5
De Nederlandstalige Mega Slow Chat!☺

1. millennium1980
    Froyo May 25, 2019

millennium1980 , May 25, 2019 :
    ik heb hem sinds gisteren tot nu toe nog geen problemen gehad. Alleen alles overzetten via de OnePlus switch app werkt niet helemaal. Heel veel apps moest ik eerst weer deinstaleren en opnieuw installeren om ze werkend te krijgen. Als ik tegen problemen of bugs aanloop meld ik het wel.

2. The Joker
    Marshmallow Jun 2, 2019

The Joker , Jun 2, 2019 :
    uhu.. iets met de NFC en Ghost issues.. dat doet mij aan de oneplus 1 denken.
    dat oneplus dit niet met de beta testers van dit toestel heeft kunnen opmerken. je zou toch denken dat ze alles wel testen ?.

de 7 is ook niet een toestel die ik nu ga halen. ik vind het een mooi toestel, maar de Pop-up cam. die is dan wel goed getest. en zo, maar ik vind nogsteeds niet's

jandekkers126 likes this.
  3. Mr. BG
    Marshmallow Jun 2, 2019

Mr. BG , Jun 2, 2019 :
    Dat niet alleen, ook weer problemen met de camera software, fps etc.

Het is een puinhoop weer.

Ik wil eigenlijk een toestel van max. 70mm breed, met Pixel of iPhone X niveau camera.

De selfie camera mag van mij geheel achterwege blijven.

Pinar and jandekkers126 like this.
  4. blefke
    Jelly Bean Jun 10, 2019

blefke , Jun 10, 2019 :
    Tis wel eens drukker geweest hiero, na een introductie van een nieuwe foono_O

Bij mij nog een beetje twijfel of ik een 7 moet gaan kopen.....
    Ben wel toe aan een vervanger voor de 5, alhoewel die nog steeds alles goed doet....
    Vorige week eens gaan kijken bijt mobile tis een mooi toestel....

5. Deactivated User
    Jun 11, 2019

jandekkers126, Plenkske and Pinar like this.
  6. Pinar
    Ice Cream Sandwich Jun 11, 2019

Pinar , Jun 11, 2019 :
    Ik merk dat er inmiddels veel meer concurrende telefoons op de mark zijn gebracht die goedkoper zijn. Qua performance doet oneplus het nog steeds enorm goed, maar qua prijzen zijn ze erg achteruit gegaan.

Snooky092, jandekkers126 and blefke like this.
  7. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jun 12, 2019

Plenkske , Jun 12, 2019 :
    De échte concurrenten van de 7 Pro zijn, mijns inziens, de P30 Pro en de S10+ . Beide zijn nog steeds duurder. Huawei heeft ook nog eens last van de Amerikaanse overheid. Verder heeft de 7 Pro op beide toestellen nog steeds wat extra's. Een concurrent met dezelfde specs op alle gebieden bestaat simpelweg niet (correct me if I'm wrong).

Ja, als je naar goedkopere toestellen kijkt dan is er intussen heel veel in de markt. Maar dat zijn geen directe concurrenten. Wellicht voor de OnePlus 7 (niet pro), maar die is nog steeds wel goed geprijsd vind ik.

8. Pinar
    Ice Cream Sandwich Jun 12, 2019

Pinar , Jun 12, 2019 :
    De 90hz is goed in trek en dat moet je hem in levende lijfe gaan ervaren. Maar de redmi k20 pro beloofd ook best veel en xiaomi brengt steeds goedkoper uit dan de oneplus. Allemaal de nieuwste SD855 en nagenoeg dezelfde kloksnelheid. Je levert soms in op materiaal kwaliteit en qua camera doet oneplus het niet zeer goed, dit volgens de kenners. Voor mij is de camera niet zo belangrijk. Wel vind ik dat de nieuwste processor erin moet zitten en niet zo groot moet zij. Oneplus blijft groter produceren en dat vind ik jammer.

Heb nu tijdelijk de iPhone X en prima maar en telefoon. Maar ik mis oneplus best wel! Als zij ook nou net als Samsung en iPhone een kleinere variant op de markt brengen, dan ben ik weer gelukkig (denk en hoop ik)....

jandekkers126 likes this.
  9. MarkosMark
    Donut Jun 14, 2019

MarkosMark , Jun 14, 2019 :
    Ik merk dat mijn WiFi verbinding het niet goed doet. Ik dacht eerst dat het aan mijn router thuis lag maar ik merk nu dat het overal is. Whatsapp berichten, sites, filmpjes, etc. laadt allemaal slecht (of beter gezegd niet tot eens in de zoveel uur wanneer alles binnen komt) wanneer ik op WiFi zit (niet altijd, vaak pas na een bepaalde tijd). Eerst loste wifi uit en aan zetten dit op maar nu helpt dat ook niet meer. Waar kan dit aan liggen?
    Ik heb een OP5 8GB/128GB en zit op 9.0.4 (ik heb root dus ik moet nog even kijken hoe ik kan updaten naar 9.0.5)

10. blefke
    Jelly Bean Jul 13, 2019

jandekkers126 and Pinar like this.
  11. Pinar
    Ice Cream Sandwich Jul 16, 2019

Pinar , Jul 16, 2019 :
    Ja zo lijkt het wel, precies een maand stil, eerder dood....

blefke and jandekkers126 like this.
  12. jandekkers126
    Ice Cream Sandwich Jul 18, 2019

jandekkers126 , Jul 18, 2019 :
    Soms is het beter om te zwijgen... Toen onze kinderen klein waren, leerden wij ze praten. Nu ze groot zijn, leren zij ons om te zwijgen..:p:):).

Pinar and blefke like this.
  13. blefke
    Jelly Bean Jul 18, 2019

blefke , Jul 18, 2019 :
    morsdood :D

Wordt tijd voor een nieuwe 1+ hahahaha

14. jandekkers126
    Ice Cream Sandwich Jul 18, 2019

jandekkers126 , Jul 18, 2019 :
    Mijn 6 doet het toch hartstikke goed. Ik wacht wel op een 1+ met 5G. Zal ergens volgend jaar worden denk ik, voordat 5G uitgerold en bruikbaar is in Europa.

Pinar and blefke like this.
  15. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jul 21, 2019

Plenkske , Jul 21, 2019 :
    Denk dat het minimaal tot 2021 duurt voor de meeste landen

16. jandekkers126
    Ice Cream Sandwich Jul 24, 2019

jandekkers126 , Jul 24, 2019 :
    Dat houden we nog wel vol hoor, tot 2021. Maar ik verwacht dat het sneller zal gaan. Ergens halverwege 2020 kunnen we 5G al gebruiken.

Pinar likes this.
  17. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jul 24, 2019

Plenkske , Jul 24, 2019 :
    Wat ik begreep is dat TMobile wil starten eind van 2020, waarschijnlijk alleen wat steden dan... We zullen zien. Meeste providers zeggen nog niks erover.

18. The Joker
    Marshmallow Jul 26, 2019

The Joker , Jul 26, 2019 :
    :sunglasses: SOON.. denk ik ..

maar mijn 6je voldoet echt meer as prima. ik hoor veel gezeur met de 7pro. maar ook goede dingen, voor mij is de shuifbare camera niets wel cool. maar echt niets voor mij

hoe gaat het met iedereen.. i ben gepromoveerd tot marsmello.. :D don't roste me

19. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jul 30, 2019

Plenkske , Jul 30, 2019 :
    Wat dan ?

Haha, lollipop hier.
    Met mij gaat het goed hoor, heerlijke vakantie gehad... nu weer aan het werk :(

20. The Joker
    Marshmallow Jul 30, 2019

The Joker , Jul 30, 2019 :
    Iets met de camera kwaliteit.
    Loslatende displays.
    Kleuren die niet kloppen in display. En zo als nu. Toestel is soms over verhit met dit weer. Naja, van afgelopen tijd.

Veder de uitschuifbare camera. Achterkant schijnt snel te krassen.

Maar goed. Zullen wel kinder ziekete zijn.

Ah een lik stokje. Dat kunnen we alleen niet zien om dat we staat dat op die plek mod staat.

En wat maakt het uit. Lollipop.. marsmello. Het is nog niet zo dat ik meer kan als marsmello
    Fijn dat het goed gaat.
    Ik moet nog vakantie .. maar heb nog niets gepland.
    Maakt me ook niet uit. Werk is opzicht leuk. Niet de droom baan. Maar als tussen station. Wie weet waar het mij brengt voor nu.

jandekkers126, Pinar and Plenkske like this.