7
De Nederlandstalige Mega Slow Chat!☺

1. Seijmo
    Community Veteran Jun 14, 2016

Seijmo , Jun 14, 2016 :
    Heb ik jou iets kunnen bijbrengen? [​IMG]
    Het moet niet gekker worden. [​IMG]

Bedankt voor de tip, zou wel van m'n te dure ziggo account af willen dan en uitsluitend nog internet van ziggo behouden.

The Joker and Plenkske like this.
  2. blefke
    Jelly Bean Jun 14, 2016

blefke , Jun 14, 2016 :
    Pfff sinds de update lijkt mijn batterij wel lek…..
    S'morgens van de lader af en s'middags al weer bijna leeg…….
    Waar zou dat lek kunnen zitten :rolleyes:

3. Snooky092
    Honeycomb Jun 14, 2016

Snooky092 , Jun 14, 2016 :
    Normaal gezien kan je dit toch zien bij uw app van de batterij?

4. The Joker
    Marshmallow Jun 14, 2016

The Joker , Jun 14, 2016 :
    Nhee :eek:
    Kn.. Aa... Gen o_O
    Kikker hebben geen tanden en sinds waneer lusten ze kaas :D

Hey dat wist ik niet eens.. Gefeliciteerd als nog :)
    Kaas berg:rolleyes::D
    Lekker, nu elke keer dat ik aan de kaas zit denk ik. Zou Seijmo het gemaakt hebben.. o_O
    Vaak begint een lek bij een slechte koppeling :p

Kijk is bij je accu welke App erg veel "dorst" heeft

Rubii23 likes this.
  5. wendy123
    Froyo Jun 14, 2016

wendy123 , Jun 14, 2016 :
    Hoe is de laatste versie van oxygen OS? Zou mijn Exodus willen vervangen maar ben nog beetje aan het zoeken naar wat. Of zijn er andere dingen beter voor mijn OPO?

Last edited: Jun 14, 2016

6. Fries1985
    Honeycomb Jun 14, 2016

7. jookje
    Honeycomb Jun 14, 2016

jookje , Jun 14, 2016 :
    Ik heb het besteld.....mij benieuwen....:)

Fries1985 likes this.
  8. Rubii23
    Jelly Bean Jun 14, 2016

Rubii23 , Jun 14, 2016 :
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel blij verrast ben.
    Geinige experience die Loop (beam me up Scotty! [​IMG]) en de telefoon zelf is ook mooi. Ik ben het wel met MKBHD eens: een telefoon die mooi is door zijn simpelheid. Geen gimmicks, maar goede hardware voor een leuke prijs. Het design vind ik mooier dan de 2 (maar niet mooier dan de One!) en ik vind het stoer dat ze de styleswaps net als bij de X terug laten komen in de vorm van protective cases. Lost meteen weer het probleem van de uitstekende camera op [​IMG]

9. wendy123
    Froyo Jun 14, 2016

wendy123 , Jun 14, 2016 :
    Hoe is de laatste versie van oxygen OS? Zou mijn Exodus willen vervangen maar ben nog beetje aan het zoeken naar wat. Of zijn er andere dingen beter voor mijn OPO?

10. blefke
    Jelly Bean Jun 14, 2016

blefke , Jun 14, 2016 :
    Copy paste :rolleyes:

Shovanny likes this.
  11. wendy123
    Froyo Jun 14, 2016

12. Fries1985
    Honeycomb Jun 14, 2016

Fries1985 , Jun 14, 2016 :
    Stoer, ik ben benieuwd! Heb mijn OP2 nog geen eens een jaar, dus wacht nog maar even. Ben er nog erg tevreden mee en zit nog geen krasje op :D

Pinar and jookje like this.
  13. jookje
    Honeycomb Jun 14, 2016

jookje , Jun 14, 2016 :
    Stonden thuis in de rij om mijn 1 over te kopen....nu gratis beloofd aan mijn dochter....de andere onderhandelaars biedend achter me gelaten. Soms moet je een keuze maken..:cool::D:p

Fries1985 and Plenkske like this.
  14. wendy123
    Froyo Jun 14, 2016

15. Conycatcher
    Eclair Jun 14, 2016

Conycatcher , Jun 14, 2016 :
    Ik hoop het maar als ik de review zie op youtube en je ziet de cases dan blijft de camera iets uitsteken?!

16. Pinar
    Ice Cream Sandwich Jun 14, 2016

Pinar , Jun 14, 2016 :
    Ik koop hem toch niet!
    Ten eerste is hij mij nog steeds te groot en zo kan ik net zo goed mijn op2 houden. Ondanks ik grote handen heb, is het niet gemakkelijk om deze met een hand te gebruiken. Daarbij vind ik mijn Roosevelt style klep veel mooier.
    Dat hij sneller iplaad - waar hebben we het toch over = gewoon XL luxe!
    Over de specificaties heb ik niets te klagen en denk dat deze ook inderdaad veel beter is.

Nu zit ik te kijken of ik de X kan bestellen, maar nope. Hij zit niet tussen de lijst, alleen de 2 en 3 zijn te bestellen.

Resume : disappointed!

blefke likes this.
  17. Fries1985
    Honeycomb Jun 15, 2016

Fries1985 , Jun 15, 2016 :
    Haha, leuk! Ik heb de kids nog wat kleiner dus die hoeven gelukkig nog geen mobieltje....

jookje likes this.
  18. The Joker
    Marshmallow Jun 15, 2016

The Joker , Jun 15, 2016 :
    Hoop mensen die m. Wel koopen en een hoop niet zo tezien. Veel mensen die ik m niet zie kopen zegen allemaal. Ik ben niet toe aan de oneplus 3 om dat me Two nog voldoende is.

Tja keuze maken. Blijft lastig.. Ik koop tussen nu en een paar maanden de Two wel.

blefke and Plenkske like this.
  19. Seijmo
    Community Veteran Jun 15, 2016

Seijmo , Jun 15, 2016 :
    Goedemorgen, de eerste nachtdienst zit er weer op. Vanavond gaan we de tweede nacht in. Ben benieuwd hoe gebroken ik morgen ben want veel slaap heb ik zojuist niet gehad.

De release is zo te zien prima verlopen. Ik wacht nog wel met bestellen, eerst de gebruikersreviews die hier spoedig zullen volgen afwachten voordat ik een knoop doorhak. Maar één ding weet ik wel, zo'n protective case komt er bij mij niet omheen, vind het erg lelijk afgewerkt bij het camera gedeelte... Nee, dan nog liever een flipcover. [​IMG]

Maar goed, genoeg gezeken... we maken er weer een mooie dag van. [​IMG]

blefke and Plenkske like this.
  20. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Jun 15, 2016

Plenkske , Jun 15, 2016 :
    De release ging redelijk ja. Vlak voor de launch kwam er een update van de app, 610 mb ofzo haha...
    Daarna kon je dus in de loop , "space office". En als je er even rond navigeerde kon je je emailadres invullen zodat je een link naar de store kreeg om de 3 te kopen.

Ik heb hem nu ook kaal gekocht. Wilde eigenlijk tempered glass, maar die is ook erg lelijk. Ik ben zelf voorzichtig met mijn spullen dus ben er niet zo bang voor, zal nu extra voorzichtig zijn :) Zo'n case ga ik ook niet doen , want ik bestel dbrand skins binnenkort. Zijn al te bestellen, leveren vanaf 1 juli. Verder vind ik de dash charger en kabel te duur. Ook ben ik even bij mezelf nagegaan... wanneer zou ik die gebruiken. Ik heb aan één zo'n setje genoeg. Dus ik heb bij banggood maar even wat extra gewone type-c kabels gekocht. Voor het laden 's nachts met normale 2A adapter :)