0
Cruzerlite

1. rorikk
    Gingerbread Oct 30, 2014

rorikk , Oct 30, 2014 :
    Hoi,

Heeft iemand hier een Cruzerlite case voor de OPO? Ik zit er aan te denken die te kopen, maar bij de meeste websites is verscheping al duurder dan het hoesje zelf.
    Iemand tips?

Bedankt!

2. NLxRoyal
    Jelly Bean Oct 30, 2014

3. pedewenp
    Gingerbread Oct 30, 2014

pedewenp , Oct 30, 2014 :
    Hoi Rorik,

Ik heb de Cruzerlite besteld bij Amazon Duitsland. In een pack van 3 stuks voor 25 euro was de verzending tijdelijk gratis. Ik zag zojuist dat je nu met standaardverzending 3 euro verzendkosten betaalt. Maar omdat de Duitse Post altijd snel is met verzending, gemiddeld twee dagen naar een Nederlands adres, kan dat nauwelijks een belemmering zijn. Express verzending biedt in mijn ogen voor dit product nauwelijks toegevoegde waarde. In plaats van 3 packs zijn de Cruzerlites ook per stuk te koop voor 12 euro, dan heb je de case voor 15 euro thuis. Ik vind de kwaliteit van de case prima en op het design krijg ik louter positieve reacties. Het ziet er net even mooier afgewerkt uit dan de egale Diztronic en andere vergelijkbare TPU cases vind ik. Maar dat blijft natuurlijk vooral een kwestie van smaak. De passing van de Cruzerlite is mooi strak en knopjes en scherm liggen mooi licht verzonken, zodat bij een onverhoopte val de case het grootste deel van de impact neemt.

4. rorikk
    Gingerbread Oct 30, 2014

rorikk , Oct 30, 2014 :
    @pedewenp Thanks voor de info! Ja ik heb veel positieve reviews over de Cruzerlite gelezen en qua design vind ik het een van de weinige echt mooie.
    Heb je misschien een link van de amazon pagina waarvan je hem hebt gekocht?

5. rorikk
    Gingerbread Oct 30, 2014

rorikk , Oct 30, 2014 :
    Bedankt voor de tip! Ik overweeg nog wel om die te nemen ja, maar ik vind de Cruzerlite qua design mooier. Dus ik zou die liever kopen, maar niet voor 30 euro zoals op veel sites..

6. pedewenp
    Gingerbread Oct 30, 2014

7. rorikk
    Gingerbread Oct 30, 2014

8. BwtLammers
    Eclair Oct 31, 2014

9. RodneyB
    Gingerbread Nov 1, 2014

10. DanelFPS
    Gingerbread Nov 1, 2014

DanelFPS , Nov 1, 2014 :
    !!!!

hoesjes = extra bulk, doe het mooie design van de OPO geen eer aan.

11. rorikk
    Gingerbread Nov 1, 2014

rorikk , Nov 1, 2014 :
    Een kapot scherm is toch minder fijn ;). Verder ben ik het er wel mee eens dat een hoesje het design een beetje tenietdoet

12. DanelFPS
    Gingerbread Nov 1, 2014

DanelFPS , Nov 1, 2014 :
    Gewoon voorzichtig zijn en je telefoon niet laten vallen, dat is wat ik doe tenminste.

rorikk likes this.
  13. RodneyB
    Gingerbread Nov 1, 2014

RodneyB , Nov 1, 2014 :
    Ik heb gelukkig nog nooit het issue gehad van een kapot scherm.. Heb blijkbaar less slippy fingers.. :p.... Enige wanneer ik meer risico loop is op de sportschool gezien het feit ik mijn OPO dan gebruik als Media speler.. deze kan dat uit mijn zak vallen als je op een bankje gaat liggen. hopelijk heb ik niet de pech van anderen... KNock on wood...

14. pedewenp
    Gingerbread Nov 1, 2014

pedewenp , Nov 1, 2014 :
    De OPO is een vrij grote telefoon en geeft mij het gevoel dat je die makkelijker een keertje uit je handen laat vallen dan een compactere of midsize telefoon. De achterkant van de 64Gb Sandstone Black versie is weliswaar lekker stroef, maar toch balanceert de OPO af en toe in de hand als je met één hand de telefoon bedient. Ik zou om die reden toch altijd een case of bumper aanraden, hoe voorzichtig je ook bent en hoezeer je ook gewend bent aan het gebruiken van kale telefoons. Ik ben het helemaal eens met degenen die zeggen dat een case afbreuk doet aan het design. Maar als je dat wilt showen kun je een case voor die gelegenheden dat je dat graag wilt showen altijd verwijderen. Dik doen in die vergadering, of pochen tegenover je collega's in je naakte OPO, en verder gewoon lekker praktisch een beschermende case. Doutzen Kroes loopt ook niet de hele dag in een negligé om haar schoonheid te showen... :D

Lucastronaut likes this.