135
De Nederlandstalige Alliantie!

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arie kanarie
    Froyo Aug 28, 2014

Arie kanarie , Aug 28, 2014 :
    Heb ik ook en na 2 jaar nog geen krasje

2. tom001
    Gingerbread Aug 28, 2014

tom001 , Aug 28, 2014 :
    Wat was het beste om te doen met de batterij van de opo? Heeft iemand hier een bewijs van ofzoiets? :)

3. glossi
    Froyo Aug 28, 2014

glossi , Aug 28, 2014 :
    Als ik een OnePlus in handen krijg gaat er ook een sleeve om heen. Ik heb nu ook de S3 en die heeft toch al behoorlijk wat vallen overleeft. Laatst is hij zelfs van boven aan de trap naar beneden gevallen. Hij stuiterde behoorlijk, was net een stuiterbal van die hoogte :D Maar geen kras of barst te vinden op de telefoon! Ik schrok er wel behoorlijk van haha. Dat krijg je als je te veel in je handen mee naar beneden wil nemen..

4. knaert
    Gingerbread Aug 28, 2014

dicovk likes this.
  5. agroen81
    Gingerbread Aug 28, 2014

knaert and SubChord like this.
  6. knaert
    Gingerbread Aug 28, 2014

knaert , Aug 28, 2014 :
    waar heb je deze besteld ?

ik op het net enkel deze telefoons:

Available for the following handsets
    • iPhone 5S/5C/5G
    • Samsung Galaxy Note 3
    • Sony Xperia Z1
    • Nexus 5
    • Motorola Moto G

Snepscheut likes this.
  7. SubChord
    Gingerbread Aug 28, 2014

SubChord , Aug 28, 2014 :
    Nu ik mijn OPO besteld heb en mijn broer hier lucht van heeft gekregen is die stikjaloers. Hij is zeker al van juli aan het zoeken naar een invite en nu ga ik met de prijzen lopen. Weet niet goed wat ik moet doen :s Ik kan de OPO aan hem geven en zelf een nieuwe invite zoeken of hem niet kopen (aangezien mijn gsm nog behoorlijk werkt) of hem helpen bij het bemachtigen van een invite. Trouble in familyland ^^

8. MindFly
    Froyo Aug 28, 2014

MindFly , Aug 28, 2014 :
    Als je hem hebt krijg je invites, dus dan heb geen probleem ;)

9. agroen81
    Gingerbread Aug 28, 2014

agroen81 , Aug 28, 2014 :
    Op Amazon.

10. SubChord
    Gingerbread Aug 28, 2014

Allright =) Weet er iemand soms hoeveel invites er zo random worden verdeeld? @teZco

11. Snepscheut
    Ice Cream Sandwich Aug 28, 2014

12. agroen81
    Gingerbread Aug 28, 2014

13. knaert
    Gingerbread Aug 28, 2014

knaert , Aug 28, 2014 :
    Het is een stuk rustiger vandaag met de invites in vergelijking met de voorbije dagen :(

14. SubChord
    Gingerbread Aug 28, 2014

Da was door de summer contest. Toen zijn er 10k invites verdeeld waaronder degene die ik heb gehad :)

15. sanouch
    Donut Aug 29, 2014

sanouch , Aug 29, 2014 :
    Ik heb echt dringend een nieuwe gsm nodig ,
    Kunnen er 1 van jullie invite delen aub ?
    Danku :D

16. SubChord
    Gingerbread Aug 29, 2014

SubChord , Aug 29, 2014 :
    I'm thinking you're taking the wrong approach... Alleen al gisteren heb je hier 4 keer om een invite gevraagd. Ondertussen nog minstens 6 keer op andere pagina's.

Duidelijk ook niet de geduldigste gezien je nog maar lid ben van dit forum sinds gisteren.

Bovendien zijn er nog meer dan genoeg mensen die in deze thread actief zijn (sommige al meer dan 2-3 weken) die nog geen invite hebben gekregen of nog op zoek zijn naar een extra invite. Ikzelf zou graag een invite uitdelen, moest ik er een ter beschikking hebben, aan een van deze mensen.

Maar jammer genoeg sta je momenteel zelfs niet op de lijst van mensen aan wie ik een invite zou geven. En dit omdat je echt zaagt naar een invite en omdat je nog niets hebt bijgebracht aan de community. En ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die op deze manier denkt.

Bij deze hoop ik dat je kiest voor een andere aanpak en anders denk ik dat het misschien beter is voor jou om ergens anders naar toe te gaan en daar je geluk te gaan beproeven.

Tl;dr: Ni neuten anders bolt em!

MindFly likes this.
  17. Pinar
    Ice Cream Sandwich Aug 29, 2014

Pinar , Aug 29, 2014 :
    eerst een toestel zien te bemachtigen. ik wil zo graag van mijn iPhone af....

18. glossi
    Froyo Aug 29, 2014

glossi , Aug 29, 2014 :
    Hmm ja aan de ene kant is zo'n sleeve lomp.. al heb ik er zelf niet zoveel problemen mee. Mijn telefoon is zo vaak gevallen. Anders had hij vast al 80x kapot geweest. Ik vind zo'n houten cover trouwens wel echt ontzettend mooi! Als ik de telefoon heb en deze cover is beschikbaar dan koop ik hem erbij.

19. Arie kanarie
    Froyo Aug 29, 2014

20. m3nace83
    Eclair Aug 29, 2014