7
De introductie van OnePlus Snowbots

1. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Mar 3, 2020

Nigel Rijkhoek , Mar 3, 2020 :
    cRDOOoU.jpg

Dag OnePlus-vrienden,

Robots zijn cool... daarom verheug ik mij enorm erop om eindelijk onze OnePlus Snowbots te onthullen! Ervaar de snelheid van 5G in het allereerste interactieve sneeuwballengevecht met mensen van over de hele wereld. We hebben speciale robots voor sneeuwbalgevechten gebouwd die worden aangedreven door OnePlus 5G-telefoons, we noemen ze Snowbots. De game begint op 9 maart, ben jij er klaar voor?

Game details:
    De gevechten beginnen op 9 maart om 14.00 uur Finse tijd (12.00 uur Nederlandse tijd), kijk met ons mee naar de openingsceremonie waar we beginnen met een showdown van Humans vs Snowbots. Kijk toe terwijl een team van bekende gezichten wordt geteisterd door de sneeuw die op hun beurt proberen de Snowbots van de tegenstander te verslaan. Zodra we eindelijk hebben bewezen wie beter is, mensen vs. robots, is het jouw beurt om de Snowbots te besturen!

Onze Snowbots slapen nooit, dus de gevechten duren 24 uur per dag tot middernacht (Finse tijd) 12 maart. Het enige wat je nodig hebt is een goede wifi-verbinding (of 5G!) En je telefoon. Je mag maar één keer spelen, om zoveel mogelijk mensen een kans te geven om te spelen. We hebben een wachtrijsysteem, dus als je wilt spelen, moet je je telefoon bij je in de buurt hebben om erin te springen! Als je het geluk hebt om te spelen, heb je de volledige controle over een van onze vier Snowbots in Lapland. Zorg ervoor dat je schermopname inschakelt en deel de actie hier in deze thread opnieuw! Ga voor meer informatie naar oneplus.com/snowbots.

Win een reis om tegen de Snowbots te vechten:
    Het beste is dat je erbij kunt zijn! We nemen 18 mensen mee op deze all-inclusive reis naar Lapland. Geef eenvoudig aan waarom jij en een vriend persoonlijk tegen de Snowbots willen vechten en je hebt misschien het geluk om met ons mee te doen. Om deel te nemen moet je in Europa wonen en van 8 tot 10 maart naar Finland kunnen reizen. De deadline voor deelname is 17:00 uur 4 maart. Klik hier voor de volledige voorwaarden.

Geef een reactie met behulp van de onderstaande format:

1. Waarom ik Snowbots in Lapland wil ervaren:
    2. Wie ik wil meenemen:
    3. Uit welk Europees land we komen:

Winnaars worden binnen 24 uur geselecteerd, dus wees er snel bij!

Hou deze thread in de gaten, plus de lokale sociale media-accounts (#OnePlus5GSnowbots) voor meer info.

We kunnen niet wachten tot je de Snowbots ziet vechten en dat velen van jullie de kans krijgen om te spelen.

Never Settle,

Nigel

2. superplus
    Head Moderator Head Moderator Mar 3, 2020

superplus , Mar 3, 2020 :
    Wow, echt super! :D Mag ik ook iemand nomineren om namens mij te gaan? :p Ik heb er bijvoorbeeld super veel vertrouwen in dat @Maximus Decimus Meridius uitermate geschikt zal zijn voor deze strijd tegen de snowbots :cool:

3. Maximus Decimus Meridius
    Marshmallow Moderator Mar 3, 2020

Maximus Decimus Meridius , Mar 3, 2020 :
    Haha. Ja, ik zal mij volledig inzetten tegen die bots! Mijn bijnaam is soms ook wel eens CAPTCHA. Haha, maar wie zou ik willen meenemen?

Misschien wel Nigel zelf, bij veel events is hij eigenlijk alleen aan het werk, terwijl hij zelf een van de grootste OnePlus fans is. Daarbij schept hij ook altijd op over zijn shooter-skills.
    Maar omdat ik denk dat hij uitgesloten is van deelname (al staat het er niet bij), denk ik aan Michael, hij heeft geen OnePlus account, maar wel veel OnePlus devices gehad.
    Ik zelf woon in Amsterdam.

Ohja, nog iemand anders is @puma95 , hij is net klaar met zijn studie, dus kan wel even stoom afblazen en al zijn kennis BOTvieren op die bots! Enige is dat hij uit Duitsland komt, maar dat mag de pret niet drukken :D

1. Waarom: Nog nooit in Finland geweest. Al helemaal niet om de mensheid te helpen tegen Robots.
    2. Wie: Puma, of evtl een van mijn beste vrienden.
    3. Waar: vanaf Nederland (behalve Puma)

4. Novre
    Cupcake Mar 3, 2020

Novre , Mar 3, 2020 :
    hey mijn naam is Noah,

ik ben al 3 jaar niet meer echt op vakantie geweest en ik wil al jaren naar het noorden, ook ben ik toch wel stiekem een beetje een robot nerd en wat is er nou beter dan sneeuwballen schieten? mijn beste vriend Nick en ik zouden het super vet vinden om het op te nemen tegen de bots.
    we komen uit Nederland

ik heb er zin in :)

5. Overzee
    The Showcase Reviewer Mar 3, 2020

bartvdtogt and superplus like this.
  6. samanthajohanna
    Cupcake Mar 3, 2020

samanthajohanna , Mar 3, 2020 :
    Jaaaa! Super vette (of eigenlijk moet ik zeggen ijskoude:wink:) wedstrijd waar ik héél graag live bij wil zijn. Niet alleen staat Lapland extreem hoog op de lijst van plekken die ik graag wil bezoeken, maar de kans om dit te combineren met de grootste hobby van mijn vriend Dennis en de OnePlus familie maakt dit toch wel heel uniek. Online maak ik hem helaas (nog) niet in met gamen, maar in Lapland bij een livewedstrijd bij de Snowbots zou dit tóch moeten lukken? :D Daarnaast al sinds begin 2016 trots lid van de leukste smartphone familie die er bestaat, dus ik zeg tijd voor een botsgek feestje in Lapland. :sunglasses: We komen trouwens uit Nederland en hebben er nu al zin in!

bartvdtogt, Overzee and superplus like this.
  7. bartvdtogt
    Eclair Mar 3, 2020

bartvdtogt , via OnePlus 7 Pro , Mar 3, 2020 :
    Hallo OnePlus!

Vanaf de OP1 al fan en ben niet weg te slaan, maar dat terzijde! Het lijkt me geweldig om een robot gevecht te houden (#bucketlistdingetje). Hoe vet zou het zijn om dit met robots te doen die wat liever zijn en gewoon sneeuwballen gebruiken. Scheelt ook weer een hoop leed haha. Ik hou van sneeuw, helaas nog nooit zoveel als op Lapland te vinden zal zijn gezien. Ook weer een #bucketlistdingetje. Het liefste neem ik een van m'n beste vrienden natuurlijk mee, die altijd voor me klaarstaat en waar je de beste avondjes mee kunt hebben onder het genot van een speciaal biertje! Nu komen we natuurlijk wel uit Nederland, maar ook nog eens uit de meeste gezelligste provincie van Nederland; Juist, Brabant! Die gezelligheid nemen we natuurlijk sowieso mee als we mee mogen!

samanthajohanna likes this.
  8. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Mar 4, 2020

Nigel Rijkhoek , Mar 4, 2020 :
    Je kan het bij die van Pym doen, maar bij mij maak je meer kans o_O

9. skiephole
    Cupcake Mar 4, 2020

skiephole , Mar 4, 2020 :
    Ik had me al een reactie geplaatst via de wereldwijde forumpost maar voor de zekerheid zal ik me hier ook even aanmelden!
    1. De reden dat ik graag naar de Snowbots wil gaan in Lapland is omdat een vriendin en ik enorm geïnteresseerd zijn in elektronica en nieuwe technieken. We doen beide de opleiding software engineering in Leeuwarden en het lijkt ons geweldig om naar Scandinavië te gaan om de Bots in levende lijven te zien! Het zal ons veel inspiratie geven voor komende robotica en software projecten :blush:.
    2. De vriendin waar ik graag mee ga is Demi.
    3. We komen uit Nederland.
    We hebben er enorm veel zin in!! :smiley:

superplus likes this.
  10. Overzee
    The Showcase Reviewer Mar 4, 2020

Overzee , Mar 4, 2020 :
    Ook ik heb mijn 3 antwoorden al op het internationale forum van @Pym C. gepost, maar 'better safe than sorry':
    1. Waarom ik Snowbots in Lapland wil ervaren: Ik wil wel eens een echte serieus koude en witte winter meemaken in het noorden van Finland/Lapland. Wij als gezin (mijn vrouw, zoontje en ik) zijn al een langere tijd serieus aan het kijken om te emigreren naar een van de Scandinavische landen! Ook zou het geweldig leuk zijn om de OnePlus community te ontmoeten onder deze coole omstandigheden en samen dit unieke evenement te beleven!
    2. Wie ik wil meenemen: Mijn goede vriend Marco (@charvester), hij is net als ik een groot OnePlus fan en houd van nieuwe tech-dingen zoals deze 5G Snowbot Battle.
    3. Uit welk Europees land we komen: Wij komen beide uit Nederland, we wonen zelfs in de zelfde omgeving.

superplus likes this.
  11. TheScorpion1968
    Cupcake Mar 4, 2020

TheScorpion1968 , via OnePlus 7 Pro , Mar 4, 2020 :
    hoi hoi

ik ben Christian en zou graag naar lapland willen om die robots eens te laten zien wie ik ben , ik zou graag mijn vriendin ilse meenemen en mischien nog wel eens een leuke vraag aan haar stellen in de sneeuw [e]1f603[/e][e]1f603[/e]

12. Overzee
    The Showcase Reviewer Mar 6, 2020

13. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Mar 6, 2020

Nigel Rijkhoek , Mar 6, 2020 :
    Als het goed is, dan zou iedereen op de hoogte gesteld moeten zijn. Winnaars zijn via een DM gecontact.

Overzee likes this.
  14. Overzee
    The Showcase Reviewer Mar 7, 2020

Overzee , via OnePlus 6T McLaren Edition , Mar 7, 2020 :
    Misschien maar beter ook dat ik niet onverwachts richting Lapland zou gaan, de kleine man is net ziek geworden en dat vergt net iets meer inspanning van beide ouders... Voor als er Nederlandse winnaars zijn, gefeliciteerd en heel veel plezier!!!

15. MarcK6988
    Cupcake Mar 10, 2020

MarcK6988 , Mar 10, 2020 :
    Ik ben gek op robots en technologie en ben benieuwd hoe de snowbots het gaan doen. Tegen een beetje kou ben ik toch wel bestemd.
    Wie ik wil meenemen is mijn vriendin.
    En kom uit het mooie, maar natte kikkerlandje Nederland.