36
ALLE VRAGEN HIER !

1. dinjesk
    KitKat Mar 23, 2016

dinjesk , Mar 23, 2016 :
    je geeft zelf het antwoord al ;) in het eerste kwartaal en die duurt nog tot eind maart.

2. Fikri
    Gingerbread Mar 23, 2016

Fikri , Mar 23, 2016 :
    Daar heb je toch meldingen verzenden al voor?

3. renevdwensch
    Gingerbread Mar 23, 2016

renevdwensch , Mar 23, 2016 :
    Dat was wel de bedoeling maar ik heb nog niets gevonden dat er binnen nu en het eind van de maand een Ota komt.

4. dinjesk
    KitKat Mar 23, 2016

dinjesk , Mar 23, 2016 :
    als je echt zo graag wilt updaten naar cm13 dan zijn er al wel de official nighties.

5. Imnoa
    Honeycomb Mar 24, 2016

dinjesk likes this.
  6. dinjesk
    KitKat Mar 24, 2016

7. burgkop
    Honeycomb Mar 27, 2016

burgkop , Mar 27, 2016 :
    Hebben velen, ik ook.
    Bij de 11 versie ging mijn OPO tenminste ook langer mee.
    Wij wachten de volgende update maar weer af, zou, als het goed is, aankomende week gebeuren.

8. Nardix
    Cupcake Mar 27, 2016

Nardix , Mar 27, 2016 :
    Ik heb het halve internet al afgestruind, maar ik kan nergens een antwoord vinden (of ik gebruik Google niet goed).
    Ik kan mijn vergrendeling niet uitschakelen. Wanneer ik dat wil doen krijg ik alleen dit scherm te zien.

Wat kan ik eraan doen?

Attached Files:

9. Imnoa
    Honeycomb Mar 27, 2016

Imnoa , Mar 27, 2016 :
    Heb je de Smart lock toevallig aan staan ? Zet die eens uit

10. Nardix
    Cupcake Mar 27, 2016

Nardix , Mar 27, 2016 :
    Smartlock staat uit, en verder heb ik geen trust agents, dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen

11. Imnoa
    Honeycomb Mar 29, 2016

Imnoa , Mar 29, 2016 :
    Is er geen app die een vorm van vergrendeling eist ?

12. igornijenhuis
    Cupcake Mar 29, 2016

igornijenhuis , Mar 29, 2016 :
    Hallo allen!

Ik ben nieuw op dit forum, net als dat ik nieuw ben met een oneplus.
    Ik heb nu ongeveer 3 weken een oneplus two en sinds 2 dagen heb ik geen mobiele service meer.
    Als ik mijn simkaart in een andere mobiel stop lukt het wel. Ook heb ik een andere simkaart in mijn oneplus geprobeerd, maar deze deed het ook niet. Tevens heb ik mijn oneplus op de fabrieksinstellingen terug gezet. dit ook zonder succes.

Graag hoor ik van jullie en B.v.d.

met vriendelijke groeten,

Igor

13. Seijmo
    Community Veteran Mar 30, 2016

Seijmo , Mar 30, 2016 :
    Hallo Igor, welkom op het forum. Vervelend zeg dat je simkaart ineens niet meer werkt. Je hebt in elk geval zelf al de benodigde stappen ondernomen en je kan nu uitsluiten dat er niets mis is met je simkaart. Het feit dat een andere simkaart het ook niet doe in de 2 lijkt op een technisch mankement, helemaal omdat de fabrieksinstelling ook niet werkt.
    Aangezien het een dual sim is.... heb je ook al 2 simkaarten geprobeerd?

Ik weet geen oplossing, en denk dat het het handigst is een RMA aan te maken of in elk geval contact op te nemen met support: http://oneplus.net/support. Misschien dat iemand anders nog iets weet...

14. WilkeM
    Cupcake Mar 30, 2016

WilkeM , Mar 30, 2016 :
    Hee peepz,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
    ik zat net lekker aan het ontbijt een beetje door mijn facbook-feed te scrollen. vervolgens smeerde ik nog een boterham. Toen ik vervolgens mijn OPO scherm weer wilde activeren gebeurde er niks.. Mijn OPO is nu dus helemaal KO :(
    Power buttons doen niks, poging tot rebooten geeft enkel zwart scherm.. hij wordt ook niet herkend als ik hem aansluit op mijn laptop, en ook opladen geeft geen enkel teken van leven.

Iemand die weet wat er gebeurt is en misschien een oplossing heeft??
    Heb mijn OPO nu sinds 1 jaar, waarvan ik hem maar een half jaar in gebruik heb kunnen hebben door touch screen problemen. Heb hem sinds januari eindelijk weer in gebruik en nu is het dus weer raak....

Help:(:sob:

15. WilkeM
    Cupcake Mar 30, 2016

WilkeM , Mar 30, 2016 :
    Blijkbaar had mijn OPO besloten dat hij toe was aan een pauze ofzo... Hij doet nu weer normaal, hoop dat het zo blijft..:rolleyes:

16. burgkop
    Honeycomb Mar 30, 2016

burgkop , Mar 30, 2016 :
    Scherm Casten.

Ik probeer het af en toe te gebruiken, maar het werkt niet goed, stop je er weer mee.
    Foto's gemaakt met OPO, staan dus in de Gallerij.
    Foto aanklikken, daarna op Casten, rechts boven ... .
    Gaat zoeken naar tv. Ik kies de juiste en krijg foto op scherm van tv
    Schuif verder op telefoon naar de volgende, een enkele keer zie je die volgende ook op tv.
    Meestal niet.
    Klik op nieuwe foto en weer op Casten.
    Gaat weer zoeken naar tv.
    Gevonden en ik kies weer de juiste.
    Maar er gebeurt niets op tv.
    Herstart ik de telefoon, en kies weer dezelfde foto, dan is deze wel weer te Casten, al gaat hij eerst weer de tv zoeken. Moet je dus weer aanklikken.
    Is dit normaal?
    Mijn zoon kan met zijn Samsung telefoon wel gewoon plaatjes achter elkaar op zelfde tv weergeven.
    Misschien toch een instelling niet juist op de OPO?

17. igornijenhuis
    Cupcake Mar 30, 2016

18. Charlotte Verboven
    Cupcake Mar 31, 2016

Charlotte Verboven , Mar 31, 2016 :
    hallo, ik zou graag bij mijn favoriete apps, zelf mijn apps kiezen, weet iemand hoe dit moet want mij lukt dit niet (= in het scherm helemaal links).
    (oneplus2)
    Dankjewel!

19. CCJJVV
    Froyo Apr 1, 2016

CCJJVV , Apr 1, 2016 :
    Lijkt me sterk dat je heel het internet afgezocht heb maar goed. Ik had het antwoord binnen 2 minuten gevonden.

Settings>Security> "Clear All Credentials

20. meneerdikzak
    Cupcake Apr 4, 2016

meneerdikzak , Apr 4, 2016 :
    hey guys,

ik heb een Oneplus One COSversie: 12.1.1

ik heb een bug die steeds vaker begint voor te komen en ik ben nog niemand tegen gekomen met dit zelfde probleem.
    wat er aan de hand is, is dat het wazige van het ongrendelscherm blijft hangen ondanks dat hij ontgrendeld is. Soms verdwijnt dit na wat spastisch alle knoppen in te drukken en de telefoon 10 keer te vergrendelen, maar vaak genoeg mag ik m hard resetten.

ik ben na gegaan of dit te maken had met een bepaalde beveiliging instelling maar kon het probleem niet oplossen.

heb ik misschien wat over het hoofd gezien?

Groet,
    Niels