35
ALLE VRAGEN HIER !

1. Floriandw
    Cupcake Sep 7, 2016

Floriandw , Sep 7, 2016 :
    Dag iedereen
    Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
    Ik heb een opo maar mijn probleem is dat mijn bereik gewoon weg valt op sommige plaatsen
    Ik ben van België en zit bij proximus als operator. Komt dit door de freqentie?

Hopelijk is er iemand die me kan helpen

2. andyvie
    Gingerbread Sep 8, 2016

andyvie , Sep 8, 2016 :
    Hey allemaal,

long time no see.

Heb een vraag over adapters en kabels:
    ik wil een een nieuwe adapter kopen voor me OnePlus One(jaja nog steeds gelukkig mee) en ik vroeg me af wat ik moet halen.
    Nu vroeg ik me af wat de Oneplus One aan kan (5V-2A) volgensmij, klopt dit?

Spa"terPa"ter!

3. davy_bs
    Gingerbread Sep 9, 2016

davy_bs , Sep 9, 2016 :
    Waar kan ik de functie doorschakelen vinden? Iemand die kan helpen?

4. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 12, 2016

Plenkske , Sep 12, 2016 :
    Klopt ja, je hebt een gewone micro usb kabel nodig en een 2A adapter

5. Nrave
    Cupcake Sep 12, 2016

Nrave , Sep 12, 2016 :
    Goedemiddag mensen!

Ik wil graag een OnePlus3 aanschaffen voor mijn bedrijf.
    Is er een mogelijkheid om de BTW af te schrijven?
    Of is dit niet mogelijk omdat het bedrijf buiten Nederland is gevestigd?

6. Megasthenes
    Eclair Sep 12, 2016

Megasthenes , Sep 12, 2016 :
    Goedemiddag,

Ik zit er op te zinspelen om van provider te veranderen. Op het ogenblik zit ik nog bij T-Mobile, maar het bereik zowel binnens- als buitenshuis is hier zo belabberd (bellen en 4g), dat ik aan een provider zit te denken die gebruik maakt van het KPN netwerk. Maar eerst wil ik dat zelf testen dmv een prepaid simkaart bestellen van bv KPN of Simyo, die in de OPO te stoppen en een week uittesten op diverse plekken.
    Kan ik zonder probleem mijn huidige simkaart uit de OPO halen en deze tijdelijk vervangen door een simkaart van eerder genoemde aanbieders? Moet ik iets aan bepaalde instellingen veranderen?
    Bedankt alvast.

Gr.
    Robert

7. Cor1950
    Cupcake Sep 12, 2016

Cor1950 , Sep 12, 2016 :
    Ik wil een flipcover bestellen voor mijn OP3, maar nu moet ik ineens een provincie toevoegen in mijn adres gegevens. En als ik dat doe, krijg ik daarna te zien : sorry, geen verzending naar dit adres. Terwijl de OP3 wel gewoon verzonden is, zonder provincie toevoeging . Verder bevalt mijn OP3 prima, alleen BT ziet wel mijn Samsung TV, maar niet mijn Iqua handsfree (al op leeftijd) apparaat voor in de auto. Verder zou ik hem wel willen rooten, maar de beschrijving daarvoor is mij te ingewikkeld. Gr. Cor

8. hyobu_toxic
    Cupcake Sep 13, 2016

hyobu_toxic , Sep 13, 2016 :
    hallo mijn oneplus 2 laad niet meer op hij dedecteerd dat oplader in zit maar er komt op het scherm ''battery to low charge for a while before powering on'' ik heb dat nu al par keer gedaan maar hijnlaad gewoon niet op hij heeft zelf al 12 u aan 1 stuk in de oplader gezeten zonder eraan gekomen te hebben maar er gebeurt niks wat kan ik hieraan doen ? help me snel aub alvast bedankt

9. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 14, 2016

Plenkske , Sep 14, 2016 :
    Andere lader geprobeert ?

10. G_Wouter_Valkering_AAiK
    Cupcake Sep 14, 2016

G_Wouter_Valkering_AAiK , Sep 14, 2016 :
    Hier even officieel dan, ik heb problemen met zowel VF als KPN op HSDPA/H+/H/HSPA whatever hoe je het noemt :D

Regelmatig merk ik het als ik in de auto zit dat ik lekker aan het cruisen ben en dan opeens mijn muziek ermee kapt (streaming), WAZE niet meer files naar me toe stuurt en het ergste... Flitsmeister geen nieuwe flitsers meer checkt.

Blijkt dat ik dan op HSDPA zit en dan moet ik de foon in airplane mode zetten en weer terug zetten voor ik verbinding heb. Ding gaat weer naar LTE dan en hoppa, hele ding weer goed. Maar is nog wel een beetje omslachtig. Heb KPN gevraagd en die gaan een nieuwe sim sturen maar ik betwijfel of het veel effect heeft...

EDIT:

Ben overigens niet de enige: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/48234989#48234989

11. gotrek110
    Cupcake Sep 14, 2016

12. Guzzolini
    Cupcake Sep 15, 2016

Guzzolini , Sep 15, 2016 :
    Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen over de status 'processing' in het orderoverzicht? Het lijkt te hangen? Of is dit normaal?

13. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 15, 2016

Plenkske , Sep 15, 2016 :
    Kan een paar dagen zijn. Ze zijn dan bezig met je pakketje, en deze wordt aangeboden aan het transportbedrijf. Kan best zijn dat hij zelfs al onderweg is. Soms duurt het even voor hij op complete springt...

14. Guzzolini
    Cupcake Sep 15, 2016

Guzzolini , Sep 15, 2016 :
    We wachten rustig af. Ander ding wat mij opvalt. Ik heb betaald met CC echter de module geeft paypal aan :D Zou de 'onboarding' voor OP beter maken door dit soort zaken te tweaken... Aan de andere kant, het succes zal er niet minder om zijn hé

15. Frederickc
    Honeycomb Sep 15, 2016

Frederickc , Sep 15, 2016 :
    Beste allen, ik heb onlangs de OP3 ontvangen en vroeg mij hetvolgende af. De DASH kabel, kan ik die ook in een gewone autolader steken zodat mijn gsm gewoon oplaadt tijdens het navigeren? Of gaat dit niet lukken?

16. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 15, 2016

Plenkske , Sep 15, 2016 :
    Ja lukt gewoon

Frederickc likes this.
  17. Frederickc
    Honeycomb Sep 17, 2016

Frederickc , Sep 17, 2016 :
    Dank je Plenkske! Menteen al een tweede vraag, ik gebruik regelmatig Waze en had daar op mijn OP2 geen problemen mee. Nu lijkt de OP3 veel minder accuraat te zijn en dient hij zelf regelmatig routes te bereken daar hij denkt dat ik op een naast gelegen weg rijdt. Gekend GPS probleem?

18. Jochem V
    Cupcake Sep 17, 2016

Jochem V , Sep 17, 2016 :
    Hoi allen, Ik had deze vragen ook al onder ene andere thread gezet, maar ik zie nu pas dat alle vragen hier gewenst zijn dus:
    ik ben nieuw op dit forum en ben van plan een OP3 aan te schaffen. Ik had echter gelezen dat na Oxygen 3.4.2 de batterij sterk achteruit gaat. Wat zijn jullie ervaringen hiermee en/of is dit probleem al verholpen.

Verder : Ik zou ook graag willen weten of iemand al goede/slechte ervaringen heeft gehad met Oneplus omtrent de garantie bij fabricagefouten.

Ik zit er vooral skeptisch in over een nieuw/jong bedrijf en mogelijk risico's bij het kopen van een nieuwe smartphone en de risico's daarvan bij zo'n (jong) bedrijf. Een bedrijf als Samsung heeft immers een andere allure; bekender etc.

Ik hoor graag jullie reacties en tip

19. Peter_S_073
    Cupcake Sep 21, 2016

Peter_S_073 , Sep 21, 2016 :
    Bluetooth verbinding met carkit is hopeloos sinds laatste update CM13 bij mijn OnePlus One.

Sinds de laatste update van mijn OnePlus One klagen de personen die ik aan de lijn heb met mijn carkit dat het lijkt alsof ik onder water zit.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

20. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 21, 2016

Plenkske , Sep 21, 2016 :
    Teruggaan op een andere versie