4
Other [GEBRUIKERS] problemen/bugs en oplossingen.

1. tiedeeee
    Gingerbread Jul 6, 2014

tiedeeee , Jul 6, 2014 :
    Niks gezien.

2. G-spots
    Gingerbread Jul 30, 2014

G-spots , Jul 30, 2014 :
    Heeft iemand hier een probleem met de camera? Bij mij kan ik de Time-Lapse niet meer uitschakelen...

3. aboedhoe
    Gingerbread Jul 30, 2014

aboedhoe , Jul 30, 2014 :
    Ik had dit al onder een andere topic, maar misschien heeft iemand hetzelfde probleem:

- Ik heb een headset erop aangesloten. Ik hoor de ander, de ander hoort mij niet, Zij horen vreemde geluiden, gepiep gekraak. Ook met andere headsets geprobeerd. Zij horen mij dus niet. Heeft iemand dat net zo ervaren?

- Als ik het toestel daarna op de handsfree functie zet, is het volume op 'zn hardst, zo zacht! Valt me toch tegen. Terwijl bij het bekijken van een YouTube clip het geluid prima is.

- Facebook; niet alles lijkt goed vertaald. Bij het inloggen bij je berichten/messenger kan je ook zien wanneer iemand het laatst online was. Daar stond bij mij bijv. voor 1 uur i uur.

- Bij het toevoegen van een foto aan een contactpersoon, vervormt de foto uiteindelijk. In het begin gaat het goed. Na een paar gesprekken zie je alleen blokjes.

- Weet iemand of je het aantal apps kan veranderen per blad in je menu?
    Nu zijn het 4 kolommen, weet iemand of het aan te passen is naar 5?

4. Elduino
    Froyo Jul 30, 2014

Elduino , Jul 30, 2014 :
    Nog even over de TV apps: ik heb hier een OP1 en de KPN TV app werkt perfect:)

5. epaa13
    Honeycomb Jul 30, 2014

epaa13 , Jul 30, 2014 :
    Nog altijd een probleem met mijn front camera. Ik weet niet of het een bug is of een hardware probleem. Het is nu afwachten tot ik een antwoord krijg op mijn ticket dat ik een paar dagen geleden heb ingediend

6. Revolised
    Gingerbread Jul 30, 2014

Revolised , Jul 30, 2014 :
    Op dit moment 2 issues. De trilfunctie is echt te zwak. Ik heb al via Xposed Framework de app Android Phone Vibrator geinstalleerd, deze biedt de mogelijkheid om de tril-intensiteit te verhogen, maar werkt niet. Ik voel dat ding gewoon niet in mijn broekzak, erg irritant, maar wel mee te leven. Issue in Jira (https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON) ingediend (BACON-321), maar is samengevoegd met een ander issue (BACON-42). Hopelijk hoor ik daar nog wat van.

Een ander issue, wat echt een bug is het volgende. Als ik een foto open, vervolgens via de opties op bewerken klik, gebeurt er helemaal niets... Een collega, die ook een OPO heeft, heeft dit issue niet. Als hij dezelfde handeling uitvoert, wordt keurig de foto-editor geopend. Hier ook een bug voor ingeschoten in Jira, BACON-377. Nog geen reactie.

Komt dit bekend voor bij iemand?

Dasilva0902 likes this.
  7. GVL1995
    Honeycomb Jul 30, 2014

GVL1995 , Jul 30, 2014 :
    4 kleine issues/bugs die ik tot noch toe ontdekt heb:
    • Double tap to wake werkt bij mij altijd, Gestures voor zaklamp, cam en muziek zijn echter hit or miss...
      Het ene moment overgevoelig, het andere moment niks... Net nog eerst moeten unlocken, terug locken en toen werkte het terug. Dan mis je natuurlijk volledig het doel van de gestures :p
      Hoop dat de fix voor de accidentele activatie een globale fix wordt voor de gestures want die hebben ze dus nog niet goed voor elkaar..
    • Heb een hele lichte gele tint onderaan, alhoewel het eerder een ongelijkmatige verlichting is dan een gele tint... Is een algemeen gekend probleem, maar ik klaag er niet over (tenzij iemand zegt dat die ongelijkmatigheid echt abnormaal is en niet bij het gele band probleem hoort...
    • Mijn beltonen heb ik al 2 keer opnieuw moeten instellen maar dat was telkens wanneer ik een nieuwe theme toevoegde aan de theme showcase, ookal werkte ik de beltonen nooit bij en gebeurde het voor ik het theme effectief instelde
    • Bekend snapchatprobleem met de camera. Snapchat kan de camera niet altijd herkennen en vraagt dan om een restart :)
    Verder merk ik ook op dat mijn lader wel erg heet wordt! Kan hem na een uurtje laden niet langer dan 5-10 seconden vasthouden... Zou natuurlijk kunnen dat het hierop ontworpen is en dat dit net een teken is van een effectief thermisch design (veel hitteafvoer) maar betwijfel het... :D iemand hier ervaring mee?

8. Nillens
    Cupcake Jul 30, 2014

Nillens , Jul 30, 2014 :
    Hallo, ik ben zeer tevreden over mijn oneplus maar heb sinds gisteren dat mijn led lampje blauw knippert.
    Ik weet niet welke melding dit is want bij mijn instellingen staat nergens een blauwe led kleur ingesteld.
    waar kan ik nog zoeken....

9. GVL1995
    Honeycomb Jul 30, 2014

GVL1995 , Jul 30, 2014 :
    Geen idee of dit gaat werken maar je kan anders die custom verlichting eens uit en aan proberen zetten...
    Verder bestaat er ook een widget 'snelkoppeling naar instellingen'. als je die plaatst moet je selecteren uit een lijst wat je wilt dat hij doet... Als je dan 'meldingen' kiest krijg je uiteindelijk een snelkoppeling op je startscherm naar een overzicht van alle recente notificaties ;)
    Hoop dat je daar iets vindt? overigens erg handige feature als je soms door snel te zijn een melding mist :p
    Anders vermoedelijk ergens een error... Toestel uit en aanschakelen zal het dan wss wel oplossen :)

10. Nillens
    Cupcake Jul 30, 2014

GVL1995 likes this.
  11. Toorn222
    Gingerbread Jul 30, 2014

Toorn222 , Jul 30, 2014 :
    OK, gestures met zaklamp, camera werkt bij mij wel naar behoren, gele rand nog niet kunnen ontdekken maar wat wil je om 00:34 in het donker, haha

heb alleen (namelijk net de OPO geunboxed), dat ik een foutmelding met mijn T-Mob simkaart krijg en nu niet kan bellen, iemand mee bekend?

12. pix140
    Gingerbread Jul 31, 2014

pix140 , Jul 31, 2014 :
    Met sim kaarten heb ik ook altijd geklopt. Meestal na een paar reboots werkt het wel weer. Ik heb mijn (oude) tmobile sim zelf geknipt en het werkt aardig. Wel soms no signaal maar na een reboot is dat allemaal opgelost.

Edit: heb je wel voldoende btg? Ik weet niet hoe de telefoon dit aangeeft maar dit zou ik persoonlijk over het hoofd zien.

13. Crossy
    Gingerbread Jul 31, 2014

Crossy , Jul 31, 2014 :
    kan iemand eens een foto posten van geknipte simkaart of van micro sim in tray van gsm... zodat ik idee krijg naar welke kant ik de sim moet verschuiven. :)
    volgens template zou het +/- moeten kloppen maar tot heden niks..

14. Revolised
    Gingerbread Jul 31, 2014

Revolised , Jul 31, 2014 :
    Nou, een reactie vanuit Cyanogen... Wat blijkt... Google+ moet ingeschakeld zijn om foto's te editen... Persoonlijk vind ik het echt belachelijk, maar het issue is opgelost.

15. Toorn222
    Gingerbread Jul 31, 2014

Toorn222 , Jul 31, 2014 :
    Er zit een hoekje in de simtray, zodat je weet hoe je de simkaart moet plaatsen en deze moet met de chip naar beneden in het toestel worden geplaatst, dit zojuist gedaan en weer verbinding met het netwerk.

16. Crossy
    Gingerbread Jul 31, 2014

Crossy , Jul 31, 2014 :
    bedankt, ik dacht dat ik daar eerst was verkeerd geweest maar m'n template is niet 1 op 1 afgedrukt.. tegen m'n pc scherm gehouden en zou eigenlijk nog stukje bovenaan eraf moeten knippen daarvoor maar twijfel... morgenmiddag ben ik weg tot maandag en als ik iets misknip...
    Heb micro-sim aangevraagd en die wordt gratis opgestuurd.. wanneer.. geen idee jammer genoeg.

17. leiremmers
    Gingerbread Jul 31, 2014

leiremmers , Jul 31, 2014 :
    Ik heb precies het zelfde met de ziggo app.

18. Tieskerules
    Gingerbread Aug 1, 2014

Tieskerules , Aug 1, 2014 :
    Hier staat de oplossing. Heb het zelf nu ook en werkt perfect. Even bij Instellingen/ Beveiliging de optie "onbekende bronnen" aanvinken, bestand downloaden en installeren. Gebruikersnaam en wachtwoord van je "Mijn Ziggo" account invullen en het zaakje werkt probleemloos!

Alle credits aan de Dev!:D:D:p:cool:

19. Tieskerules
    Gingerbread Aug 1, 2014

Tieskerules , Aug 1, 2014 :

Hier staat de oplossing. Heb het zelf nu ook en werkt perfect. Even bij Instellingen/ Beveiliging de optie "onbekende bronnen" aanvinken, bestand downloaden en installeren. Gebruikersnaam en wachtwoord van je "Mijn Ziggo" account invullen en het zaakje werkt probleemloos!

Alle credits aan de Dev!:D:D:p:cool:

Nijenbrink and leiremmers like this.
  20. oneplusseb
    Eclair Aug 1, 2014

oneplusseb , Aug 1, 2014 :
    hij trilt bij mij beter dan de g2