35

ALLE VRAGEN HIER !

1. Vurnality Cupcake Apr 11, 2017

2. jandekkers126 Ice Cream Sandwich Apr 11, 2017

jandekkers126, Apr 11, 2017 :
    Misschien ligt het aan de machtigingen per app. Zie instellingen, apps, zoek de app waar een probleem mee is, kijk bij machtigingen en corrigeer daar waar nodig. De camera heeft een machtiging nodig voor interne opslag. Heeft hij die niet, dan vraagt hij om externe opslag. Succes

3. Cor1950 Cupcake Apr 19, 2017

Cor1950, Apr 19, 2017 :
    Mijn OnePlusOne draait nog onder Cyanogen OS-Versie 13.1.2-ZNH2KAS3P0-bacon, al sinds augustus 2016 geen update meer gehad. Zou wel eens naar Android versie 7 willen, en sowieso een OS met zo min mogelijk bloodware. Mijn OnePlus3 daarentegen heeft gisteren nog een update gehad en draait wel met Android versie 7 en heeft veel minder bloodware.

PattiBruce likes this.
  4. PauwelD Eclair Apr 19, 2017

PauwelD, Apr 19, 2017 :
    The Oneplus charging cables are out of stock for a very long time now. Does someone know if there's a way to get one?

5. CM12BACON Ice Cream Sandwich May 8, 2017

CM12BACON, May 8, 2017 :
    LineageOS, voorheen CyanogenMod, kun je flashed op je OPO. Draai ik nu ook enige tijd en super stabiel, vlot, goede batterij, zeker aan te raden als daily driver.

6. Cor1950 Cupcake May 11, 2017

Cor1950, May 11, 2017 :
    Klinkt goed, heb wat zitten zoeken, maar nog niet de juiste antwoorden / methode, zoals wel of niet rooten, twrp (hoe flash ik dat ?) . Wat mij betreft hoeft er niets bewaard te worden op de OPO1, rooten is ook prima (weet alleen niet hoe). Het enige wat telt bij mij is een goede werking van de play store, met name mijn betaalde apps.
    PS: zojuist deze link geprobeerd :
    https://forums.oneplus.net/threads/...rp-install-lineageos-no-root-required.500678/
    Maar dat liep meteen kapot bij deze link :
    http://www.koushikdutta.com/post/universal-adb-driver
    Jammer dus voorlopig

Last edited: May 11, 2017

7. Cor1950 Cupcake May 27, 2017

8. BientjeBakker Cupcake May 30, 2017

BientjeBakker, May 30, 2017 :
    Ik zou graag een nieuwe thread aanmaken, maar dat kan niet omdat ik nieuw ben.
    Ik ben op zoek naar een nieuwe oplaadkabel. Dus de platte originele, waar kan ik die bestellen?

9. Edbwt Cupcake May 30, 2017

Edbwt, May 30, 2017 :
    @PauwelD @BientjeBakker

Je kunt iedere standaard-oplaadkabel voor Android-telefoons gebruiken. De aansluiting heet USB micro (platter dan USB mini). Ik gebruik soms de oplader van mijn vorige telefoon, een kabeltje van een muziekspeler of een van een powerbank.

Plenkske likes this.
  10. Joel B Honeycomb Jun 11, 2017

Joel B, Jun 11, 2017 :
    hey vraagje,

Ik heb mijn opo nu al bijna 3 jaar en hij werkt nog super maar onlangs heb ik een probleem met het opladen. Hij laad sinds vorige week ongeveer 15% per uur en het duurt dus ongeveer 7-8 uur om hem volledig op te laden. Voor de rest doet de batterij het nog heel goed (bijna 5u Screen on time, bijna het zelfde als 3 jaar terug dus).
    Heb verschillende usb kabels(enkel normale waaronder de originele, geen dash/fast charging) en blokjes geprobeerd en zag dat hij volgens battery monitor telkens tussen de 400 en 600mA laad (normaal zou dat 1800-1900 moeten zijn als ik het goed heb?) Ook als ik hem uitschakel en aan netstroom koppel doet hij er nog steeds een 6 tal uur over.
    Enige tips voor wat ik zou moeten doen? (nieuwe batterij/ charging port kopen of kan ik iets anders eerst doen?)

EDIT: het lag uiteindelijk toch aan de kabel, heb een vrij goeie kabel (20AWG dikte) van ebay gekocht en nu doet die weer 1800-1900mA. (de andere kabels die ik gebruikt had om het te testen zullen vast allemaal goedkope kabels zijn voor max 1A)

Last edited: Jun 20, 2017

11. Edward DJ Cupcake Jun 12, 2017

Edward DJ, Jun 12, 2017 :
    waar kan ik de nieuwste oxygen versie voor de one plus one vinden op deze site, kan voor de 2 wel de software downloaden maar voor de one sturen ze mij altijd door naar deze communitie.
    this blowsssss

12. BastiaanDas Froyo Jun 17, 2017

BastiaanDas, Jun 17, 2017 :
    2 uur geleden geprobeerd de fabrieksinstellingen van mijn gsm te herstellen, maar nu heb ik al 2 uur lang hetzelfde beeld op mijn gsm. Het android-logo met daaronder in wit "wissen..."
    Kan toch niet dat dit zolang duurt ?

13. Wdschijvens123 Cupcake Jun 22, 2017

Wdschijvens123, Jun 22, 2017 :
    Als ik muziek luister wil mijn OPO wel eens heel dof geluid geven, door bluetooth naar speakers in auto of door oortjes. Soms kan ik door het afsluiten van google muziek of het uit/in doen van mijn oortjeskabelplug het probleem verhelpen, echter moet ik in de meeste gevallen mijn OPO opnieuw opstarten. Ik gebruik de standaard Cyanogenmod.

Iemand die een oplossing heeft of het zelfde probleem heeft?

14. jeldertq Froyo Jun 24, 2017

jeldertq, Jun 24, 2017 :
    Weet iemand waar ik een echte nieuwe batterij kan krijgen voor mijn oneplus one heb wel al op ebay gekeken maar die zijn allemaal nep

15. Nick46 Gingerbread Jun 30, 2017

16. Nick46 Gingerbread Jun 30, 2017

Nick46, Jun 30, 2017 :
    Nee is niet normaal. Ben je ondertussen verder geraakt?

17. Nick46 Gingerbread Jun 30, 2017

Nick46, Jun 30, 2017 :
    Niet zo direct een oplossing aangezien ik dit niet heb voorgehad. Gebruik je een equalizer app? Zet deze eens af en kijk eens als je het probleem nog tegen komt.

18. Crossy Gingerbread Jul 1, 2017

Crossy, Jul 1, 2017 :
    Als er veel data op je gsm staat kan dat wel. bij mij duurde het ook zo lang.
    Ik had erna per ongeluk nog eens hetzelfde gedaan en dan duurde het niet lang.

19. spiderbalm Cupcake Jul 3, 2017

spiderbalm, Jul 3, 2017 :
    Hoi,
    ik heb de oneplus one en sinds een tijdje, een paar maanden, stopt mij mediapayer of stopt youtube met afspelen na een minuutje, moet ik steeds weer op play drukken. Weet iemand hiervoor de verklaring/oplossing?
    spider

20. Allesmoeglichee Cupcake Jul 4, 2017

Allesmoeglichee, Jul 4, 2017 :
    HELP! My OnePlusOne phone makes a hissing/coil whine like noise. I never had this before, is it going to explode? what can I do to fix it?