19
Forum Regler og Guidelines

1. Mark Falsing
    Moderator Moderator Apr 28, 2014

Mark Falsing , Apr 28, 2014 :
    Stille og roligt er antallet af Danske forum medlemmer steget, hvilket efter min mening er helt fantastisk.
    Til alle de nye medlemmer, som tænker at poste nye tråde og indlæg, så findes der et regelsæt for forummet
    http://forums.oneplus.net/threads/official-announcement-oneplus-forums-rules.424/

Eller en lille guide skrevet af Muckpuck
    http://forums.oneplus.net/threads/guide-the-proper-way-to-make-a-new-thread.5617/

Ellers er der bare at sige Velkommen til, og at jeg glæder som crazy til OnePlus One kommer til DK :D

drmartin, PbjDude, eye842 and 16 others like this.
  2. MrAndroid
    Ice Cream Sandwich Apr 28, 2014

MrAndroid , Apr 28, 2014 :
    Ja det er rigtigt dejligt at se flere danskere bakke op om OnePlus! Som Mark skriver er det en god idé at læse regler og Muckpucks guide! I sidste ende bunder det hele ud i at man bare skal tænke sig en smule om inden man skriver og at man lige skal bruge et minut eller 2 på søg funktionen inden man laver en ny tråd. Vi har heldigvis endnu et meget højt kvalitets niveau her i den Danske sektion, men kigger man på det engelske main fora kan man godt se hvor kaotisk det kan blive..

Jeg håber alle Danskere vil være med til at hold et højt kvalitets niveau så vi kan få nogle gode snakke!

Acidglow, Davidvdw, Gonhk and 13 others like this.
  3. Deactivated User
    Apr 28, 2014

Last edited by a moderator: Apr 28, 2014

4. bobberk
    Gingerbread May 8, 2014

bobberk , May 8, 2014 :
    Ved ikke om det er for meget arbejde, men kunne man lave en liste med de hyppigste spørgsmål? Lidt ala FAQ, bare med linkt til tråde? :)

Binez likes this.
  5. kenicasoneplusone
    Froyo May 12, 2014

kenicasoneplusone , May 12, 2014 :
    Jeg må ærligt indrømme at jeg virkeligt gerne vil ha sådan en tlf.. og er i tvivl om den er ægte osse selv om der ligger de videoer fra producenten og andet .. sgu bange for dET er scam .. og dET må den bare ikke være .. der er virkeligt brug for den slags tlfer til sådan en pris ude i verden så alle kan få en ordentlig tlf.. beklager min skepsis . Men prøver at holde fanen højt... Glæder mig til at se mere til den tlf fra andre private mennesker.. god aften folkens .. :):):):)

6. Mark Falsing
    Moderator Moderator May 12, 2014

Davidvdw, Gonhk and brdr pejtersen like this.
  7. kenicasoneplusone
    Froyo May 12, 2014

kenicasoneplusone , May 12, 2014 :
    Jeg håber og Ber til det går hurtigere :):) .. for Allers skal jeg gå rundt uden .. .. tror sgu ik min tlf holder så længe :) :eek::oops::rolleyes::confused:

8. Mark Falsing
    Moderator Moderator May 12, 2014

Mark Falsing , May 12, 2014 :
    Tror desværre ikke den kommer hurtigere ud, men stay tuned som de siger. Der sku vist også være konkurrencer på vej.

9. Deactivated User
    May 12, 2014

Coges and Mark Falsing like this.
  10. oneplusonefan123
    Gingerbread May 15, 2014

11. Dispy
    Cupcake May 17, 2014

Dispy , May 17, 2014 :
    You're on the Danish forum mate, might want to reconsider if the Danish forum is for you :D

finnbundgaard and zmazh like this.
  12. sequelae
    Gingerbread May 18, 2014

13. MadsThomsen
    Cupcake May 19, 2014

MadsThomsen , May 19, 2014 :
    Det er et mystisk koncept. Nå man laver sådan en mobil må man jo regne med at den vil blive flået væk. Hvis det passer at de kun laver 30.000 om dagen går der lang tid før markedet er mættet.

14. bobberk
    Gingerbread May 22, 2014

bobberk , May 22, 2014 :
    Hvis de laver 30.000 om dagen, vil alle members kunne få en telefon i løbet af 3 dage (hvis de var på stedet), men på grund af at de skal sendes og pakkes, vil der nok gå omkring 3 uger, for de kan købes uden invites.

15. Vinkel
    Jelly Bean May 22, 2014

Vinkel , May 22, 2014 :
    Plus en stor del af produktionen skal ud på det kinesiske marked, plus på samme fabrikker bliver OPPO's mobiler også lavet. Så det er vist kun rent teoretisk at de vil være i stand til at producere 30.000 stk. pr. dag.

16. TomaszDK
    Cupcake May 27, 2014

TomaszDK , May 27, 2014 :
    Nogen der ved eller har læst hvor mange invites man får når man køber en, og får man flere hvis det er en 64GB ?

17. CarstenHansen
    Gingerbread May 28, 2014

CarstenHansen , May 28, 2014 :
    Det er der vist ingen der ved endnu...

18. The_Tr1mmer
    Gingerbread May 29, 2014

19. Nimonit
    Cupcake Jun 23, 2014

Nimonit , Jun 23, 2014 :
    Hejsa. Undskyld hvis der er svaret på spørgsmålet, men har ikke været alle tråde igennem. Men hvordan er proceduren når man en gang skal give invitationer til de næste på listen. Man kan jo ikke se deres mail adresse. Mvh nimonit ( Kim )

20. Vinkel
    Jelly Bean Jun 23, 2014

Vinkel , Jun 23, 2014 :
    Der er pt. en android app. samt et google doc, hvor man kan se hvem den næste på listen er, som man skal give invite til.

Det skulle vist være muligt at sende invites internt her på forummet, så man kan sende til brugerens navn(username/nickname). Det er sådan jeg har forstået det :)

Kochens, kaptainen and Nimonit like this.