19
[CLOSED] Status Leveringen OnePlus

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mitchell.meijs
    Ice Cream Sandwich Oct 3, 2015

mitchell.meijs , Oct 3, 2015 :
    DHL express is de tak van DHL die internationale pakket verzendingen behandelt. Zij bezorgen niet in het weekend.
    @Jarno46 op zijn vroegst maandag dus

Jarno46 likes this.
  2. Highjack89
    Cupcake Oct 3, 2015

Highjack89 , Oct 3, 2015 :
    Mijn bestelling is ook geplaatst ondanks een paar problemen. Kreeg elke meer de melding dat er geen shipping methods zouden zijn voor het gekozen land. Meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

3. barb
    Nougat Oct 4, 2015

barb , Oct 4, 2015 :
    Niet eerder van gehoord.
    Hoe heb je het opgelost?

4. Clauiej
    Gingerbread Oct 4, 2015

Clauiej , Oct 4, 2015 :
    Saturday, October 03, 2015 Location Time Piece
    13 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:33
    1 Piece

12 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:20
    1 Piece

11 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:37
    1 Piece

10 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:28
    1 Piece

Friday, October 02, 2015
    Location Time Piece
    9 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:38
    1 Piece

Whoo hoo die van mij ligt sinds gisteren in Amsterdam dus de koerier zal morgen wel komen!

Han Arts and vmhkoster like this.
  5. mark.groningen
    Froyo Oct 5, 2015

mark.groningen , Oct 5, 2015 :
    Bij mij staat er nog processing, maar zal logisch zijn aangezien ik hem dit weekend besteld heb.

6. Highjack89
    Cupcake Oct 5, 2015

Highjack89 , Oct 5, 2015 :
    Na een aantal keer geprobeerd te hebben om de bestelling in Nederland of Duitsland te laten leveren ging ik kijken naar welke landen het wel werkte, maar niks deed het meer. Toen op goed geluk weer Nederland aangeklikt en krijg ik alleen de keus voor express shipping (of zoiets).

Vreemde is dat we dit met verschillende apparaten en browsers hebben geprobeerd maar overal dezelfde melding.

barb likes this.
  7. oneplas2
    Cupcake Oct 5, 2015

oneplas2 , Oct 5, 2015 :
    Gisteren gekocht en had hetzelfde verhaal. Kon alleen express shipping kiezen...

8. El Tino
    Froyo Oct 5, 2015

El Tino , Oct 5, 2015 :
    Ik had dit eerst ook. Bleek een instelling op de laptop te zijn m.b.t. de regiokeuze. IE pakt deze automatisch over en ziet jou als een algemene gast (NON-EU). Bij het selecteren van een Nederlands adres zit je daardoor op de verkeerde webshop. Toen ik eenmal rechtsonder de selectie had gemaakt voor de Nederlandse website ging alles goed.

9. El Tino
    Froyo Oct 5, 2015

El Tino , Oct 5, 2015 :
    Ik heb mijn DHL code ontvangen! :)

Maandag, oktober 05, 2015
    Locatie Tijd
    Douane inklaring compleet om SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:32

10. oneplas2
    Cupcake Oct 5, 2015

oneplas2 , Oct 5, 2015 :
    Bedoeld dit dat er zijn geen OPTs beschikbaar bij de Europese magazijn? Hoe gaat het met douane enzo? Moeten we iets betalen of is dit door OP geregeld?

11. El Tino
    Froyo Oct 5, 2015

El Tino , Oct 5, 2015 :
    Ik weet niet hoe OnePlus dit bepaald (je zou zeggen geografisch, maar dit blijkt geen garantie). Via het officiële verkoopkanaal van OnePlus hoef je ieder geval niet extra te betalen.

De Douane/Belastingdienst bemoeit zich hier overigens niet mee. Zij beleggen dit bij DHL, die regelt het met de consument.

12. Paul Lips
    Donut Oct 5, 2015

Paul Lips , Oct 5, 2015 :
    Heb vandaag ook oneplus two besteld via mijn neefje.
    5-10-2015: status is: pending shipment

volgens mijn neefje duurt het iets van 11 dagen.
    ikzelf sta ook op de invite list, mocht ik invites krijgen, dan zal ik ze hier delen.

13. Gabeman
    Donut Oct 5, 2015

Gabeman , Oct 5, 2015 :
    Wowww!!! Afgelopen vrijdagavond de Oneplus 2 besteld. Morgen, einde van de dag levering!! (volgens DHL)

mitchell.meijs likes this.
  14. HenkJanDuijst
    Gingerbread Oct 5, 2015

HenkJanDuijst , Oct 5, 2015 :
    Kwartiertje geleden OPT besteld...status staat nog steeds op Payment pending met het bekende betaal knopje erachter, Punt is dat ik het allang betaald heb.

De vorige keer was het sneller verwerkt, meer mensen die hier tegen aan lopen?

15. Highjack89
    Cupcake Oct 5, 2015

Highjack89 , Oct 5, 2015 :
    Zo'n vermoeden had ik al en kwam ook iets toen over het toevoegen van nl in de url, maar dit kon ik iig niet terugvinden in de adresbalk op m'n iPhone.

Wel vreemd dat vier verschillende apparaten met verschillende browser toch hetzelfde probleem blijven geven. Maar ben allang blij dat het gelukt is. En €5,- meer betalen aan verzendkosten tov normale levering vind ik geen probleem.

16. oneplas2
    Cupcake Oct 6, 2015

oneplas2 , Oct 6, 2015 :
    Een kleine update: zondag besteld, vandaag heb ik een SMS gekregen van DHL met mijn verzendingscode. Blijkt dat hij zal deze week bij mij zijn :)

mitchell.meijs likes this.
  17. mitchell.meijs
    Ice Cream Sandwich Oct 6, 2015

mitchell.meijs , Oct 6, 2015 :
    Let op, einde van de dag kan al vanaf 10:00 in de ochtend zijn ;) DHL's tijdsbesef is ver te zoeken wat dat betreft. Mocht er overdag dus niemand thuis zijn briefje op de deur dat het ook bij de buren afgeleverd mag worden. In de hoop dat hij/zij dit doet ongeacht de waarde van het pakket.

18. HenkJanDuijst
    Gingerbread Oct 7, 2015

HenkJanDuijst , Oct 7, 2015 :
    Maandag avond bested, status tot op heden Processing...laat de track & trace code maar komen:cool:

19. ux0rious
    Cupcake Oct 7, 2015

ux0rious , Oct 7, 2015 :
    03-10-2015 besteld, vanavond tussen 18:00 / 21:00 binnen! :D

Wednesday, October 07, 2015
    Location Time Piece
    14 With delivery courier ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:54
    1 Piece

13 Shipment on hold ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:34
    1 Piece

12 Arrived at Delivery Facility in ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:38
    1 Piece

11 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:34
    1 Piece

10 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:36
    1 Piece

9 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:17
    1 Piece

8 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 01:49
    1 Piece

7 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 00:44
    1 Piece

Monday, October 05, 2015
    Location Time Piece
    6 Clearance processing complete at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:33
    1 Piece

5 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:20
    1 Piece

4 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:19
    1 Piece

3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:18
    1 Piece

2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:58
    1 Piece

1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:14
    1 Piece

Last edited: Oct 7, 2015

20. mark.groningen
    Froyo Oct 7, 2015

mark.groningen , Oct 7, 2015 :
    Die van mij is verstuurd. Waar kan ik al die gedetailleerde info vinden (wat jullie hier plakken in hoofdletters)?

barb likes this.