2015

07engel , Aug 31, 2015 :
    Bruger
    Jeg har i nogle år brugt Business Calendar - der "sluger" stort set alle de forskellige kalendere som jeg - og konen - har haft gang i.

pboep likes this.
  17. cjessing
    Honeycomb Sep 1, 2015

cjessing , Sep 1, 2015 :
    Samme her. Jeg holder stædigt fast ved v1.4 da den har en agenda widget jeg ikke har kunnet finde i v2. Et ret komprimeret format, der passer godt til skærmen (kører 8x6 ikoner med DPI 380).

18. DR.Morfar
    Gingerbread Sep 2, 2015

DR.Morfar , Sep 2, 2015 :
    Hvor kan jeg tjekke op på hvor langt jeg er på opt venteliste? Har selv prøvet at tjekke, men må desværre give op, da jeg jo ikke er nørd.

19. PbjDude
    Froyo Sep 2, 2015

PbjDude , Sep 2, 2015 :
    Angående EQ på 2'eren:
    Bruger den MaxxAudio i AudioFX som 1'eren?

tmp_13760-Screenshot_2015-09-02-18-49-23-1478053314.png

20. Spagnum.dk
    Gingerbread Sep 2, 2015

Spagnum.dk , Sep 2, 2015 :
    Hey

Du skulle have fået en mail fra Oneplus med et link, her kan du se hvor du er i køen.

Jeg tror desværre ikke du kan regne med denne kø, da der nu er over 4.6 millioner i køen.
    Dette er mere et marketing stunt fra Oneplus.

Dette er min position i køen, og jeg har fået en invite, så man bliver ikke fjernet fra køen.
    Jeg er forøvrigt rykket over hundered tusinde pladser tilbage efter jeg har signet op. :confused:

YouAreOnTheList.JPG