0
Flip case dichtklappen

1. rorikk
    Gingerbread Oct 31, 2014

rorikk , Oct 31, 2014 :
    Ik vroeg mij iets af over de flipcase. Als deze open is geklapt, met de flap naar achteren en je laat je telefoon vallen vanaf ca 1 meter, klapt de flap dan automatisch terug om je scherm te redden? En als de flap over het scherm zit, hoe makkelijk kan de flipcase in de lucht openklappen?

2. Silverchaoz
    Lollipop Oct 31, 2014

jd0910 likes this.
  3. rorikk
    Gingerbread Oct 31, 2014

rorikk , Oct 31, 2014 :
    Mijn OPO is onderweg, maar heb geen flipcase erbij besteld. Als ik die wel zou hebben was het het eerste wat ik zou proberen (op de bank oid natuurlijk). Dus ik vroeg mij af of er anderen waren die dit geprobeerd hebben.

4. Silverchaoz
    Lollipop Oct 31, 2014

Silverchaoz , Oct 31, 2014 :
    ik ga dat neit proberen met mn eigen XD

5. pix140
    Gingerbread Oct 31, 2014

pix140 , Oct 31, 2014 :
    Ik kan je vraag uit eigen ervaring beantwoorden. Ik heb van het weekend mijn telefoon met flip case laten stuiteren. Precies met het hele scherm op de grond. Dus het scherm is verbrijzeld en het touchscreen doet helemaal niks meer.
    Enige pluspuntje is dat de case nog wel helemaal heel is:)

Edit: als je wel iets van werkende bescherming wilt hebben zal ik een bumper o.i.d. aanraden die met de rand iets over het scherm heen valt. Het werkt wat vervelend maar er is een kans dat hij dan wél een val overleeft.

barb likes this.
  6. rorikk
    Gingerbread Oct 31, 2014

rorikk , Oct 31, 2014 :
    Zuur man, daar was ik dus al bang voor. Ga je een nieuwe OPO proberen te scoren of ga je voor een andere telefoon?

7. pix140
    Gingerbread Oct 31, 2014

pix140 , Oct 31, 2014 :
    Ik zit al in het RMA process. Dat gaat nog wel een maand duren denk ik. Ik heb ook al geprobeerd of ik het zelf kan fixen. Maar het enige wat mij niet lukt is het scherm loskrijgen van het frame. Dit moet met warmte ofzo en dat durf ik gewoon niet aan.
    Ik hoop trouwens niet dat OnePlus moeilijk gaat doen dat ik de telefoon open gehaald heb, maarja dat zie ik dan wel weer.
    @rorikk

Last edited: Oct 31, 2014

8. Mayuna
    Gingerbread Oct 31, 2014

Mayuna , Oct 31, 2014 :
    Wat een vraag xD Denk dat het gewoon geluk is als je flip case je telefoon beschermt, het kan net zo goed fout gaan, zoals bij pix140.

9. DanelFPS
    Gingerbread Oct 31, 2014

DanelFPS , Oct 31, 2014 :
    Of gewoon voorzichtig zijn en er voor zorgen dat je je telefoon niet laat vallen -.-"

10. pix140
    Gingerbread Oct 31, 2014

pix140 , Oct 31, 2014 :
    HEE, het was niet mijn fout.

rorikk likes this.
  11. bakedraccoon
    Honeycomb Oct 31, 2014

bakedraccoon , Oct 31, 2014 :
    Mijn flipcase is 3x al open gegaan tijdens het vallen, is meer om sleutels en dergelijke van het scherm af te houden, niet perfect voor valbescherming dus.

12. pedewenp
    Gingerbread Oct 31, 2014

pedewenp , Oct 31, 2014 :
    De wet van Murphy vertelt ons dat de OPO precies op die kant valt die het minst beschermd is. Dus als je flipcase open is, en je telefoon glipt uit je vingers valt hij op het glas.Is je flipcase gesloten dan valt de OPO op de zijkant of onderkant die de impact niet kan absorberen. In het geval dat je OPO op de achterkant van de flipcase valt blijft het scherm heel maar dreunt in elk geval je trilmotor stuk gaat de inwendige antenne los en maakt de batterij kortsluiting in de plas met water waarin hij viel, ... waarna een explosie volgt en je been verbrandt door de chemicaliën uit de accu die daarbij vrijkomen. :D Zelfs als je de OPO niet laat vallen, slaat het klepje voor je scherm tijdens het bellen, dekt de microfoon af of maakt knisperende geluiden net op het moment dat je gesprekspartner zegt: listen very carefully, I shall say this only once ......:D Murphy is alom tegenwoordig, ook onder OPO gebruikers. PIX140 kan erover meepraten. Sorry PIX.... ik hoop dat het vlot wordt opgelost voor je.

rorikk likes this.
  13. AlwaysKevin
    Ice Cream Sandwich Oct 31, 2014

AlwaysKevin , Oct 31, 2014 :
    Ik moet zeggen dat ik mijn telefoon al meerdere keren heb laten vallen met een flip case en tempered glass en dat er geen schade is. Behalve dat die goedkope troep (case) van 0pomart het langzaam aan het begeven is.