5
De Nederlandstalige Mega Slow Chat!☺

1. MarkosMark
    Donut Sep 5, 2019

MarkosMark , Sep 5, 2019 :
    Ik heb denk sinds kort (max een week? Geen idee) dat Gmail geen afbeeldingen laat zien. Alleen van die "afbeelding niet geladen" iconen. Cache van Gmail al geleegd en telefoon (OP5 128gb) opnieuw gestart helpt ook niet. Voldoende geheugen/opslag vrij. En ik weet dat je afbeelding automatisch laden kunt uitzetten, deze staat aan. Maar ook al uitgeschakeld en opnieuw aan geprobeerd. Of uitzetten en handmatig laden werkt ook niet. Zowel op wifi als 4G

Iemand bekend met dit probleem? En/of een mogelijke oplossing?

2. Snooky092
    Honeycomb Sep 7, 2019

Snooky092 , Sep 7, 2019 :

Onderstaande regels heb je al gecontroleerd en toegepast in uw Gmail neem ik aan?

Afbeeldingen altijd weergeven
    Als afbeeldingen niet worden geladen in Gmail, controleer je je instellingen.

1. Ga op je computer naar Gmail.
    2. Klik rechtsboven op Instellingen [​IMG].
    3. Klik op Instellingen.
    4. Scroll omlaag naar het gedeelte Afbeeldingen.
    5. Klik op Externe afbeeldingen altijd weergeven.
    6. Klik onderaan de pagina op Wijzigingen opslaan.
    Let op: Als Gmail een afzender of bericht verdacht vindt, worden de afbeeldingen niet automatisch weergegeven. In plaats daarvan wordt je gevraagd of je de afbeelding wilt weergeven.

Als dit niet helpt kan je misschien eens opnieuw Gmail verwijderen en installeren ? Als het dan nog niet helpt is het waarschijnlijk een foute registerinstelling die is blijven actief staan ergens.

Plenkske and Pinar like this.
  3. Kerkdriel
    Ice Cream Sandwich Sep 9, 2019

Kerkdriel , Sep 9, 2019 :
    Yes, dat zou top zijn!!

Pinar likes this.
  4. The Joker
    Marshmallow Sep 14, 2019

The Joker , Sep 14, 2019 :
    Voor het nostalgische gevoel.
    Ik krijg dinsdag een werkende Oneplus one toe gestuurd. Misschien wil ik de hele lijn wel hebben als een soort museum achtig iets

5. The Joker
    Marshmallow Sep 16, 2019

The Joker , Sep 16, 2019 :
    IMG-20190916-WA0007.jpg hello old friend.
    Even vergeten. Dat alles voor slecht ziende op deze telefoon is :rolleyes:.. maar desalniettemin. Gaaf stukje Oneplus geschiedenis. Het verbaast mij dat deze Oneplus 1 nog redelijk vlot is

6. superplus
    Lollipop Head Moderator Sep 19, 2019

7. jandekkers126
    Ice Cream Sandwich Sep 24, 2019

jandekkers126 , Sep 24, 2019 :
    Ik heb ook nog een werkende One en Two. Je ziet wel een aanmerkelijk snelheidsverschil met mijn huidige zes, maar ze doen het allebei nog goed. Leuk om te bewaren. Ik heb bijna al mijn in het verleden gekochte toestellen nog in bezit. Mijn eerste toestel was een Panasonic G400 (?) met antenne, daarna een hele reeks Nokia's, Samsung, HTC(T-Mobile uitvoering met uitschuifbaar toetsenbord) en nog enkele andere. Het meest aparte toestel heb ik uit Kenia laten komen ten tijde van de opkomst van Obama als president van Amerika. Als je dat toestel aanzette, dan hoorde je de one-liner van Obama: Yes, we can. :)

8. The Joker
    Marshmallow Sep 24, 2019

The Joker , Sep 24, 2019 :
    cool. ik heb ook nog mijn eigen oneplus telefoon.
    maar deze is kapot. en een nieuw scherm goed scherm vinden is heel moeilijk.
    en deze was 7 euro. alleen de verzend kosten haha

9. Huigiebaby
    Honeycomb Oct 1, 2019

Huigiebaby , Oct 1, 2019 :
    Dit is nog steeds niet gefixed btw...

Pinar likes this.
  10. blefke
    Jelly Bean Oct 10, 2019

blefke , Oct 10, 2019 :
    Guys vraagje..
    Weet iemand wat het verschil is tussen de camera van een 7T en 7T PRO ?
    Als ik het goed zie is de 7T rond met 3 camera's in en de Pro de lenzen onder elkaar...

Grzzz Blefke

jandekkers126 likes this.
  11. Huigiebaby
    Honeycomb Oct 11, 2019

Huigiebaby , Oct 11, 2019 :
    • OnePlus 7T: 48MP(main)+16MP(ultra-wide)+12MP(telephoto)
    • OnePlus 7T Pro: 48MP(main)+16MP(ultra-wide)+8MP(telephoto)
    The OnePlus 7T comes with a triple rear camera and the OnePlus 7T Pro has a triple rear camera too, but the specifications differ slightly.

Both the OnePlus 7T and 7T Pro have a 48-megapixel main sensor with an aperture of f/1.6, as well as a 16-megapixel Ultra-Wide lens with an aperture of f/2.2 and a 117-degree field of view.

They also both have a telephoto lens, but it's this lens that differs between the standard and Pro model. The OnePlus 7T has an 12-megapixel telephoto lens with 2x zoom, while the OnePlus 7T Pro has an 8-megapixel telephoto lens with 3x zoom.

12. Huigiebaby
    Honeycomb Oct 11, 2019

Huigiebaby , Oct 11, 2019 :
    Iemand enig idee waar die popup zaterdag is? Welke winkel zit er in stationsplein 97?

jandekkers126 likes this.
  13. jandekkers126
    Ice Cream Sandwich Oct 11, 2019

jandekkers126 , Oct 11, 2019 :
    https://www.emerce.nl/nieuws/oneplus-richt-nederlandse-popup-store:
    Het Chinese OnePlus richt een popupstore in de Stadskamer van het overdekte winkelcentrum Hoog Catharijne (Utrecht) in om zijn nieuwste OnePlus 7T-serie onder de aandacht brengen. Op zaterdag 12 oktober is de winkel tussen 12.00 en 18.00 uur geopend.

14. Pinar
    Ice Cream Sandwich Oct 11, 2019

Pinar , Oct 11, 2019 :
    Weet iemand of ze ook de tv's gaan tentoonstelling of zelfs verkopen?

blefke, jandekkers126 and Kerkdriel like this.
  15. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Oct 14, 2019

Plenkske , Oct 14, 2019 :
    Voorlopig niet, TV's zijn voorlopig alleen in India te koop.

16. blefke
    Jelly Bean Oct 15, 2019

blefke , Oct 15, 2019 :
    @Plenkske,
    "Voorlopig niet" betekend dat deze teevee ook in de rest van de wereld (Nederland) verkocht gaat worden?

Blefke

Pinar and jandekkers126 like this.
  17. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Oct 15, 2019

Pinar, blefke and jandekkers126 like this.
  18. blefke
    Jelly Bean Oct 15, 2019

blefke , Oct 15, 2019 :
    ok en thx

Pinar, jandekkers126 and Kerkdriel like this.
  19. OexS
    Ice Cream Sandwich Oct 16, 2019

OexS , via OnePlus 5T , Oct 16, 2019 :
    Al WhatsApp business geprobeerd? Werkt net wat fijner dan dual apps enzo.

Pinar, blefke and jandekkers126 like this.
  20. The Joker
    Marshmallow Oct 23, 2019

The Joker , Oct 23, 2019 :
    supper jammer.

ik heb de india event gezien op youtube. en als ik verwachten.
    een dikke intergratie met oxygen OS.. wat dus ook echt zo is. ik vind het echt jammer dat we de TV niet hier kunnen krijgen. uitraard is niets on-mogelijk. en kun je m vast wel van uit India naar NL krijgen via tussen post order bedrijfjes, en die zijn. maar dan moet je denk ik toch al snel 300 euro betalen. plus invoer, duur TV'tje. maar of je dat wil ??. ik niet. twijfel soms al met Alie dingen. maar dat zijn dat dingen van enkele 10tje's en niet 1000 euro.

echt jammer dat oneplus altijd de focus op India gooit, en de europeese markt dan niet mee kan doen.
    ik denk dat er wel een paar fans zijn (inc ik) die wel zo een TV willen.

Pinar, jandekkers126 and Kerkdriel like this.