35
ALLE VRAGEN HIER !

1. Bellertje
    Donut Jun 9, 2016

Bellertje , Jun 9, 2016 :
    Heb bij mij het zelfde probleem op de volgende manier opgelost:
    Instellingen - Geluid en meldingen - App meldingen - Telefoon - Led notificaties uitzetten.

2. huev
    Donut Jun 9, 2016

huev , Jun 9, 2016 :
    Zou er iemand mij kunnen helpen? Ik weet het namelijk niet meer...heb geupdate, daardoor crashtte de mobiel (bootloop) en moest ik zowel de cache als alle data verwijderen. Dit gedaan, en nu moet ik alles opnieuw instellen, dus ook mijn google account dat ik toentertijd gemaakt heb...Ik dacht niet dat dit account ooit van belang zou zijn, dus ik heb niet mijn eigen naam opgegeven maar een willekeurige, joligklinkende naam...Nu weet ik eigenlijk niet eens wát het emailadres is, noch wat de voor- en achternaam is van mijn account, noch het wachtwoord van mijn mobiel. Ik kan nu helemaal niets. Iemand, alsjeblieft, die mij kan helpen? Hoe kan ik dit nog oplossen? Of is het klaar en kan ik fluiten naar alles? Alsjeblieft?

3. jordeey
    Donut Jun 9, 2016

jordeey , Jun 9, 2016 :
    Sinds de systeem update start mijn OP2 niet meer op. Het contact met de customer support schiet niet echt op, dus ik vraag het hier maar even. Hij blijft hangen bij het opstarten in het loading scherm met rode en witte bolletjes. De helderheid van het scherm flikkert af en toe en soms komt er melding te staan: Android wordt gestart. En dan weer hetzelfde loopje met het laadscherm. Via recovery mode al cache geleegd, mocht niet baten. Kan via usb aan een pc niet opnieuw de update installeren, omdat de pc de op2 niet herkend in recovery mode. Heeft Iemand tips?

@huev : Zie dat jij hetzelfde probleem waarschijnlijk had, is de data verwijderen de truc en enige oplossing om de telefoon uit een bootloop te krijgen?

4. guijan12
    KitKat Jun 10, 2016

guijan12 , Jun 10, 2016 :
    Ehm, dat klinkt alsof je een groot probleem hebt....
    Heb je misschien wel je telefoonnummer opgegeven e/o een recovery e-mail adres?

Zo niet dan zul je denk ik een ander google account moeten aanmaken.
    En waarom niet: je hebt deze verder ook niet gebruikt, alleen om toegang tot de Google store te krijgen?
    Dat kan ook een 2e keer.

Mocht je niet meer in je mobiel kunnen komen (vanwege dat wachtwoord), dan kan een full factory reset waarschijnlijk wel uitkomst bieden: https://oneplus.net/nl/support/answer/how-do-i-perform-a-full-factory-reset

Succes! ;)

5. JosD
    Eclair Jun 10, 2016

JosD , Jun 10, 2016 :
    Tenzij je wel app aankopen hebt gedaan via de PlayStore onder dat account.

6. Thomas_nooijen
    Cupcake Jun 10, 2016

Thomas_nooijen , Jun 10, 2016 :
    Hallo ik heb een probleem ik kon geen wifi vinden dus ik heb via de live chat gevraagd wat ik moet doen en die zeiden dat ik mijn telefoon moest resetten dus dat heb ik gedaan. En nu wil ik mijn telefoon opstarten en dan moet ik mijn google account invullen en ik heb al 4 accounts geprobeert maar hij zegt de hele tijd dat ik het eigenaarsaccount moet invullen. Maar ik weet niet welke dat is

7. Royprive
    Cupcake Jun 10, 2016

Royprive , Jun 10, 2016 :
    Vraag: Na 1 van de vorige updates, herkent geen enkele computer mijn OnePlus One. Het enige dat windows verkenner aangeeft is A0001 en onderliggende mappen kan ik niet meer in, dus niks meer via de computer toevoegen. Wie weet de oplossing?

8. guijan12
    KitKat Jun 10, 2016

guijan12 , Jun 10, 2016 :
    Klopt, die zijn dan weg.
    Maar beter een app weg dan je hele telefoon.

9. brounskr
    Cupcake Jun 11, 2016

brounskr , Jun 11, 2016 :
    Hoi iedereen,
    Gisteren gebruikte ik - tot voor kort - geweldige one plus one. Ik steek hem in mijn broekzak, haal hem na 5 minuten terug uit. Ineens een klein barstje in het midden van het scherm, zonder hem te laten vallen, ik zat gewoon die 5 minuten neer op een stoel :). Die barst verdeelt het scherm eigenlijk in 2 stukken, de onderste helft kan ik niet meer bedienen. Nu wil ik mijn one plus one wel laten herstellen maar zou dit alleen aan het scherm liggen of ook aan de onderdelen onder het scherm, waardoor hij denk ik dan niet meer te herstellen is?

10. huev
    Donut Jun 11, 2016

huev , Jun 11, 2016 :

Geen telefoonnummer, of ja, google is zo vriendelijk mij de laatste twee cijfers te geven, en ik ken geen enkel telefoonnummer met die cijfercombinatie als laatste twee cijfers, en dat is dan voor een account waar ik alleen maar vermoed dat het de juiste is. Geen recovery e-mail, noppes. Een ander Google-account is niet mogelijk, het MOET een eigenaarsaccount zijn, en een full factory reset moest ik sowieso al doen omdat alleen de cache legen niet genoeg was. Data en cache zijn allebei al verwijderd. Misschien heb ik inderdaad er vlak na ingelogd om toegang te krijgen tot de Play store, of dat heeft de mobiel zelf gedaan, in elk geval, ik heb er nooit meer iets van gehoord tot Google me er nu om vraagd.

11. Lieve86
    Cupcake Jun 11, 2016

Lieve86 , Jun 11, 2016 :
    Hier hetzelfde probleem. Start niet meer op en kan inderdaad niet meer gelinkt worden aan USB want herkent het toestel niet...Iemand een oplossing?

12. JosD
    Eclair Jun 11, 2016

JosD , Jun 11, 2016 :
    Is het niet zo dat hij op 'alleen voor batterij opladen' staat? Als je de notification bar 'naar beneden trekt' kun je kiezen voor 'gebruiken als media apparaat' (of zoiets).

13. Royprive
    Cupcake Jun 12, 2016

Royprive , Jun 12, 2016 :
    Heb dat opgezocht, maar kan nergens je suggestie vinden... .

14. guijan12
    KitKat Jun 12, 2016

guijan12 , Jun 12, 2016 :
    Blijven na een FULL factory reset je google gegevens bewaard?
    Klinkt bijzonder, namelijk, maar ik zit zelf nog steeds aan de iPhone en heb die ervaring dus niet. Een iPhone kun je niet resetten, zonder je iTunes ww te gebruiken.
    Maar daarna is alles weg.

En bij de OPO van m'n kids moest ik, na de factory reset wel het google account opnieuw instellen.

Heb je het volgende al geprobeerd:
    - Maak op je computer een nieuwe google account aan en noteer de gegevens.
    - Geef je telefoon een aantal full factory resets achter elkaar (lees secuur de stappen in de link die ik je eerder gaf en volg die op).
    - Als google om je account en ww vaagt, vul je de nieuwe gegevens in.

Hopelijk helpt dat.
    Succes.

Gr, Guido

15. JosD
    Eclair Jun 12, 2016

JosD , Jun 12, 2016 :
    Ik heb even uitgeprobeerd op mijn OPO. Je geeft aan dat je wel A0001 als device in je verkenner ziet en als hij op "Alleen batterij laden" zou staan, dan zou je het device helemaal niet in je lijst zien. Vergeet dus mijn suggestie maar, dat kan het niet zijn.

16. peterhawinkels
    Cupcake Jun 12, 2016

peterhawinkels , Jun 12, 2016 :
    All,

Sinds de update van 6 juni staat er bovenaan in mijn OP2 scherm een wit rondje met een liggend streepje. Niet eerder gezien. OPGELOST!

Last edited: Jun 19, 2016

17. joell06
    Cupcake Jun 13, 2016

joell06 , Jun 13, 2016 :
    Hallo Bob,

Heb je uw probleem al opgelost ? Ik zit met hetzelfde probleem.

patrick

18. Kerkdriel
    Ice Cream Sandwich Jun 13, 2016

Kerkdriel , Jun 13, 2016 :
    Mijn OnePlus One is na de update gecrashed.

Als ik hem nu opstart blijft hij hangen en zie ik het Android poppetje (het beweegt) met daaronder de tekst "Wissen..."
    Dit duurt nu al zo'n uur....

Zojuist was ik het wachten zat.. en heb ik de volume knop in gehouden en daarna de uitschakelen knop ingehouden, de telefoon komt dan in "Fastboot Mode"

Kan iemand mij helpen, weet niet wat ik nu moet doen.
    Krijg de telefoon niet meer normaal aan....

19. Peter_S_073
    Cupcake Jun 13, 2016

Peter_S_073 , Jun 13, 2016 :
    Ga via "Instellingen" helemaal naar beneden naar "Opties voor ontwikkelaars", klik hier op en ga naar beneden. Bij netwerken staat "USB-configuratie selecteren". Hier kan je kiezen wat er moet gebeuren als je je OPO via een USB kabel aansluit op een computer.

20. Royprive
    Cupcake Jun 14, 2016

Royprive , Jun 14, 2016 :
    Dank voor het meedenken. Op mijn OPO kan ik helaas de 'opties voor ontwikkelaars' niet vinden.