4
Other

[GEBRUIKERS] problemen/bugs en oplossingen.

1. mvriezekolk Cupcake Jun 18, 2016

mvriezekolk, Jun 18, 2016 :
    Goedemiddag,

gisteren heb ik de OPO 3 ontvangen. Hij werkt prima, behalve 4g. Ik heb een Telfort abbo. Wanneer wifi aanstaat heb ik wel internet. ALs ik wifi uitzet niet. Rare is dat ik wel whatsapp berichten kan versturen, maar browsen in Chrome bijvoorbeeld niet. Ook staat er een uitroepteken bij het LTE symbool. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

2. mvriezekolk Cupcake Jun 18, 2016

mvriezekolk, Jun 18, 2016 :
    Bedankt Doekus! Heb een OPO 3 en mijn internet werkt nu :)

Plenkske and doekus like this.
  3. Timbelgium Donut Jun 19, 2016

Timbelgium, Jun 19, 2016 :
    Heb hier ook probleem mee, gisteren de schuifknop eens verschoven had ik hier gelezen dat dat zou helpen en dat was ook maar nu vandaag probeerde ik nog eens en het werkte terug niet... Zijn er nog andere oplossingen?

4. mvriezekolk Cupcake Jun 20, 2016

mvriezekolk, Jun 20, 2016 :
    Heeft iemand een idee hoe je de OPO 3 op 'alleen trillen' kunt zetten?

Met de schuifregelaar kan ik nu kiezen voor 3 standen:
    1) alle meldingen
    2) prioriteitsmeldingen
    3) geen meldingen

Ik heb hem nu vaak op 3 staan omdat ik geen geluid wil tijdens mijn werk. Maar is er ook een stand mogelijk waarbij de telefoon geen geluid maakt maar wel trilt?

5. hackranger Cupcake Jun 20, 2016

hackranger, Jun 20, 2016 :
    oneplus 3 krijg altijd de meldig schermoverlay gededecteerd
    wijzig deze instelling maar HOE

6. Shovanny Gingerbread Jun 21, 2016

Shovanny, Jun 21, 2016 :
    Misschien iets meer info? Wanneer krijg je deze melding, wat doe je dan?
    ps meestal als je deze melding krijgt moet je de schermoverlay uitzetten, maar dat lukt dan vaak niet..vandaar bovenstaande vragen.

Plenkske likes this.
  7. Plenkske Dutch POC Assistant Head Moderator Jun 22, 2016

Plenkske, Jun 22, 2016 :
    Zet je schuifregelaar op 1 of 2 (net wat je wil). Doe je volume knop helemaal naar beneden. De laagste stand is alleen tirllen :)

8. PrvdBroek Cupcake Jun 23, 2016

PrvdBroek, Jun 23, 2016 :
    ga naar apps --> instellingen (logo rechts bovenin) --> over andere apps tekenen --> dan apps op nee zetten.

er is ergens een app die vervelend doet, welke kun je testen, maar ik heb ze gewoon allemaal op nee gezet

9. PrvdBroek Cupcake Jun 23, 2016

PrvdBroek, Jun 23, 2016 :
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en net in bezit van OP3. Superfoon. Paar opvallende items
    1) af en toe wordt lokatie rondom sim kaarten warm
    2) af en toe gaat volume automatisch omlaag als ik muziek luister. ik vermoed dat ik per ongeluk de volumeknop raak in mijn broekzak, maar irritant is het wel.
    3) met alleen capactive buttons heb ik in sommige apps geen menu optie.

heeft iemand ervaring met puntje 1?

heeft iemand een oplossing voor puntje 3? (ja ik weet dat je on screenbuttons kunt kiezen, maar zoek naar een andere oplossing)

thanks.

10. renevdwensch Gingerbread Jul 5, 2016

renevdwensch, Jul 5, 2016 :
    Ik heb sinds de laatste update op mijn OPO problemen met bluetooth in mijn auto, voornamelijk het opnemen van gesprekken. De telefoon geeft dan regelmatig geen signaal naar de carkit dat er geen gesprek binnenkomt terwijl er wel gebeld wordt op mijn toestel en deze overgaat. Iemand een oplossing?

11. F_Bas_Torfs_GxgZ Cupcake Jul 7, 2016

F_Bas_Torfs_GxgZ, Jul 7, 2016 :
    Hey,

Als ik een melding krijg op mijn OP3 blijft het scherm vaak actief tot ik hem handmatig uit zet. Kan ik dit niet instellen dat ALTIJD slechts enkele seconden oplicht en dan weer uit gaat?

Groetjes

12. WendyBvD Cupcake Jul 8, 2016

WendyBvD, Jul 8, 2016 :
    Vandaag ging mijn OP3 tweemaal vanzelf uit. Niet heel handig natuurlijk want als ik op mijn werk zit, zit ie braaf in de tas (meestal) maar dan ben ik dus ongemerkt onbereikbaar. Bekend probleem? Zo ja, hoe los ik het op?

13. jaapiekrekel Cupcake Jul 27, 2016

jaapiekrekel, Jul 27, 2016 :
    hellpp als ik aan het bellen ben dan druk ik op allerlei knoppen met mn oor.
    bij samsung had ik dit probleem nooit.
    hoe kan ik de gevoeligheid van dit tijdens het bellen aanpassen.

14. bellabeest Cupcake Jul 29, 2016

bellabeest, Jul 29, 2016 :
    Sinds een paar dagen heb ik ook de op3 nadat ik mijn op1 kapot had laten vallen.

Alleen nu bel ik dus sinds die tijd niet meer anoniem wie kan mij vertellen waar ik dat weer aan kan zetten, moet veel bellen voor mijn werk maar wil niet dat iedereen mijn nummer heeft.

15. jaapiekrekel Cupcake Jul 29, 2016

jaapiekrekel, Jul 29, 2016 :

druk op Telefoon icoon -> boven in op die 3 puntjes klikken -> instellingen -> oproepaccounts -> dan klik je op je provider ->
    aanvullende instellingen -> beller id

misschien is er een sneller optie ik heb geen idee

16. BA_Baracus Eclair Aug 1, 2016

BA_Baracus, Aug 1, 2016 :
    Ik heb een OP3 , ik gebruik 2 SIM kaarten , 1 van simpel (T-Mobile netwerk) in slot 1 en 1 van SIMYO (kpn netwerk) in slot 2.
    Wat mij opvalt is dat de 2e simkaart na verloop van de dag de ontvangst 0 is (de Signaalbalk blijft staan maar in donkergrijs) .En het word dan een 'klapperverbinding'
    Ik moet dan de phone resetten om weer een tijd mee te kunnen .
    Het gebeurt alleen op de 2e Sim positie , de 1e blijft gewoon aan.
    Kent iemand dit probleem?

17. carlovantuyckom Cupcake Aug 12, 2016

carlovantuyckom, Aug 12, 2016 :
    Hoi, hier hetzelfde probleem. Ook proximus klant. Heb je al een oplossing gevonden?
    Bedankt voor berichtje terug

18. GilbertCosemans Cupcake Aug 18, 2016

GilbertCosemans, Aug 18, 2016 :
    Hallo ,
    Heb een OPO en kocht recent de Sony smartwatch 3 . De Android wear app laat echter mijn OPO vastlopen , waardoor ik dus geen connectie kan krijgen/maken met mijn smartwatch. Herhaaldelijk opnieuw starten in de fabrieksinstellingen haalt niks uit . Alle software is qua versies OK .
    Ik krijg wel apart bluetooth connectie tussen OPO en smartwatch , maar zelfs dan krijgt de app niets gelinkt .
    Iemand suggesties ? THX

19. Megasthenes Eclair Sep 3, 2016

Megasthenes, Sep 3, 2016 :
    Goedemiddag,
    ik heb net bij de Aldi een usb stickie gekocht, zo eentje met een micro usb / usb aansluiting. Lijkt mij wel handig voor onderweg enzovoort. Nu wil ik alle bestanden, zoals foto's / video's / muziek, overzetten op dat stickie. Mijn OPO herkent het stickie, vervolgens ga ik naar de map Bestanden, DCIM, Camera, klik op alles selecteren. So far so good, maar als ik alles heb geselecteerd kan ik het niet naar het stickie kopieëren. Ik kan wel kiezen uit Hier Verplaatsen en/of Hier Kopieëren, maar dan vraagt 'ie of eea moet overschrijven.
    Wat gaat hier fout, en weet iemand hier een pasklaar antwoord op? Mijn dank zou groot zijn!!

Gr.
    Robert

Ps, ik heb deze vraag ook elders gesteld. Als dat niet de bedoeling was, mijn excuus.

20. F_Kristof_Verheyden_qBVV Cupcake Sep 24, 2016

F_Kristof_Verheyden_qBVV, Sep 24, 2016 :
    Ben klant bij orange(vroegere mobistar) en heb hetzelfde probleem...En ik denk niet dat het aan de sim ligt...Ik heb de gsm nu een paar maand en deze heeft nog geen week normaal gewerkt,dus denk dat het aan de telefoon zelf ligt...Dus hopen op een deftige update ofwel een nieuwe gsm kopen...want de mijne gaat binnenkort onder de auto belanden!!