4
Other

[GEBRUIKERS] problemen/bugs en oplossingen.

1. smetje1976 Cupcake May 30, 2016

smetje1976, May 30, 2016 :
    Hallo allemaal,
    Ik heb met mijne One Plus X al sinds dag 1 een probleem met het uploaden van video's naar sociale media (Facebook). Wat ik ook doe of hoe lang ik ook wacht (ik heb hem eens 2u laten liggen), de video blijft steken op 10%. Ook de omvang van het bestand maakt niet uit. Zowel met een video van 5 seconden als met een langere video hetzelfde probleem.
    Iemand een idee? Of is er ergens een nummer waar je deftige nederlandstalige hulp kan krijgen, zonder voor niet techneuten chinese taal?
    Alvast bedankt!

Siebet likes this.
  2. redlab Gingerbread May 31, 2016

Last edited: May 31, 2016

3. Siebet Gingerbread Jun 1, 2016

Siebet, Jun 1, 2016 :
    Kan je eens proberen op Facebook te stoppen of app eens te verwijderen?
    Kan ook liggen aan bestand type, dit misschien ook eens nakijken in camera app...

4. Math. Cupcake Jun 3, 2016

Math., Jun 3, 2016 :
    Hoi,

Sinds een aantal weken een OPX. Was er erg blij mee, maar sinds de laatste tijd wat problemen mee. Ik kan geen 4G krijgen met Vodafone, maar hij blijft ook niet stabiel op 3G. Ik zie hem constant van H naar 3G verspringen en dan heb ik geen verbinding(waarschijnlijk omdat hij aan het zoeken is). Ook als ik hem vast wil zetten op 3G blijft hij verspringen naar H.

Verder lijkt het erop dat het soms moeite kost om dingen te berekenen, ik heb regelmatig dat het beeld bevriest en een paar seconden later pas reageerd, met name wanneer ik de telefoon unlock.

Telefoneren gaat niet altijd goed, heel vaak horen mensen hun zelf terug(echo).

Ik heb een poging gewaagd Oxygen OS 2.2.1 te installeren, maar ook dat wil niet lukken. Hij loopt telkens vast bij het kopiëren van het bestand naar m'n storage. Het is me één keer gelukt wel te kopiëren, maar bij het opstarten van de telefoon kon ik niet de optie "Install from local" kiezen.

Ik hoop dat ik hier een oplossing voor deze problemen kan vinden, ben anders geneigd de telefoon terug te laten sturen.

Alvast bedankt!

Siebet likes this.
  5. Siebet Gingerbread Jun 5, 2016

Siebet, Jun 5, 2016 :
    @LowiekVDS Weet jij hoe op te lossen?

6. LowiekVDS Cupcake Jun 5, 2016

LowiekVDS, Jun 5, 2016 :
    @Math.
    Kan aan veel liggen. Een volledige factory reset met internal storage erbij kan wonderen verrichten voor dat snelheid probleem.

Siebet likes this.
  7. Math. Cupcake Jun 6, 2016

Math., Jun 6, 2016 :
    Misschien maar eens proberen dan. Zoveel geks had ik er nog niet mee gedaan. ;)

8. harsevoord Donut Jun 10, 2016

harsevoord, Jun 10, 2016 :
    Hello,

Ik heb een probleem. Gisteren heb ik de nieuwe Android update geïnstalleerd op mijn One Plus 2. Alleen sinds dien kan ik geen afbeeldingen meer downloaden via Whatsapp. Ik krijg wel de melding dat ik via Instellingen > Machtingen, Whatsapp kan machtingen om afbeeldingen te downloaden. Maar als ik hier naar toe ga, en op machtigen klik gebeurd er niets en keer ik automatisch terug naar de melding in Whatsapp.

Ik heb mijn telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart en Whatsapp afgesloten, maar dat helpt niet. Meer mensen met dit probleem?

jandekkers126 likes this.
  9. jandekkers126 Ice Cream Sandwich Jun 10, 2016

jandekkers126, Jun 10, 2016 :
    Onder instellingen, apps; rechtsboven staan 3 puntjes. Als je daar op klikt, activeer dan: app-voorkeuren resetten.
    Dan worden alle waarden en voorkeuren van de apps teruggezet naar de waarden bij installatie. Dan kun je ook de machtigingen weer bewerken. Succes:)

harsevoord likes this.
  10. harsevoord Donut Jun 10, 2016

harsevoord, Jun 10, 2016 :
    Dankje! Dat was het:)

11. Thomas_nooijen Cupcake Jun 10, 2016

Thomas_nooijen, Jun 10, 2016 :
    Hallo ik heb een probleem ik kon geen wifi vinden dus ik heb via de live chat gevraagd wat ik moet doen en die zeiden dat ik mijn telefoon moest resetten dus dat heb ik gedaan. En nu wil ik mijn telefoon opstarten en dan moet ik mijn google account invullen en ik heb al 4 accounts geprobeert maar hij zegt de hele tijd dat ik het eigenaarsaccount moet invullen. Maar ik weet niet welke dat is

12. jandekkers126 Ice Cream Sandwich Jun 10, 2016

Heeft het te maken met het emailacoount waar de back-ups opgeslagen worden? Als je dat invult, zou hij het moeten doen volgens mij.

13. Thomas_nooijen Cupcake Jun 10, 2016

Thomas_nooijen, Jun 10, 2016 :
    nou ik moet dan een email invullen van google en ik heb er al 10 geprobeerd maar die doen het allemaal niet en ik kon ergens op klikken waar stond dat ze me konden helpen mijn email te vinden maar dan krijg ik een lijst met 10 emails van mijzelf en ik heb die allemaal ingevuld maar hij geeft steeds aan dat ik mijn eigenaarsaccount moet invullen. Maar email accounts waar mijn back ups opstaan staat daar tussen

14. Newholland015 Cupcake Jun 10, 2016

Newholland015, Jun 10, 2016 :
    Ik heb een vraag sinds de update doet hij mijn beltoon niet afspelen als ik gebeld word. Ik heb al geprobeerd me beltoon te verandere maar helpt niks iemand een idee.

15. jandekkers126 Ice Cream Sandwich Jun 10, 2016

Aan de linkerkant van het toestel zit een schuifknopje om het toestel op stil te kunnen zetten. Dat heb ik naar boven en weer terug geschoven. Daarna deden bij mij de ringtonen het weer gewoon.

Newholland015 likes this.
  16. Royprive Cupcake Jun 10, 2016

Royprive, Jun 10, 2016 :
    Vraag: Na 1 van de vorige updates, herkent geen enkele computer(systeem) mijn OnePlus One nadat deze met computer is verbonden. Het enige dat Windows verkenner aangeeft is A0001 en onderliggende mappen kan ik niet meer in, dus niks meer via de computer toevoegen. Wie weet de oplossing?

17. Newholland015 Cupcake Jun 11, 2016

Newholland015, Jun 11, 2016 :
    Dit is de oplosing geweest. Hartelijk dank dank.

18. Peter_S_073 Cupcake Jun 13, 2016

19. leiremmers Gingerbread Jun 14, 2016

leiremmers, Jun 14, 2016 :
    Ik heb net de laatste update geïnstalleerd op mijn OPO.
    Nu werkt mijn tijd/weer widget niet meer, ik krijg alleen nog de tijd, weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen?

20. Math. Cupcake Jun 15, 2016

Math., Jun 15, 2016 :
    Ik wil een totale factory reset proberen, maar ik kan niet eens een backup maken, aangezien hij mijn device niet wilt zien. Na een aantal keer switchen van Charging naar MTP ziet hij uiteindelijk m'n device, maar kan niks kopiëren, hij blijft errors geven zoals in de screenshot hier boven. Ik heb sterk het vermoeden dat er hardwarematig iets niet goed ziet... :(

Edit: Kom er net achter dat als ik hem op Airplane Mode zet het wel lukt om bestanden te kopiëren. Hoe kan dat??

Last edited: Jun 15, 2016