35

ALLE VRAGEN HIER !

1. HanneMundus Cupcake Jan 1, 2017

HanneMundus, Jan 1, 2017 :
    Hallo,

Na een factory reset, helaas geen oplossing voor mijn probleem met de oneplusOne:

Sinds kort (kan niet zeggen of het gelinkt is met iets) kan ik een sms of whatsapp niet meer verzenden zonder het toetsenbord omlaag te laten gaan. De knop verzenden werkt gewoon niet wanneer het toetsenbord zichtbaar is. Ook de bijlage of de cursor verplaatsen lukt niet meer op deze horizontale lijn. Deze functies werken wel gewoon wanneer het toestenbord gezakt is en bijgevolg de 'knoppen' lager op het scherm komen te liggen.
    Met thuisbankieren kom ik in dezelfde 'zone' dit probleem tegen: wanneer ik bvb een betaling invoer en ik moet deze bevestigen, kan ik de bovenste rij cijfers niet indrukken. 1,2 en 3 reageren niet meer. Ook hier weer de horizontale lijn die niet reageert.

Beide 'probleemgebieden' liggen op dezelfde lijn in het scherm. Echter, ik kan deze zone wel gewoon gebruiken als ik op het basisscherm van de telefoon zit of bvb naar instellingen ga enzovoort.

Iemand een suggestie van wat ik nog kan doen? Het touchscreen is dus zeker niet defect want het werkt buiten de app wel gewoon.
    Bedankt alvast!

2. schijns.tom Cupcake Jan 3, 2017

schijns.tom, Jan 3, 2017 :
    Hallo
    Mijn oneplus 1 is enkele dagen geleden gestolen. Het opsporen via google lukt niet. Weet iemand of er mogelijkheden zijn tot opsporen via het oneplusprofiel of dergelijke?

3. Wim Heitinga Cupcake Jan 9, 2017

Wim Heitinga, Jan 9, 2017 :
    Ik heb vrijwel hetzelfde probleem. Bij mij blijft de beltoonvolume hangen op 14%. Ik kan het balkje niet verder schuiven of weg.

Iemand een idee?

4. Dasilva0902 Gingerbread Jan 11, 2017

Dasilva0902, Jan 11, 2017 :
    Hee allemaal.
    Klopt het dat het Oneplus One nederlands forum een beetje dood is?
    Ik heb een aantal vragen, heb namelijk na een kaar mijn OPO niet gebruikt te hebben hem net terug uit een uitgestelde Rma (nieuw scherm en frame)

zal ze ook even hier meteen neerschrijven:

1: ik zit op CyanogenOs, Ik wil graag een goede rom er op zetten (Nougat) maar begreep dat Cyanogenmod er ook niet meer is/ondersteund wordt. ik heb nog wel de laatste nightly + recovery gedownload, kan ik die er gewoon opzetten? begreep ook dat oxygen voor de one niet verder ontwikkeld is dus dat je voor een Custom rom moet gaan... De RR rom is niet stabiel begreep ik weer en met de rest heb ik geen ervaring. De official site van Linage is ook nog niet online. wel allemaal vage mirrors maar daar heb ik het niet zo op, of zijn die betrouwbaar zoals op http://www.lineageosrom.com/

2: Mijn orginele lader is niet meer haha, Nu zit ik te kijken voor een goed alternatief waarmee ik meteen ook mijn Xiaomi redmi 4 Pro/prime kan opladen. Beide hebben officieel geen Quickcharge 2.0 of hoger.

nu zat ik hier naar te kijken: >>> goo.gl/ji95gh of >>> goo.gl/awjS3B (zijn 2 linkjes) hebben jullie daar ervaring mee?

De ene helft zegt dat hij sneller laad dan de gewone opo lader die niet meer verkrijgbaar is namelijk op 2200 Mah +- de andere groep zegt dat hij ervan kapot kan gaan. zit er niet op zowel toestel als lader een beveiliging?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

5. Dasilva0902 Gingerbread Jan 11, 2017

Last edited: Jan 11, 2017

6. opdenbrouw Froyo Jan 19, 2017

opdenbrouw, Jan 19, 2017 :
    Enige tips?
    Het lijkt erop dat ik een dode lijn in het aanraakscherm heb... Het gebeurde van de 1 op de ander dag, zonder dat ik iets heb veranderd aan mijn OnePlus One.
    Ik heb met Yet another MultiTouch Test de paint Tester gedaan en er is een lijn van ong 7mm waar geen feedback te zien is.
    Ik heb mijn cache gewist, nieuwe Lineage Rom geinstalleerd...
    Screenshot_20170119-073713.png

Thanks,

Louis

7. erdeebee Cupcake Jan 20, 2017

erdeebee, Jan 20, 2017 :
    Hey,

Ik krijg een tiental bug reports per dag, maar ik zou deze ook graag eens bekijken. Ik ben vrij zeker dat het aan een app ligt, maar ik weet dus niet de welke.

Daarom, waar vind ik deze reports?

Thanks!

8. wridzer Cupcake Jan 23, 2017

wridzer, Jan 23, 2017 :
    heb perongeluk mn systeem geformatterd toen ik nieuwe software wilde instaleren, de niewe os is nu wel geïstalleerd maar mn oneplus one werkt nogsteeds niet...

9. jarno4444 Cupcake Jan 24, 2017

jarno4444, Jan 24, 2017 :
    mijn one plus one blijft op cyanogen staan bij het opstarten weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik dit oplos??

10. carinekurt Cupcake Feb 5, 2017

carinekurt, Feb 5, 2017 :
    weet je soms hoe ik mijn schermbeveiliging (met code) kan weg krijgen? ik ben die vergeten!!! heb alles van de gsm liggen doos factuur noem het ik heb het zelfs imeinummer.

11. Oxzhor Cupcake Feb 7, 2017

Oxzhor, Feb 7, 2017 :
    Hi,

Ik heb mijn OnePlus One upgrade naar LineageOS v14.1-20170130-bacon, dit ging perfect maar nu heb ik wat apps geïnstalleerd en loop vast.
    Het systeem zeg dat er geen ruimte meer is en ik gebruik maar 3,93Gb van de 14,68GB die beschikbaar is op het systeem.

Ook de camera zegt ( Plaats een SD-kaart voordat u de camera gebruikt )
    Ik sta voor een raadsel hebben meer mensen het zelfde probleem? Of weten jullie hoe dit te verhelpen is?

Mijn toestel is een OnePlus One 16GB

The Joker likes this.
  12. The Joker Marshmallow Feb 8, 2017

The Joker, Feb 8, 2017 :
    mm ik denk dat je de rom gepakt heb voor 32GB
    of maakt dat tegewordig niet meer uit ?

13. G_de_man_die_je_kent_eMy Cupcake Feb 17, 2017

G_de_man_die_je_kent_eMy, Feb 17, 2017 :

Ik heb exact hetzelfde met 1 stukje een lijn precies waar mijn touchscreen niet werkt. Heb de laatste update op mn gsm van 2016 en de bestand voor v2-cos12-cm12-touchscreen-fix-hardboot-boot.zip werkt niet. Hoe heb je dit opgelost of is er iemand met een oplossing

14. The Joker Marshmallow Feb 17, 2017

The Joker, Feb 17, 2017 :
    CM12
    dan loop je wel wat updates achter.
    ik had in het begin met mijn opo dat de toutchscreen mij helemaal gek maakte. er zijn momenten geweest dat ik mijn telefoon tegen de muur heb willen smijten. maar dat leek mij niet een geweldige optie. [​IMG]
    uit eindelijk zat er in een van de OTA's een calibratie die alle problemen als sneeuw lieten smelten.

ik weet niet wat de laaste ota is voor de opo. maar ik zou die proberen.

15. Edbwt Cupcake Feb 20, 2017

Edbwt, Feb 20, 2017 :
    Hallo mensen, ik heb een raar probleem: mijn apps weigeren gebruik te maken van mijn mobiele data-abonnement. Dit is vooral lastig doordat ik onderweg geen mail kan ophalen met Gmail of de E-mailapp. De limiet van mijn provider wordt bij lange na niet gehaald: de afgelopen maand heb ik maar 5,62 MB van de 2 GB verbruikt. Toch heb ik zo veel mogelijk ingesteld dat ze mobiele data mogen gebruiken. Gegevensverbinding ingeschakeld voor alle systeemprofielen, gegevensroaming voor het buitenland. Wat kan de oorzaak zijn? Ligt het aan de telefoon, het besturingssysteem, de provider, Google? Sommige apps doen het soms wel (Twitter, CoinDesk).

Model: OnePlusOne A0001
    Android 6.0.1
    Cyanogen 13.1.2
    Provider: Telfort
    Voorkeursnetwerk: 3G

16. Trolle Cupcake Feb 28, 2017

Trolle, Feb 28, 2017 :
    hey
    is er hier iemand die lineage os gebruikt en pokemon go?
    ik zie dat er mensen zonder problemen pogo kunnen gebruiken op los en anderen moeten magisk gebruiken.

17. Lancolot Cupcake Mar 20, 2017

Lancolot, Mar 20, 2017 :
    Ik heb een groot probleem, ik hoor de mensen nauwelijks door de speaker, ik denk dat de mixer_paths.xml file naar de kloten is hoe kan ik dit fixen? ik moet hem nu op luidspreker zetten om iemand te horen. hoor graag van iemand

18. trenzer Cupcake Mar 24, 2017

trenzer, Mar 24, 2017 :
    Ik heb de stap gewaagd en m'n OPO rom (cyanogenmod) vervangen door het nieuwe LineageOS.
    Naast random reboots (?), zo'n 1 keer per twee dagen gemiddeld, werkt de ING Betalen app niet meer. Ik kan nu dus niet meer mobiel betalen. De NFC chip van m'n OPO doet het nog steeds goed, heb ik getest. Alleen er gebeurt gewoon helemaal niks als ik m'n mobiel bij een betaalautomaat met NFC mogelijkheid houd. De app heb ik reeds verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Iemand een idee?

19. mqkr Cupcake Apr 3, 2017

mqkr, Apr 3, 2017 :
    Na jaren alleen wifi gebruikt te hebben heb ik nu een internet abb bij Vodafone afgesloten :) alleen krijg ik deze niet op de opo :S ik doe echt iets verkeerd denk ik. Android 6.0.1 Cyanogen 13.1.2. Iemand tips?

20. mqkr Cupcake Apr 4, 2017

mqkr, Apr 4, 2017 :
    Oplossing al gevonden.. Vodafone had mijn internet niet geactiveerd :mad: