0
En fråga kringa utdelning av invites.

1. Magicfow
    Froyo Nov 18, 2015

Magicfow , Nov 18, 2015 :
    Hej,

Jag har delat ut uppskattningsvis 12 st invites till OP2, Min fråga här är egentligen om Oneplus har en algoritm som tar hänsyn antalet utdelade invites från en forum medlem och på så vis rankas,

Ju fler invites utdelade och ju mer aktiv man är, desto större chans att man tidigare kommer få invites för nästkommande telefonköp

Eller tänker jag fel? Många gånger krävs det någon form utav avsatt tid och energi åt att dela ut invites, man ska titta på mail, vara aktiv se till att utdelade invites går iväg, då kan det kännas bra att man gör det för en bättre placering i Oneplus försäljningsregister.

Med vänliga hälsningar
    Magicfow

2. NickeD
    Pie Nov 18, 2015

NickeD , Nov 18, 2015 :
    Det där är en fundering som ett flertal undrat över... Det finns Early members som varit mycket aktiva och har delat ut invites men som fick sina personliga invites för OPT först förra veckan...
    Svaret på din fråga är.... Nej.... Antagligen inte...
    Nästa år kanske du får vänta.. Du kanske inte ens får invites att dela med sig... OP är något konstiga ;)

3. Magicfow
    Froyo Nov 18, 2015

Magicfow , Nov 18, 2015 :
    Då jag i igentligen i grunden har en åsikt som inte överensstämmer med Oneplus försäljnings strategi (läs invitesystem) får jag således ingen förtjänst genom att aktiv utföra ett arbete åt dom.

Tack för svaret.

4. gamsurslick
    Honeycomb Nov 19, 2015

gamsurslick , Nov 19, 2015 :
    Som jag förstått det så är det tänkt är vara som du beskriver men det har inte fungerat bra. Just nu verkar det som att de bara delar ut invites till random medlemmar på forumet.