7
De Nederlandstalige Mega Slow Chat!☺

1. The Joker
    Marshmallow Jun 12, 2016

The Joker , Jun 12, 2016 :
    Nee dat is een water val :D:D:p

Goede morge :D

o_O ben ik de enige die nie meer in oneplus gelooft? Qua slogan en zo

Pinar and blefke like this.
  2. blefke
    Jelly Bean Jun 12, 2016

blefke , Jun 12, 2016 :
    Nee hoor we zijn met meerderen, maar voordat ik een eind oordeel vel, wacht volgende week even af

The Joker likes this.
  3. Pinar
    Ice Cream Sandwich Jun 12, 2016

Pinar , Jun 12, 2016 :
    Auwtj

The Joker likes this.
  4. The Joker
    Marshmallow Jun 12, 2016

Oh gelukkig.
    :confused: had al zo iets licht het aan mij.
    Iig ik ga echt niet voor De 3..
    Evt een Two maar dan zit ik met de cpu.
    Geen nfc. Kan ik mee leven.
    Dus ik ben een beetje in twee strijd met me zelf.
    Word het eerders een Two. Dan wel tweede hands of nieuw. Of een ander merk. :confused: echt ik weet het niet meer. Maar als ik zeg eerlijk liever een Two als een 3 als de gelekte telefoons ook echt de 3 is.
    ?

5. Pinar

Pinar , Jun 12, 2016 :
    Auw - dat je er niet meer in gelooft, maar begin stiekem dezelfde gedachten te krijgen. Never Settle is gesetteld denk ik.

jookje and The Joker like this.
  6. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Jun 12, 2016

Plenkske , Jun 12, 2016 :
    Vind het wel jammer van je dat je de launch niet afwacht.

blefke and The Joker like this.
  7. The Joker
    Marshmallow Jun 12, 2016

;) laaste regel.

Goede morge meneer plankje.

8. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Jun 12, 2016

Plenkske , Jun 12, 2016 :
    Maar dan let je dus alleen op design ? Omdat de leaks op een htc lijken. Metalen achterkant...
    Ja vind ik ook jammer, maar daar is wel iets aan te doen *kuch* dbrand *kuch*

Silverchaoz likes this.
  9. The Joker
    Marshmallow Jun 12, 2016

Haha ja.

Plenkske likes this.
  10. blefke
    Jelly Bean Jun 12, 2016

blefke , Jun 12, 2016 :
    Never settle:eek:
    Ik ga waarschijnlijk ook nog even wachten met de 3, maar dat heeft een andere reden.
    Heb een investering gedaan in een bijna nieuwe op maat gemaakte voortent voor mijn caravan.
    Je moet keuzes maken en het geld kan ik maar 1 keer uitgeven, jammer maar helaas:D

Op zich ben ik ook nog tevreden met de 2, maar ben echt zo'n mannetje die altijd het laatste model wil hebben:rolleyes:
    Vraagje(s)
    Als ik de screen naar recht beweeg kom ik in een scherm terecht waar ik widgets kan toevoegen.
    Hoe krijg ik nu die toegevoegde widgets weer weg????
    En als ik snel type, 3 tikken achter elkaar krijg ik weer die vervelende oranje randen om het beeldscherm.
    Kan ik dit ook uitzetten…..

jandekkers126 likes this.
  11. The Joker
    Marshmallow Jun 12, 2016

haha ja helaas :oops: moet ik zelf ook zeggen dat ik graag altijd het nieuwste van het nieuwste zou willen maar dat gaat niet altijd, goed ik wilde eerste ook de aller nieuwste macbook pro.
    maar ik ben redelijk nu gesetteld met me macbookje uit late 2012. en bevalt prima , ik moet er op werken. en ja ik ben terug gekomen van het fijt dat mac K*T us maar deze mac os is fijn en kan terug vallen op windows. maar moet eerlijk zeggen het staat er op en in het begin ging ik nog terug naar windows (Toen ik m net had) maar nu gebruik ik m full time onder mac os. maar handig dat het er op staat. but thas een andere verhaal ;)
    bottem line is dat ik het een top laptop vind.
    en zo zou ik nog wel wat andere dingen willen, maar moet eerst maar is iets met een rijbewijs. voor dat ik andere dingen ga kopen.
    antwoord vraagjes.

dat je bij 3 keer een rode rand krijgt zit bij instellige > toegankelijkheid. daar zou iets moeten staan van vergrooten.
    dat andere weet ik niet.

:cool: ps i want to follow you 2 but i can't ;) iets met limitaties

blefke likes this.
  12. blefke
    Jelly Bean Jun 12, 2016

blefke , Jun 12, 2016 :
    Mac is gewoon goed, maar dat heb ik al vaker gezegd;)
    En THX heb het gewijzigd, werd er gek van…….

The Joker likes this.
  13. jandekkers126

jandekkers126 , Jun 12, 2016 :
    Linker (of rechter) hardwareknop even vasthouden, dan komt scherm voor het instellen van achtergronden, widgets en instellingen. Klik op instellingen; daar zal "shelf" ingeschakeld staan. dat is de extra homescreen waar je apps etc op kunt zetten die je het meest gebruikt. Als je shelf uitschakelt, kun je niet meer naar die pagina schuiven.

Edit: onder instellingen, toegankelijkheid kun je diverse aanpassingen doen. Ook onder de knop "knoppen" zitten diverse mogelijkheden om scherm en lettertype in te stellen.

Last edited: Jun 12, 2016

14. Shovanny
    Gingerbread Jun 12, 2016

Shovanny , Jun 12, 2016 :
    Ik zat zo eens te kijken naar de naam van mijn toestel, die kon ik eerder veranderen...nu niet meer..
    Je zag dan die naam bv ook als je verbind met de autoradio...weet iemand als dat nog kan...ik kan namelijks niks vinden.

15. The Joker
    Marshmallow Jun 12, 2016

voor bluetooth
    naar je instellingen > bleutooth en dan de 3 bolletjes en dan "de naam van dit apparaat wijzigen"

Shovanny likes this.
  16. Shovanny
    Gingerbread Jun 12, 2016

Shovanny , Jun 12, 2016 :
    Thanks.. gelukt :D Ik kon het eerder altijd veranderen bij de optie "over de telefoon" maar nu jij dit zegt begin ik aan mezelf te twijfelen :confused: :)

The Joker likes this.
  17. Seijmo
    Community Veteran Jun 12, 2016

Seijmo , Jun 12, 2016 :
    Nu pas...? [​IMG]

Shovanny, jookje and Plenkske like this.
  18. The Joker
    Marshmallow Jun 12, 2016

:Dgoede morge @Seijmo

:p 't klopt wat ik laats al heb gelezen. maar kikkertjes worden s'avonds pas actief.

Silverchaoz and Seijmo like this.
  19. jookje
    Honeycomb Jun 12, 2016

jookje , Jun 12, 2016 :
    Nou.....ik zie in kleine watertjes.....allerlei kikkervisjes in verschillende stadia OVERDAG...heel actief.....dus:p

Silverchaoz, Seijmo and The Joker like this.
  20. The Joker
    Marshmallow Jun 13, 2016

The Joker , Jun 13, 2016 :
    Er zat gewoon een kikker midden op de straat. :rolleyes: ik denk dat hij stoned was. Zat een beetje voor zichzelf uit te staren. Toen ik langs kwam en m klein tikje gaf. Begon hij als een gek in het rond te springen. :D:D
    Als een adhd.. Jeetje ik wilde m rustig even op pakken en m ergens anders zetten.. Nop :D

jookje, Silverchaoz and Seijmo like this.