35
ALLE VRAGEN HIER !

1. Debuff
    Cupcake Sep 22, 2016

Debuff , Sep 22, 2016 :
    ik heb een oneplus 3 met oxygen os. Is er een mogelijkheid om de home knop te gebruiken om de telefoon op te nemen/een gesprek te beantwoorden?

2. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 23, 2016

Plenkske , Sep 23, 2016 :
    Die mogelijkheid heb ik nog nooit gehoord nee...

3. Uitsmijter
    Eclair Sep 23, 2016

Uitsmijter , Sep 23, 2016 :
    Weet iemand misschien of de OP3 met alle Nederlandse netwerken kan verbinden als in 3g?

4. JufDNA
    Cupcake Sep 23, 2016

JufDNA , Sep 23, 2016 :
    Wie kan mij helpen met het volgende:

Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen bij mij KPN netwerk. 4g/3g/2g niets werkt meer. wifi werkt prima. Ik krijg een popup melding "inloggen bij netwerk"als ik daar op klik komt er:
    http://connectivitycheck.gstatic.com/generate_204.
    KPN zegt dat ik wel verbonden ben en dat het gewoon moet werken. Het is een fout van mijn telefoon volgens hen.
    Wie heeft de oplossing? Internet heb ik al behoorlijk afgespeurd, en behalve dat de het een fout is in de aanmelding kom ik niet.

5. Robinvh99
    Donut Sep 24, 2016

Robinvh99 , Sep 24, 2016 :
    Ik heb gisteren de oneplus icons binnen gekregen en ik ben er niet helemaal tevreden mee. Als ik de jack ronddraai in mijn OP2 krijg ik een soort ruis (storringsruis/slechtverbonden). Ook kan het ervoor zorgen dat ik mijn muziek maar door 1 oortje hoor ipv 2, dat de kwaliteit heel erg verslechterd? Ik neem aan dat dit een productiefout is die ik gewoon moet proberen terug te sturen?

6. Robinvh99
    Donut Sep 24, 2016

Robinvh99 , Sep 24, 2016 :
    Het is denk ik wel mogelijk als je dat instelt bij de instellingen van je knop. Zoniet moet je er een scriot voor schrijven en met root de knop aanpassen.

7. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 26, 2016

Plenkske , Sep 26, 2016 :
    Vraag het aan support... je kan ze waarschijnlijk nog wel ruilen

8. Megasthenes
    Eclair Oct 2, 2016

Megasthenes , Oct 2, 2016 :
    Ik zie net in Antenne Register dat er binnen een straal van 5km rondom mijn woonst, geen enkele gsm / umts / lte mast is...Vandaar dat mijn bereik, zowel bellen als 4G, en zowel binnens- als buitenshuis, van T-Mobile drama is :(.
    Iemand een idee wat ik kan doen ? Ik kan afscheid nemen van de OPO...(T-Mobile doet er niets aan, hebben ze al gezegd)

9. steven1366
    Donut Oct 4, 2016

steven1366 , Oct 4, 2016 :
    Sedert OS 3.1.3 zie ik niet meer hoe ik mijn apps naar SD-kaart kan zetten. Vroeger via instellingen gewoon naar apps en dan de bewuste app verplaatsen. Nu kom ik steeds terecht op 'interne opslag'. Iemand ervaring mee?

10. GlennDC
    Cupcake Oct 5, 2016

GlennDC , Oct 5, 2016 :
    OnePlus X:

Het lukt mij niet om te updaten: al dagen steekt hij vast op dit scherm:
    Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik toch kan updaten en deze "controle" kan wegkrijgen?

11. sarruy
    Cupcake Oct 21, 2016

sarruy , Oct 21, 2016 :
    Hoi, Ik heb denk ik ongeveer 2 weken geleden een update gedaan.
    Nu kan ik sinds de update niet meer in mijn playstore.
    Dus alle apps die ik moet updaten of een nieuwe update voor mijn gsm kan ik niet doen.
    Als ik op mijn gsm bezig ben krijg ik ook heel dikwijls de melding "Google Playstore is gestopt".

Wat moet ik doen?

12. JustOneLal
    Cupcake Oct 23, 2016

JustOneLal , Oct 23, 2016 :
    Tegenwoordig zijn de meeste netwerken gestandariseerd. Echter zijn er meldingen van mensen die verbindingsproblemen hebben met bepaalde providers, maar ik zou me daar geen zorgen over maken.

13. JustOneLal
    Cupcake Oct 23, 2016

JustOneLal , Oct 23, 2016 :
    Als je een custom recovery hebt kun je de zapps zip voor jou android versie opnieuw te flashen. Dat heeft een soortgelijk probleem bij mij opgelost.
    Als dat je niks zegt zou ik proberen op een of andere manier de playstore te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.
    Ondertussen kun je op websites als apkmirror.com ook apps downloaden en handmatig installeren. Dit werkt ook voor updates.

14. Deactivated User
    Nov 21, 2016

15. EnzoVdv
    Cupcake Nov 22, 2016

EnzoVdv , Nov 22, 2016 :
    Android file transfer werkt niet meer bij mij? Wat kan ik hier aan doen? Heb het al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar hij vindt mijn oneplus maar niet!!

16. Floriandw
    Cupcake Nov 27, 2016

Floriandw , Nov 27, 2016 :
    heb het probleem met mijn onplus one dat mijn bereik steeds ligt te variëren en meerdere malen wegvalt zit op mc13 heb al gelezen dat dit een probleem is maar vindt niet echt een oplossing
    iemand die mij kan helpen?

17. Ruudextra
    Cupcake Nov 29, 2016

Ruudextra , Nov 29, 2016 :
    Goedemiddag, mijn eerste post alhier.
    Heb wat SMS-problemen met de One. Kan het nummer van de berichtencentrale van Hollandsnieuwe dan ook niet wijzigen of te vinden waar te wijzigen. Schijnt met *#*#4636#*#* te kunnen maar daar zit blijkbaar een grote wiskundige formule achter?? Weet iemand een oplossing?

18. sietsf
    Cupcake Dec 1, 2016

sietsf , Dec 1, 2016 :
    Op het vergrendelscherm zie ik alleen maar het laatste ontvangen bericht van whatsapp. Hierbij staat niet of er meerdere ongelezen berichten open staan. Ik moet dus elke keer het bericht openen om daarna er achter te komen dat er meerdere berichten waren. Hoe kan ik dit aanpassen?

19. stopzel
    Cupcake Dec 1, 2016

stopzel , Dec 1, 2016 :
    Sinds ik verscheidene updates gedaan heb op men oneplusone zijn er verschillende dingen die niet meer naar behoren werken.

Zoals:
    - de zijknop langs de rechterkant reageert soms niet.
    - whatsapp & messenger berichten worden soms niet meer aangetoond links bovenaan het scherm. Men moet in de toepassing gaan om te zien waar er iets is binnen gekomen. Geluid maakt hij nog wel als er iets ontvangen wordt.
    - Soms is de dataverbinding niet meer actief en moet hij herstart worden.
    - Als het alarm afgaat toont hij dit niet meer op het scherm om te snoozen of uit te schakelen. Men moet ontgrendelen en zelf gaan uitschakelen.

Nog iemand met deze problemen? Zijn hier oplossingen voor of wordt hier aan gewerkt?

20. Peter_S_073
    Cupcake Dec 8, 2016

Peter_S_073 , Dec 8, 2016 :
    Sinds een aantal dagen heeft mijn OnePlus One met (CM13.1.2-ZNH2KAS3P0) problemen om automatisch te verbinden met WiFi. (in de vergrendelingsstand)
    Als ik de OnePlus One ontgrendel, geeft ie aan dat het IP-adres opgehaald wordt. Verbind dan en valt weer weg. Vervolgens verbindt ie weer.
    Maar in de vergrendelstand wordt er niet (altijd) met WiFi verbonden.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?