135
De Nederlandstalige Alliantie!

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. expotheone
    Honeycomb Aug 28, 2014

expotheone , Aug 28, 2014 :
    Ik deel je mening volledig. Is een stevige case. Had er 2 besteld toen ze er nog waren (eentje voormij en een andere voor een collega) Hij had iets besteld via ebay maar het kwaliteitsverschil is enorm. Die van one is veel mooier afgewerkt.

teZco likes this.
  2. Pinar
    Ice Cream Sandwich Aug 28, 2014

Pinar , Aug 28, 2014 :
    Jongens,
    Ik heb jaren lang een een hoes gebruikt en daardoor nooit een probleem gehad. Zo was ik de 1e iPhone 3gs 32gb gebruiker in NL en heb deze pas begin van het jaar weggedaan. Nou das toch geweldig!!! en dat echt door een goede beschermende hoes. Mijn omringende hebben vaker een glas moeten vervangen of een nieuwe moeten kopen.... Duzzz

En Ja, ik ben het ook eens dat de unieke OPO gezien mag worden en daar even plezier van moet hebben zonder een cover. Dus even aankijken...

teZco likes this.
  3. Pinar

Pinar , Aug 28, 2014 :
    Maar ik ga zeker e.e.a. beschermingen kopen, mitzzz IEMAND MIJ ZIJN INVITE GUNT OF IK ER GEWOON EEN KRIJG ;):)o_O

4. Pinar

Pinar , Aug 28, 2014 :
    Ik begin gewoon een campagne .... Met als titel:
    Help Pinar de Winter door en doneer hem en Invite

5. teZco
    Jelly Bean Aug 28, 2014

teZco , Aug 28, 2014 :
    Dat is gewoon een zelf gemaakt plaatje :p Volgen van je opo mits besteld kan je via een email die je krijgt of via de site van OPO zelf zoals ik eerder in een post heb vermeld hier.

eemrett likes this.
  6. expotheone
    Honeycomb Aug 28, 2014

7. teZco
    Jelly Bean Aug 28, 2014

teZco , Aug 28, 2014 :
    je kan die flipcase bestellen via O p p o markt maar iemand ervaring mee? Ik hoor daar slechte dingen over maar of dat ook waar is betwijfel ik

8. teZco
    Jelly Bean Aug 28, 2014

teZco , Aug 28, 2014 :
    Oe die is wel vet :p

9. teZco
    Jelly Bean Aug 28, 2014

teZco , Aug 28, 2014 :
    lastig hoor om een niet original opo flipcase te vinden :p Luxe probleem :)

deze is wel erg gaaf vind ik persoonlijk:

maar niet in het wit :-(

10. Pinar

teZco likes this.
  11. Wraycles
    Froyo Aug 28, 2014

Wraycles , Aug 28, 2014 :
    Aha, oke bedankt!!

teZco likes this.
  12. teZco
    Jelly Bean Aug 28, 2014

teZco , Aug 28, 2014 :
    Zijn niet bepaald goedkoop voor $40

Pinar likes this.
  13. sanouch
    Donut Aug 28, 2014

sanouch , Aug 28, 2014 :

Ik vind in het bruin echt mooi

teZco likes this.
  14. barb
    Nougat Aug 28, 2014

barb , Aug 28, 2014 :
    zeker mooi

15. teZco
    Jelly Bean Aug 28, 2014

16. rokz
    Froyo Aug 28, 2014

rokz , Aug 28, 2014 :
    Had t gister nog over dat me hoesjes niet waren verstuurd waren ze vandaag in een keer binnen!

De clear case valt me tegen past niet helemaal mooi, en komt niet over de rand van t scherm waardoor ik m nog niet op z'n kop kan leggen.

Tpu hoesje van 3 euro bevalt me prima! Goeie bescherming alleen wat minder afgewerkt maar komop voor 3 euro doe ik t ermee! En dit zou dan ook me hoes blijven de komende tijd! Ook de telefoon voelt er niet minder om dus :)

Had verwacht dat Diablo 3 aan de deur lag want me ma appte me dat er een pakketje lag maar de hoesjes ook geen problemen mee haha

17. agroen81
    Gingerbread Aug 28, 2014

agroen81 , Aug 28, 2014 :
    Moet eens gaan nadenken over een case/bumper...m'n huidige iPhone zit al jaren zonder bescherming in m'n broekzak en er zitten nauwelijks krassen op.

18. faustbeard
    Eclair Aug 28, 2014

faustbeard , Aug 28, 2014 :
    Ben ik het helemaal mee eens, met zo'n hoes is de hele vormgeving van de telefoon in 1 klap weg, en er is trouwens gebleken dat het ook vrijwel niet helpt bij vallen, de valpartijen waarbij een telefoon kapot gaat (op tegels, van best hoog etc..) helpt een hoesje helemaal niets.

screenprotector neem ik wel, een harde tempered glass, maar niet omdat ik het waanidee heb dat die bij vallen helpt, alleen tegen de krassen op het scherm.

Ikki and eemrett like this.
  19. nielz010
    Gingerbread Aug 28, 2014

nielz010 , Aug 28, 2014 :
    Als je hem ook niet uit je broekzak haalt kan er weinig verkeerd gaan :) :p

KaniX and agroen81 like this.
  20. agroen81
    Gingerbread Aug 28, 2014

agroen81 , Aug 28, 2014 :
    Da's waar. Nou hoef ik ook niet meer na te denken over een case voor m'n OPO, thanks!

nielz010 likes this.