35

ALLE VRAGEN HIER !

1. Plenkske Dutch POC Assistant Head Moderator May 13, 2015

Plenkske, May 13, 2015 :
    Het lang verwachtte Support subforum is eindelijk hier!

Heb je dus vragen, problemen of wat dan ook met betrekking tot de One en/of andere producten van OnePlus:
    Stel ze in dit subforum !

Zoek eerst even tussen de bestaande threads of er al iets soortgelijks te vinden is.
    Dit kan je het beste doen door de zoek knop te gebruiken in dit subforum. Zorg dat "search this forum only" is aangevinkt, zodat hij alleen in dit subforum zoekt.

Is er geen bestaande thread, maak dan een nieuwe thread aan:
    https://forums.oneplus.net/forums/nederlands-support/create-thread

Last edited: May 13, 2015

2. Elf Fantasy KitKat May 13, 2015

Brientje likes this.
  3. Formsma KitKat May 13, 2015

Brientje and boozt77 like this.
  4. sgb2 Cupcake May 13, 2015

sgb2, May 13, 2015 :
    Waar maak ik in hemelsnaam een ticket voor een RMA aan? Ik zoek me rot maar kan het niet vinden..

JamGem and Brientje like this.
  5. Formsma KitKat May 13, 2015

Formsma, May 13, 2015 :
    Bij support op de homepage en dan ergens een knop dat he het antwoord niet kan vinden

Brientje likes this.
  6. sgb2 Cupcake May 13, 2015

Brientje, Elf Fantasy and Formsma like this.
  7. DaanBijl Cupcake May 17, 2015

DaanBijl, May 17, 2015 :
    Goedenavond iedereen

Ik heb een probleem met mij 64 GB one plus one... toen ik net terug kwam van het douchen was mijn telefoon uitgevallen en wilt hij nu niet meer aan, de batterij was nog half vol en er staan geen gekke apps of dingen op de telefoon.

Hij is inmiddels na een half uur weer opgestart, weet iemand hoe dit kan?

Groeten Daan

Last edited: May 17, 2015

8. BvonEichenholz Cupcake May 18, 2015

BvonEichenholz, May 18, 2015 :
    Hallo,

Ik heb sinds kort soms problemen met mijn Oneplus. Soms gebeurt het meerdere keren per dag dat het scherm precies vasthangt of dat mijn touchscreen zelfs een "eigen leven gaat leiden" door vanalle aanrakingen te doen en apps te openen.

Ik heb dan altijd opnieuw opgestart maar dit helpt dan maar even.
    Geen idee hoe ik dit kan verhelpen en ik vind ook nergens een oplossing in de forums....

Veel dank!

B.

9. Imnoa Honeycomb May 19, 2015

Imnoa, May 19, 2015 :
    Waar jij last van hebt zijn "ghost touches / ghost touching" Dit wordt meestal veroorzaakt door warmte en is eigenlijk een hardware issue.

Hier is een topic erover. Hier is een paar dagen geleden een software fix voor uitgebracht maar deze is teruggetrokken door battery drain issues, even geduld nog hebben dus

JamGem likes this.
  10. Highlander4321 Cupcake May 20, 2015

Highlander4321, May 20, 2015 :
    Ik heb al vele threads hierover gezien, maar geen enkele die mij een oplossing biedt.

Ik heb een wifi probleem na de lollipop update. Ik moet ook elk keer om verbinding met wifi te krijgen mijn OPO opnieuw opstarten voor hij opnieuw verbinding maakt met mijn opgeslagen accesspoints. Bij mijn meest frequente verbindingspunten staat er gewoon opgeslagen, handmatig op verbinding klikken heeft geen enkele uitwerking. Voor mijn echtgenote had ik 2 maand na mijn aankoop van de OPO ook hetzelfde toestel aangeschaft, dat heeft dezelfde instellingen en dezelfde updates en daar stelt het probleem zich niet... Voor de update had ik dit probleem niet.
    Wifi aan en uit helpt niet, vliegtuigmodus aan en uit evenmin. De verbinding vast zetten op 2.4 of 5Ghz helpt ook niet, evenmin op automatisch. Enkel bij een reboot maakt hij automatisch verbinding met een accesspoint. Downgraden naar CM11 zie ik niet zitten, je hebt dan een nagelnieuw toestel.
    Is hier een oplossing voor? Ik las hier ergens iets van toestel te rooten en dan een soort fix via een dropbox te installeren, maar dat gaat men petje te boven.

11. nicolasdepuydt Donut May 20, 2015

nicolasdepuydt, May 20, 2015 :
    Ik heb een vraag: kan je ergens instellen dat wanneer je een bericht krijgt, en het niet leest, dat de pieptoon/trilling zich herhaald?

Dank u!

12. Imnoa Honeycomb May 21, 2015

Imnoa, May 21, 2015 :
    Zoiets?

13. lamaa1 Cupcake May 21, 2015

lamaa1, May 21, 2015 :
    Is het mogelijk om een update terug te draaien? Ik heb namelijk een update moeten doen, deze was volgens mij voor het toetsenbord. Helaas is dat dus niet goed gegaan want af en toe begint het touch screen minder te werken, en na een tijdje is het lastig om hem uit te krijgen. Als ik hem herstart dan is alles weer in orde.

14. Imnoa Honeycomb May 21, 2015

Imnoa, May 21, 2015 :
    Watvoor update hebben we het over ? Een cyanogenmod update op een update van een (toetsenbord) app?

15. joostvanempel Cupcake May 21, 2015

joostvanempel, May 21, 2015 :
    Goede avond iedereen,

op een gegeven moment vandaag deed mijn aan en uit knop van mijn telefoon het niet meer, gelukkig had ik tik om te ontwaken aan staan. maar vanavond is mijn telefoon uitgevallen en gaat niet meer aan.

wat kan ik hier aan doen.

Bij voorbaat dank

16. lamaa1 Cupcake May 21, 2015

lamaa1, May 21, 2015 :
    Een van cyanogenmod neem ik aan dan. Geen aparte app. Als je naar instellingen>toestel info> software update. Daar stond ie bij.

17. menrone Cupcake May 22, 2015

menrone, May 22, 2015 :
    Hallo ik heb eveneens problemen met mijn touchscreen nadat hij warmer wordt. Bij koud weer doet hij het prima. Wat ik afvraag is of ik die nightlies automatisch gedownload krijg en geïnstalleerd, want ik zit nog steeds op CM12.0 ?!? Ik heb gelezen dat ze updates hebben naar 12.1 maar mijn one zegt dat hij up-to-date is wanneer ik hem laat zoeken naar updates. Wie kan mij helpen?

dankjewel

18. Imnoa Honeycomb May 22, 2015

Imnoa, May 22, 2015 :
    Je krijgt sowieso geen nightly builds via OTA updates. Een nightly build is een build die elke nacht gemaakt wordt. Hieraan wordt nog volop gewerkt/ontwikkeld en deze bevatten meestal nog wel wat bugs. Ze zijn dus nog niet klaar voor een officiële release en worden daarom niet aangeboden via een OTA update

menrone likes this.
  19. Imnoa Honeycomb May 22, 2015

Imnoa, May 22, 2015 :
    Welke build heb je nu ? Volgens mij is 44S de enige update tot nu toe die iets aan je toetsenbord veranderd (swiftkey wordt geinstalleerd)

Zijn er niet meer updates beschikbaar?

20. Imnoa Honeycomb May 22, 2015

Imnoa, May 22, 2015 :
    De knop is fysiek stuk ? Of lijkt hij nog wel normaal te klikken ? Geen last van waterschade o.i.d. ?