92
[FAQ] New Members

1. Silverchaoz
    Lollipop Dec 1, 2014

2. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Dec 1, 2014

barb likes this.
  3. barb
    Nougat Dec 1, 2014

barb , Dec 1, 2014 :
    Dat had ik allang begrepen:D
    Ik wilde jouw reactie ook niet zonder reactie voorbij laten gaan.
    Uiteraard mede gevoed doordat ik mij bij tijd en wijle behoorlijk erger aan posten waarin uitspraken/beloftes worden gedaan die niet door OnePlus zijn onderschreven.;)

4. barb
    Nougat Dec 1, 2014

barb , Dec 1, 2014 :
    Als je hebt geordered met de Black Friday actie heb je kunnen lezen dat OnePlus beloofd dat iedereen zijn bestelling voor de kerstdagen binnen heeft.
    Op de supportpagina van OnePlus kun je lezen hoe het er normaal gesproken aan toe gaat. Black Friady is echter een actie, dus niet normaal! Niemand kan vertellen hoelang jou zending er over gaat doen. Gewoon maar je storeaccount en je order goed in de gaten houden?
    https://oneplus.net/support#shipping

Zoran Selinsek likes this.
  5. hgoor
    Gingerbread Dec 2, 2014

hgoor , Dec 2, 2014 :
    Niet dus. De actie was tot laat gisteravond en uiteraard was de invite al lang verlopen! Slaat nergens op.

6. hgoor
    Gingerbread Dec 2, 2014

hgoor , Dec 2, 2014 :
    Wat heb je aan een invite als je er niks mee kan kopen? Krijg ik er één tijdens een actie periode waarin je geen invite nodig hebt maar alles uitverkocht is? En vervolgens verloopt de invite voor er weer voorraad is. Die invite zou geldig moeten blijven tot de volgende batch!

Dus ja: ik noem dat een systeem dat zuigt....

7. hgoor
    Gingerbread Dec 2, 2014

hgoor , Dec 2, 2014 :
    Yep. Exact wat mij overkwam. Invite maar niks mee kunnen doen.

8. barb
    Nougat Dec 2, 2014

barb , Dec 2, 2014 :
    Heb je het formulier ingevuld? Dan krijg je een invite toegestuurd.
    Nu is er weer voorraad.
    Heb je een invite nodig?

9. hgoor
    Gingerbread Dec 2, 2014

hgoor , Dec 2, 2014 :
    Ja. Graag. Maar wat zou ik daar mee kunnen als de voorraad op is?

Dan kan ik nog steeds niet bestellen, toch?

10. barb
    Nougat Dec 2, 2014

barb , Dec 2, 2014 :
    Ik kon vanmiddag bestellen. Dus er was vanmiddag voorraad.
    Ik heb niet van iemand gehoord dat die inmiddels op is.

11. hgoor
    Gingerbread Dec 2, 2014

hgoor , Dec 2, 2014 :
    Ik heb nog niks mogen ontvangen van Oneplus?

Dit was m'n invite...

Helaas was dit het volgende scherm toen ik op use-it klikte:

Tja...........

En ja m'n email hadden ze al, dus nogmaals invoeren hielp niet natuurlijk...

[Edit] Dus ja, als jij een invite hebt voor de 64gb versie, graag. Maar ik vraag me af of ik überhaupt wel kan bestellen dan...

Last edited: Dec 2, 2014

12. Jordi Mast
    Cupcake Dec 2, 2014

Jordi Mast , Dec 2, 2014 :
    Ik lees wel 5-7 werkdagen, maar na 2-3 dagen nog steeds op pending shipment, heb trouwens op black friday besteld! en voor 25 dec in huis, maar dit gaat dus nog wel even duren?

13. Jordi Mast
    Cupcake Dec 2, 2014

Jordi Mast , Dec 2, 2014 :
    IK heb precies het zelfde? ook besteld zeker op black friday?

14. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Dec 2, 2014

barb likes this.
  15. PekeloB
    Cupcake Dec 2, 2014

PekeloB , Dec 2, 2014 :
    Gelukkig kreeg ik er afgelopen vrijdag één binnen ( op woensdag invite ingeleverd) en de vrijdag bestelde staat nog steeds op "pending shipment".
    Maar ik geloof niet dat ik het ga redden tot aan de Kerst de doos dicht te laten. ;)

16. einschtein
    Froyo Dec 2, 2014

einschtein , Dec 2, 2014 :
    Vanmiddag besteld, er was toen (gelukkig) wel voorraad. Ondertussen zit ik als een klein kind te wachten alsof de telefoon magisch uit de lucht zal komen vallen. :p

17. Zoran Selinsek
    Froyo Dec 3, 2014

Zoran Selinsek , Dec 3, 2014 :
    Jammer genoeg weet dat niemand.
    Een voorbeeld:
    It is still "Pending Shipment". Do you guys know when they'll send phones to us?

It probably shipped and the website is insanely slow to update. I mean when I got my 2nd one that same night that I was digging into the phone I received an e-mail from OnePlus stating my phone was shipped and a tracking number was shown too. But I was physically holding the phone already lol.

18. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Dec 3, 2014

Plenkske , Dec 3, 2014 :
    @Zoran Selinsek
    Ik zal eens een poging wagen over pending shipment.

Besteld tijdens Pre-Order:
    Deze status blijft staan gedurende de wachttijd periode. Deze heb je gezien tijdens bestellen, en zie je nog staan bij je order. Als je aan de beurt bent en je pakketje wordt aan het transportbedrijf gegeven gaat de status op Processing.

Besteld met invite:
    Je bent met een invite verzekerd van directe verwerking. Dit houdt in dat 0-2 werkdagen de status pending shipment blijft staan. Als je pakketje aan het transportbedrijf gegeven is gaat de status op Processing.

Besteld tijdens Black Friday sales:
    Er stond bij "confirmed orders will arive before december 25". Dus het kan wat langer duren. Als je pakketje aan het transportbedrijf gegeven is gaat de status op Processing.

RonaldM, Zoran Selinsek and barb like this.
  19. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Dec 3, 2014

20. vinayvm
    Donut Dec 3, 2014