0
Email byte på op konto

1. Kinggabbe
    Eclair Oct 1, 2015

Kinggabbe , Oct 1, 2015 :
    hej, har bytt email pga invite som va fast bunden till ett specifikt email. Har bytt email 3 ggr för art vara extra säker på att email ägaren inte ska kunna ta kontot på något sätt har även ändrat lösenord flera gånger.
    Beställde mobilen igår men jag fick inte orderbekräftelsen på något av dem email jag använt utan det kommer till först emailen. Behöver hjälp med att bryta löst detta mail från kontot tack

2. puppetz
    Gingerbread Oct 11, 2015

3. timebandit
    Oreo Oct 11, 2015

timebandit , Oct 11, 2015 :
    Har man bytt email i både forum och shopen så kan man inget mer göra förutom kontakta OP.

Jag hade bytt min email men invite kom till min gamla email ändå... Tror dom behöver köra någon uppdatering i sina system så dom inte har gammal information.
    Ta kontakt med OP så kanske det kan lösa sig.

4. puppetz
    Gingerbread Oct 11, 2015

puppetz , Oct 11, 2015 :
    Har gett bort två mail bundna invites. Den ena var inga problem med alls. Den andra bytte jag email på en gång innan jag gav bort kontot. Sedan bytte den nya "ägaren" av kontot email 2ggr men jag får ändå de mailen men vidarebefordrar de till han som fick kontot. ^^

5. Kinggabbe
    Eclair Oct 11, 2015

Kinggabbe , Oct 11, 2015 :
    nee men fick telefonen så de löste sig på det sättet killen jag "fick" inviten ifrån höll sin del av uppgörelsen :D