4
Other [GEBRUIKERS] problemen/bugs en oplossingen.

1. SjaaksPhone
    Froyo Jul 3, 2014

SjaaksPhone , Jul 3, 2014 :
    Op een mobiel die root heeft werkt de Ziggo app. niet, dit is gedaan tegen kopiëren. Als CM een te open standaard heeft zal het ook niet werken. DRM, kopieerbeveiliging ect.

2. Seijmo
    Lollipop Community Expert Jul 3, 2014

Seijmo , Jul 3, 2014 :
    Werk je bij Ziggo? Zou wel jammer zijn als dat niet verholpen zo worden al zou ik zelf toch eerder tv kijken via de ipad icm de app.

3. bramdegroot
    Gingerbread Jul 3, 2014

Kerkdriel and SjaaksPhone like this.
  4. SjaaksPhone
    Froyo Jul 3, 2014

SjaaksPhone , Jul 3, 2014 :
    Nee, mijn zoon heeft bij Ziggo gewerkt. Dit speelt al sinds de Ziggo app. beschikbaar is, en zal waarschijnlijk altijd zo blijven zij mijn zoon. Het heeft ook iets met uitzendrechten en doorzetten van het tv signaal te maken.

5. Seijmo
    Lollipop Community Expert Jul 3, 2014

Seijmo , Jul 3, 2014 :
    Dan zal UPC wel met dezelfde richtlijnen werken aangezien het daar ook niet werkt. Nou ja, jammer.. In elk geval wel duidelijk waarom het dan niet werkt.

6. bramdegroot
    Gingerbread Jul 3, 2014

bramdegroot , Jul 3, 2014 :
    ik heb dan de opo niet maar zou dit bij alle tv maatschappijen zijn? Als ik een invite heb kan ik dit ook testen bij de kpn app

7. Melvin Joosten
    Gingerbread Jul 3, 2014

Melvin Joosten , Jul 3, 2014 :
    Even ter info: een tijdje terug heeft Ziggo het bedrijf UPC gekocht. In de komende jaren verdwijnt UPC en blijft er 1 groot Ziggo over. Altans dat zijn de plannen.. Vinden jullie hel heel erg toevallig dat deze apps zoveel op elkaar lijken? :p

8. PiaPirate
    Honeycomb Jul 3, 2014

PiaPirate , Jul 3, 2014 :
    Ik heb een vraag je over het beeldscherm. Ik zie allemaal threads met mensen die geel getinte beeldschermen hebben? Hoeveel van jullie hebben daar last van? Want ik heb de mijne afgelopen dinsdag besteld en ik begin er nu een beetje over te stressen.

9. MasterCow
    Gingerbread Jul 4, 2014

MasterCow , Jul 4, 2014 :
    Mij niet opgevallen.

PiaPirate likes this.
  10. MasterCow
    Gingerbread Jul 4, 2014

MasterCow , Jul 4, 2014 :
    BUG?

Heb heel vaak als ik OPO uit de slaapstand haal, dat dan automatisch de leds gaan branden, ik moet dit dan weer handmatig uit zetten... Ook doen ze het niet als ik een foto in het donker wil maken, wat in het begin wel gebeurde.

Last edited: Jul 4, 2014

11. ovinomis
    Ice Cream Sandwich Jul 4, 2014

ovinomis , Jul 4, 2014 :
    Gevalletje klok klepel?? :)Het is dus net andersom.. UPC wil ziggo overnemen. Als dit überhaupt wordt toegestaan door de NMA vanwege concurrentie (zij worden zo groot dat het oneerlijke concurrentie kan worden) dat de merknaam UPC dan gaat verdwijnen heb je wel gelijk in..

Bron :http://tweakers.net/reviews/3397/upc-neemt-ziggo-over-wat-verandert-er.html

pix140 likes this.
  12. Winger53
    Froyo Jul 4, 2014

Winger53 , Jul 4, 2014 :
    Goed dat je het op dit forum kenbaar maakt. Dan hebben de toekomstige bezitters er in ieder geval ook iets aan. Wie weet is er ook nog iemand die een oplossing heeft voor dit issue. Ik zag in ieder geval koenteeuwen hier al iets over melden. Als dit inderdaad de oplossing is dan zijn we er uit volgens mij.

MasterCow likes this.
  13. Deactivated User
    Jul 4, 2014

14. Seijmo
    Lollipop Community Expert Jul 4, 2014

Seijmo , Jul 4, 2014 :
    Heb je deze issue destijds ook doorgegeven op het "the Chosen" forum en überhaupt een reactie gekregen?

15. bramdegroot
    Gingerbread Jul 4, 2014

16. Deactivated User
    Jul 4, 2014

17. The Joker
    Marshmallow Jul 4, 2014

The Joker , Jul 4, 2014 :
    uu kan het zijn dat de app moet worden geoptimaliseed voor de onplus one ??...
    ik zag laast ook een video iemand met een 805 of zo draaien een paar game's deden het niet die sloten meteen
    ik dacht dat het MKBhd was maar ik kan dat even niet terug vinden

18. Seijmo
    Lollipop Community Expert Jul 4, 2014

Seijmo , Jul 4, 2014 :
    Ze hoeven dan geen ziggo te hebbeen maar wereldwijd zijn er ongetwijfeld meer kabelmaatschappijen die met soortgelijke apps werken.

19. Nijenbrink
    Gingerbread Jul 4, 2014

Nijenbrink , Jul 4, 2014 :
    Ziggo app werkt helaas niet. Start goed op maar live tv kijken gaan niet.
    Netflix weer wel
    @PiaPirate Ik heb geen gele waas over het scherm!

PiaPirate likes this.
  20. ebaars
    Honeycomb Jul 6, 2014

ebaars , Jul 6, 2014 :
    hoe zit het eigenlijk met de app store. OPO zei in het begin dat ze meer dan 100.000 apps zijn, maar zijn er ook al apps die je mist in de store?