35
ALLE VRAGEN HIER !

1. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Aug 5, 2016

Plenkske , Aug 5, 2016 :
    Ja zit er op.

Over die ballonnetjes: kom je van de iphone ? Op android is dat simpelweg 'not-done'. Hier heb je de notifications voor.

Je hebt een "estimated delivery" gekregen bij je order toch ? Daar staat een datum...
    Wat is nu je huidige status van de order ? Kan je zien op je order pagina.

2. MysteryHouse
    Froyo Aug 5, 2016

MysteryHouse , Aug 5, 2016 :
    De huidige status is momenteel processing en ETA staat op 9 Augustus, dus ik zal nog even geduld moeten hebben :)

3. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Aug 5, 2016

Plenkske , Aug 5, 2016 :
    Processing betekent dat hij ingepakt wordt, of al ingepakt is en onderweg is met de vervoerder. Er is wat vertraging met de statuswijziging, zodra je tracking krijgt zal je zien dat hij al een stuk op weg is.

4. MysteryHouse
    Froyo Aug 5, 2016

MysteryHouse , Aug 5, 2016 :
    Dag Plenske,

De status staat reeds 2 of 3 dagen op processing... wil dit dan zeggen dat ik via live chat aan een tracking nummer zou kunnen raken?

Edit: Na live chat, nog geen tracking nummer, we blijven dus wachten :)

Edit: Net de High Five mail gekregen ==> Phone on its way :D

Edit: Weet iemand hoelang DHL erover doet om een pakket naar BE te sturen? is nu al sinds vorige week vrijdag onderweg...

Last edited: Aug 8, 2016

Plenkske likes this.
  5. F_Liesbet_Leyers_erdS
    Cupcake Aug 9, 2016

F_Liesbet_Leyers_erdS , Aug 9, 2016 :
    Mijn delivery date is 7 augustus, maar heb mijn OnePlus 3 nog niet ontvangen. Ben ik gewoon te ongeduldig, of is dit wel vreemd?

EDIT
    Probleem ondertussen opgelost!

Last edited: Aug 9, 2016

6. hacii
    Donut Aug 9, 2016

7. G_Steffen_VdDonckt_loOx
    Cupcake Aug 10, 2016

G_Steffen_VdDonckt_loOx , Aug 10, 2016 :
    Op de site van Oneplus staat er bij mijn bestelling van de OP3 "Delivered", maar hij is niet aangekomen bij mij thuis. Op dat rijtje van Order placed - Payment received - Dispatched - Delivery staat de bestelwagen wel nog tussen Dispatched en Delivery.

8. JosD
    Eclair Aug 12, 2016

JosD , Aug 12, 2016 :
    Ik zag dat er weer een nieuwe 'signed flashable zip' beschikbaar is met de laatste CM13.1 update. Ik gebruik deze altijd omdat mijn OPO rooted is. Tot nu toe doe ik:
    • Download zip
    • Reboot to recovery (TWRP)
    • Install flashable zip
    • Wipe cach/dalvik
    • Reboot
    Maar op deze manier ben je al je apps en app-data kwijt. Op zich geen probleem, maar ik wil eigenlijk makkelijker al mijn apps terug zetten inclusief alle instellingen.

Wat is de beste manier om dat te doen? Ik heb Helium gebruikt, maar die pakte de backup niet lekker op. Kan iemand mij eenvoudig de stappen vertellen?

Bedankt

9. G_leon_braam_zOiR
    Cupcake Aug 16, 2016

10. Harryvw
    Cupcake Aug 22, 2016

11. G_Edwin_Sterken_UKUR
    Cupcake Aug 23, 2016

G_Edwin_Sterken_UKUR , Aug 23, 2016 :
    Als het goed is krijg je een SMS van ziggo.
    Met deze SMS verander je de instellingen zoals het moet voor ziggo.
    Krijg je geen SMS dan even bellen en ze sturen de SMS alsnog.
    Alternatief is stappenplan volgen van ziggo.

12. F_Kristof_Verheyden_qBVV
    Cupcake Aug 25, 2016

F_Kristof_Verheyden_qBVV , Aug 25, 2016 :
    hallo,normaal vind ik altijd wel snel een oplossing voor mijn gsm ( OP X),maar denk dat het ditmaal software problemen zijn en weet me hierdoor dus geen raad meer...Hopelijk kunnen jullie mij een oplossing bieden anders ben ik genoodzaakt een andere gsm aan te schaffen..

Maar het eerste probleem is dus dat mijn gsm om de haverklap uitvalt als ik hierop aan het werken ben..deze sluit af en herstart direct terug op en zonder paswoord in te geven kan ik er terug op..

2e probleem,na x aantal uur heb ik geen ontvangst meer..tekentje van antenne geeft geen ontvangst aan en op mobiel internet kan ik ook niet meer....Telefoon heropstarten bied dan weer oplossing

3e probleem,contacten synchroniseren niet met een app,wilt zeggen dat er bij de telefoonnummers geen foto komt,tenzij ik de app dan weer synchroniseer en even laat uploaden maar als de telefoon dan weer om de haverklap opstart ben ik ze weer kwijt

4e probleem, iedere keer als ik handmatig heropstart moet ik altijd eerst de sd kaart vrijgeven..

Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen of kunnen jullie mij een link geven waar een upload staat..
    Mvg

13. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Aug 26, 2016

Plenkske , Aug 26, 2016 :
    Je zou deze kunnen proberen, die is net uit:
    https://forums.oneplus.net/threads/oxygenos-3-1-0-marshmallow-community-build-for-oneplus-x.460857/
    Lijkt erop dat degene die het proberen erg tevreden zijn.

En anders een factory reset uitvoeren.

14. F_Kristof_Verheyden_qBVV
    Cupcake Aug 26, 2016

F_Kristof_Verheyden_qBVV , Aug 26, 2016 :
    Bedankt voor de tip..maar krijg het bestand niet gedownload..link werkt niet echt...later nog eens proberen...
    Nogmaals geprobeerd en hij werkt....maar komt zeer traag binnen!!Nog 2uur downloaden

Last edited: Aug 26, 2016

15. brent1999
    Cupcake Aug 29, 2016

brent1999 , Aug 29, 2016 :
    hallo allemaal,

sinds een week kan ik niet meer bellen, sms'en of internetten op mijn One Plus One.
    ik dacht dat dit door de simkaart kwam en heb daarom contact op genomen met mijn provider(Simyo).
    die hebben me een nieuwe simkaart opgestuurd maar dat hielp niks.
    Toen heb ik mijn simkaart in de telefoon van mijn moeder gedaan en andersom. Mijn simkaart in haar telefoon ging prima alleen mijn telefoon met haar simkaart pakte hij niet. Dit heb ik ook met de simkaart van mijn vader gedaan en we kregen het zelfde resultaat.
    Het probleem zit hem dus waarschijnlijk in de telefoon zelf alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen hier een oplossing voor te vinden,

mvg,

Brent van Zielst

16. kombuis2008
    Cupcake Aug 29, 2016

kombuis2008 , Aug 29, 2016 :
    Hallo Forumleden,

OnePlus 3 nu een aantal weken in gebruik echter, als ik tijdens het bellen de telefoon even van mijn oor haal wordt het gesprek naar de achtergrond verplaatst en kan degene die ik aan de lijn heb mij niet meer horen, ik hen wel, ik moet dan het gesprek weer 'activeren'. Dit is een vreselijk irritant verschijnsel temeer ik nogal wat afbel. Heb al veel gezocht maar verder dan een niet goed functionerende proximity sensor ben ik nog niet gekomen. Iemand een idee hoe dit te verhelpen??

Mvrgr
    Frank

17. Megasthenes
    Eclair Sep 3, 2016

Megasthenes , Sep 3, 2016 :
    Goedemiddag,
    ik heb net bij de Aldi een usb stickie gekocht, zo eentje met een micro usb / usb aansluiting. Lijkt mij wel handig voor onderweg enzovoort. Nu wil ik alle bestanden, zoals foto's / video's / muziek, overzetten op dat stickie. Mijn OPO herkent het stickie, vervolgens ga ik naar de map Bestanden, DCIM, Camera, klik op alles selecteren. So far so good, maar als ik alles heb geselecteerd kan ik het niet naar het stickie kopieëren. Ik kan wel kiezen uit Hier Verplaatsen en/of Hier Kopieëren, maar dan vraagt 'ie of eea moet overschrijven.
    Wat gaat hier fout, en weet iemand hier een pasklaar antwoord op? Mijn dank zou groot zijn!!

Gr.
    Robert

18. Bobs1985
    Cupcake Sep 5, 2016

Bobs1985 , Sep 5, 2016 :
    Hey allemaal,
    ik heb een probleem met mijn OPO.
    Mijn Oneplus One crasht bij de connectie via bluetooth met het R-link systeem van de renault Grand Scenic.
    Als ik m'n eerste telefoongesprek probeer te doen, crasht m'n toestel.
    Dan moet hij opnieuw opstarten en nadien geen probleem meer.
    Eens de auto heeft stilgestaan en er geen connectie meer was, begint het verhaal opnieuw... elke keer opnieuw...
    Ook het connecteren met het R-link systeem is hopeloos... Moet elke keer opnieuw het toestel zoeken en instellen...
    Iemand een oplossing ajb?

19. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 6, 2016

Plenkske , Sep 6, 2016 :
    Probeer eens een andere app om bestanden te beheren. Zoals ES File Explorer

20. Megasthenes
    Eclair Sep 6, 2016

Megasthenes , Sep 6, 2016 :
    Daar word ik ook niet veel wijzer van. Ik heb het Help menu van ES geraadpleegd, maar dat bood ook geen soelaas. Het moet toch mogelijk zijn om foto's/filmpjes/muziek van je telefoon, op een usb stickie te zetten, of via een usb kabel op je pc??? Bestanden van de pc naar de telefoon overzetten gaat wel. Waarom andersom niet, of, althans, erg omslachtig...? Ik blijf dit erg raar vinden.