um nou ken je dat verhaal van... had ik je al verteld over die newen zaak .. en die film die is echt zo nice heb je die al gezien.. 

nee niet gekocht.
om dat me laptop kapot is gegaan andere laptop nodig. en ik koop nooit iets goedkoop. en keek al een jaar naar een macbook. wel 2de hans hoor maar nog steeds een boel geld . ja ik had ook een laptop van 300 euro kunnen nemen maar dan moet in in leveren. deze macbook heeft Firewire en tunderbold. iets wat ik op termijn belang bij heb !. For the record . ik heb geen macbook gekocht om dat ik een apple fan boy ben .
ach wat ratel ik over een macbook ..
nee geen plaat gekocht 
voorlopig weer even spaaren. leuke dingen geld is heel even op.
en ja wel ja wel ook maar is een ander versteker nemen voor op me desk.
deze amp is namelijk niet geschikt meer 
deze amp heeft een crossing point van af 80 a 100 Hrz deze gooit hij naar de sub. de speaker zijn full range maar krijgen nu bijna geen laag waar door ze wat flak klinken
de versterker die ik heb gooit all het laag dus ook het mooie lage toontjes die bv in een stem zitten. naar de sub uit gang, niet echt ideal.
nu een versteker van D,X van 160 watt per kanaal en is ook nog kleiner ook.
door tijdelijk even nergens meer zin in is project B&O ook even niet meer aan de orden gekomen
.. das wel jammer maar gelukkig heeft dat geen haast.
school heeft nu prio nummer 1 ! B&O is (helaas) dus even niet belangrijk . maar van wat ik heb gehoort. zit best een dik geluid in.