7
De Nederlandstalige Mega Slow Chat!☺

1. Seijmo
    Community Veteran Jun 13, 2016

Seijmo , Jun 13, 2016 :
    Misschien was het crazy frog wel... overigens hele verre familie van mij. ;)

Silverchaoz, The Joker and Plenkske like this.
  2. jookje
    Honeycomb Jun 13, 2016

jookje , Jun 13, 2016 :
    Je had hem misschien een kusje moeten geven.....in sommige sprookjes gebeurt er dan van alles.....je hebt een kans laten liggen:D:p

Last edited: Jun 13, 2016

Shovanny likes this.
  3. The Joker
    Marshmallow Jun 13, 2016

The Joker , Jun 13, 2016 :
    o_O kusje geven ? aan een kikker ? .... uhhhhh :confused: nee

4. RJKemper
    Cupcake Jun 13, 2016

RJKemper , Jun 13, 2016 :
    Hoi,
    Even een vraagje; kan ik morgen vanuit Peru de Oneplus 3 bestellen en die in Nederland laten bezorgen?
    Gr.

5. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Jun 13, 2016

Plenkske , Jun 13, 2016 :
    Ja

Shovanny likes this.
  6. jookje
    Honeycomb Jun 13, 2016

jookje , Jun 13, 2016 :
    Pla
    Plat op zijn bek.....:p

7. jookje
    Honeycomb Jun 13, 2016

jookje , Jun 13, 2016 :
    Zijn er dan genoeg beschikbaar....of ist maar voor paar uur

8. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Jun 13, 2016

Plenkske , Jun 13, 2016 :
    Schijnbaar krijg je een estimated shipping time na de order.

RJKemper and jookje like this.
  9. The Joker
    Marshmallow Jun 14, 2016

The Joker , Jun 14, 2016 :
    Uhhhhh.. Ohkee. Dusssss....?.!?..........

Maar Hu.. Oja daarom was ik hier vanmorgen. Goed morge :)
    Ik heb bijzonder kort geslapen 4 uurtjes maar. :confused: en 't word een lange dag...

Zitten we allemaal klaar voor de VR launch.. :D Ik hoop dat Pete weer gaat proberen om engels te praten. Dat klinkt echt voor geen meter :D

Kan waarschijnlijk m niet eens kijken op dat moment zit ik net in de trein. Maar goed dat Is dan maar zo.

Nu zullen julie vast reageren. Wat kan. Jou het nu uitmaken je vind de oneplus 3 toch niks. Klopt ;) Maar de oneplus 2 launch was wel redelijk leuk om naar. Te kijken. :D er gebeurt op de achtergrond zo veel als je om je heen keek bij de vorige launch.. Vooral scrikkende una :D die ging blaffen door de confetti shooters. En Carl gewoon cool door ging als of het dr bij hoorden. :D:D:D

jookje and Plenkske like this.
  10. Fries1985
    Honeycomb Jun 14, 2016

Fries1985 , Jun 14, 2016 :
    Watkan. Jou het nu uitmaken je vind de oneplus 3 toch niks.

Pinar, Seijmo, Plenkske and 1 other person like this.
  11. The Joker
    Marshmallow Jun 14, 2016

The Joker , Jun 14, 2016 :
     jeetje wat een onverwachte reactie :eek::rolleyes::D

Seijmo, Plenkske and Fries1985 like this.
  12. Fries1985
    Honeycomb Jun 14, 2016

Fries1985 , Jun 14, 2016 :
    Die had je niet zien aankomen hè ;) en helemaal niet van Mario :p

The Joker, Seijmo and Plenkske like this.
  13. Seijmo
    Community Veteran Jun 14, 2016

Seijmo , Jun 14, 2016 :
    Goedemorgen forumvriendjes :)

Spannende dag vandaag voor OnePlus (en ons). Helaas kan ik vanavond de presentatie niet live meekijken, ik heb vandaag en morgen nachtdienst. Gister voor het eerst meegedraaid in de kaasmakerij voor kaasmaker. Erg pittig maar een leuke uitdaging om aan te gaan, en gelukkig zit ik in een leuke ploeg.

Het begint wel te knagen om een nieuwe telefoon te kopen, ondanks dat de One nog prima is... Ik ben er dus nog niet over uit. Ik wil ook wel een nieuwe PC kopen zodat mijn huidige mn oude mediacenter PC kan vervangen... Ik wil zoveel, maar ben ook behoorlijk besluiteloos... Herkenbaar? [​IMG]

LaurenM, The Joker, jookje and 2 others like this.
  14. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Jun 14, 2016

Plenkske , Jun 14, 2016 :
    Waarom koop je geen raspberry als mediacenter pc ? Hmm ja dan heb je nog geen nieuwe gewone pc haha... Tja lastig altijd als je meerdere dingen nodig hebt

The Joker likes this.
  15. Rubii23
    Jelly Bean Jun 14, 2016

Rubii23 , Jun 14, 2016 :
    Heel herkenbaar... Vooral als je een nieuwbouwhuis koopt *kuch* o_O

Kaasmaken lijkt me echt heel gaaf! Kunnen we straks jouw kaas ook ergens kopen? Ik zou wel willen hoor! :D

The Joker and Seijmo like this.
  16. Seijmo

Seijmo , Jun 14, 2016 :
    Ja aan die raspberry pie heb ik ook wel gedacht, maar als ik toch een nieuwe pc wil... :)
    Dan wil ik daar kaosbox inclusief real debrid en iptv en voor de zekerheid vpn op zetten.

Jij hebt een raspberry pie gekocht laatst Plankje?

The Joker and Plenkske like this.
  17. Seijmo

Seijmo , Jun 14, 2016 :
    Nieuwbouwhuis is wel helemaal gaaf, kan je m zo inrichten naar eigen smaak, maar het is ook lastig als je knopen moet doorhakken dan. Succes daarmee. :)

"Mijn" kaas gaat de hele wereld over, ook wel richting Nederlandse supermarkten maar weet niet exact waarheen. Ik sta nu op een soort van bordes en mag kleursels, melkzuren en stremsels toevoegen. Het is nu vooral de taak om dit proces onder de knie te krijgen. En dat is nog maar het topje van de ingewikkelde ijsberg. [​IMG]

18. Plenkske

Ja inderdaad. Toevallig was net de raspberry 3 uit, dus heb ik die gekocht. Met officiële rood/witte behuizing en adapter. Vond die namelijk het beste eruit zien en prijsverschil was klein. Verder nog een micro sd kaartje (16gb meer dan genoeg) en een draadloos toetsenbord met touchpad.

Qua software heb ik er uiteindelijk OpenELEC opgezet. Eigenlijk is dit gewoon een kale Kodi installatie voor de raspberry. Ik gebruik IPTV via de Live TV optie van Kodi. Verder nog enkele video/music addons (niet veel hoor).

19. Seijmo

Seijmo , Jun 14, 2016 :
    Wat ik gelezen heb is dat OpenELEC op sterven na dood is en dat LibreELEC het nu helemaal is..? Ben ook maar een leek, maar dit las ik op diverse facebook pagina's omtrent Kodi.
    Waar heb jij je IPTV afgesloten? Via Alie? Zal daar eens een proefabonnement gaan afsluiten.

Misschien wil ik toch ook wel Raspberry Pie.... damn, wat wil ik veel. [​IMG]

The Joker and Plenkske like this.
  20. Plenkske

Ow dat wist ik niet. Misschien is het veranderd.. toen ik ging installeren was het in ieder geval net ge-update allemaal.
    IPTV heb ik via moviestreamer.nl , het NL+Sport pakket (goedkoopste en meer heb je niet nodig naar mijn mening).