14

Betalen met iDEAL nu beschikbaar!

1. Nigel Rijkhoek Administrator Staff Member Sep 28, 2018

Nigel Rijkhoek, Sep 28, 2018 :
    iDEAL_FlSocialMedia-Twitter.jpg

Vrienden,

Heel vaak kwamen er berichten langs dat mensen via de OnePlus website wouden kopen maar dat niet ging omdat ze geen creditcard hadden. Gelukkig hebben wij daar een oplossing voor gevonden. Via betalingsdienstaanbieder ‘Worldpay’ hebben wij lokale betaalmethodes in de website geïntegreerd. Nederlandse gebruikers kunnen vanaf nu onder andere met iDEAL betalen. Het einde van het "creditcard lenen van je buurman" tijdperk. De optie om met iDEAL te betalen staat nu gewoon bij de andere betaalopties.

OnePlus heeft een nieuw kantoor geopend in Amsterdam!
    Team NL zal zich nog meer focussen op de verdere ontwikkeling van OnePlus op de Nederlandse markt. Ook de OnePlus community in ons land blijft stevig groeien. Mede dankzij jullie was de OnePlus 6 het beste en snelst verkopende OnePlus-toestel tot op heden, met meer dan 1 miljoen verkochte exemplaren in 22 dagen. Uit een recent marktonderzoek van Counterpoint research blijkt dat OnePlus zich nu op de vierde plek bevindt in de top vijf premium smartphone in West-Europa. Tof nieuws toch? Laten we daar niet bij stil staan...

“De Nederlandse community is wereldwijd een van de snelst groeiende en met het openen van een toegewijd lokaal kantoor hopen we hen nog meer te kunnen supporten. Wij blijven onszelf continu uitdagen om de OnePlus ervaring naadloos te laten verlopen, daarom werken we nu met iDeal voor een vlotte aankoop. Onze Nederlandse gebruikers verwachten alleen het allerbeste van ons, en wij zijn ervan overtuigd dat we deze verwachtingen kunnen waarmaken”, aldus OnePlus co-founder Carl Pei.

De koffie staat altijd klaar voor jullie...

Never Settle

2. superplus English POC Assistant Head Moderator Sep 28, 2018

superplus, Sep 28, 2018 :
    Geweldig nieuws, was benieuwd of het er ooit van zou komen!

Super! Betekent dat ook meer Nederlandse events? :p :rolleyes: en is het koffie van eenzelfde soort setje als ze kennelijk in India in de Service Centers serveren? want dan kom ik meteen langs ;-p

3. Jellevh Ice Cream Sandwich Sep 28, 2018

Jellevh, Sep 28, 2018 :
    Top nieuws! Goed om te horen dat OnePlus zich ook steeds meer gaat richten op Nederland:D

4. Plenkske Dutch POC Assistant Head Moderator Oct 1, 2018

jandekkers126 likes this.
  5. Ard Social Staff Member Oct 1, 2018

Ard, Oct 1, 2018 :
    Hij spreekt vloeibaar Nederlands. ;)

6. wilsmits Jelly Bean Oct 2, 2018

7. wilsmits Jelly Bean Oct 2, 2018

8. Q1531924835307 Cupcake Oct 2, 2018

9. superplus English POC Assistant Head Moderator Oct 2, 2018

superplus, Oct 2, 2018 :
    kennelijk gewoon de geur van de koffie volgen ;)

kan het me niet direct indenken, tenzij dat is waar ze zich in Amsterdam mee bezig houden, orders inpakken en verzenden
    maar wat is er precies lang in je mening? hoe lang het duurt voor accessoires weer op voorraad zijn als ze (tijdelijk) niet beschikbaar zijn? hoe lang het duurt voor je je bestelling ontvangt als je prioriteitsverzending gekozen hebt? hoe lang het duurt voor je je bestelling ontvangt als je normale verzending gekozen hebt? of iets anders?

jandekkers126 and wilsmits like this.
  10. Q1531924835307 Cupcake Oct 2, 2018

Q1531924835307, Oct 2, 2018 :
    Laatste keer dat ik keek, was het zo'n drie weken levertijd met normale verzending, best lang in mijn wereld, waar de meeste online bestellingen binnen een a twee werkdagen worden geleverd.

Snap dat deze items niet in NL op voorraad zijn, maar dan nog zou het tegen normale kosten binnen een paar dagen lees een week hier moeten kunnen zijn toch?

11. superplus English POC Assistant Head Moderator Oct 2, 2018

superplus, Oct 2, 2018 :
    voor wat voor een soort accessoires? hoesjes? earphones? laders? kabels?

als het een item betreft waarvoor geen grote voorraad beschikbaar is, dan zou het kunnen zijn dat er dusdanig veel bestellingen al geplaatst waren op het moment dat je keek, dat de normale levertijd wat langer was, omdat de eerder geplaatste orders in principe eerder verwerkt zullen worden met de op dat moment beschikbare voorraad, lijkt mij, maar weet het ook niet zeker

12. Plenkske Dutch POC Assistant Head Moderator Oct 2, 2018

Plenkske, Oct 2, 2018 :
    Normaal gesproken moet een standaard verzending van accessoires ongeveer een week duren.

13. MEBOE Ice Cream Sandwich Oct 9, 2018

MEBOE, Oct 9, 2018 :
    Wordt afrekenen met ideal aangeraden? Aangezien je met paypal ook nog de juridische bescherming hebt. Wat doen jullie?

EDIT: Laat maar zitten trouwens was mn studentenvoordeel vergeten die ik kan pakken bij oneplus ;)

Last edited: Oct 9, 2018

jandekkers126 and Plenkske like this.
  14. Plenkske Dutch POC Assistant Head Moderator Oct 10, 2018

Plenkske, Oct 10, 2018 :
    Maar dan kan je alsnog betalen met iDEAL óf Paypal :)

jandekkers126, MEBOE and superplus like this.
  15. MEBOE Ice Cream Sandwich Oct 11, 2018

MEBOE, Oct 11, 2018 :
    Oh oh oh jeetje, dat was even dom van me hahah klopt helemaal. Hmm dan is de vraag wel weer relevant, is het handig(er) denk je om via PayPal of ideal te betalen?

16. wilsmits Jelly Bean Oct 11, 2018

wilsmits, Oct 11, 2018 :
    Wat denk jezelf?

17. MEBOE Ice Cream Sandwich Oct 12, 2018

MEBOE, Oct 12, 2018 :
    Geen idee, ideal is lekker snel en eenvoudig voor mij(geen cc) maar paypal heeft het juridisch voordeel

18. wilsmits Jelly Bean Oct 12, 2018

wilsmits, Oct 12, 2018 :
    Geen idee? Kerel je benoemt enkele hele belangrijke zaken waarom deze betaal opties te gebruiken. Mijn grote voorkeur gaat naar paypal vanwege de grote kopersbescherming en gratis retourneren service. Wat trouwens per geval kan verschillen.

19. MEBOE Ice Cream Sandwich Oct 12, 2018

MEBOE, Oct 12, 2018 :
    Dat is toch het punt juist? Opnoemen van de eigenschappen om vervolgens te vergelijken en dan nog moet je een keuze maken waarbij ik om meningen hier rondvraag. Dus ja geen idee, weet ik t

Maar bedankt alsnog!

Plenkske and jandekkers126 like this.
  20. wilsmits Jelly Bean Oct 12, 2018

wilsmits, Oct 12, 2018 :
    Okay ik dacht dat je aan jezelf twijfelde. Vandaar mijn opmerking wat denk jezelf. Want je had het juiste antwoord al... Lol
    Misverstand dan van mijn kant...
    Alvast hele fijne weekend allen... Never ever settle

jandekkers126 and MEBOE like this.