4
Other [GEBRUIKERS] problemen/bugs en oplossingen.

1. Rakine
    Froyo Aug 6, 2014

Rakine , Aug 6, 2014 :
    Misschien slaat er iets op hol als de telefoon in slaap staat want in beide gevallen had de telefoon net daarvoor een tijdje stil gelegen. Zelfs een reboot loste het niet op ik moest hem echt een tijd helemaal uit laten staan. Ik vind die double tap to wake wel heel fijn dus ik hoop dat het gewoon een software bug is.

2. lentebriesje
    Gingerbread Aug 6, 2014

lentebriesje , Aug 6, 2014 :
    Ik heb een heel sterk shade effect op het home screen bij de top bar. Deze matched met de schaduw die je krijg wanneer je onscreen keyboard inschakeld, maar met capacitive buttons verlies je de schaduw (gelukkig). Ik kom er echter niet achter hoe ik toch die schaduw in the top bar weg krijg.... Vind het zo irritant, voornamelijk ook omdat ik vaak kijk hoe het met mijn verbinding staat (buiten gebied) en ik dus een constante reminder heb wat dat betreft dat die schaduw er zit. Iemand een idee?

3. lentebriesje
    Gingerbread Aug 6, 2014

Detail: dit is een screenshot, dus het is geen hardware related issue lijkt mij.. Daarnaast heeft mijn achtergrond een iets smokey effect zoals te zien is aan de onderkant, maar niet zo sterk. Dit zie je ook op lichtere achtergronden zonder shade bij de randen.

4. bramdegroot
    Gingerbread Aug 6, 2014

bramdegroot , Aug 6, 2014 :
    Misschien een andere thema. ( ik denk hardop)

5. lentebriesje
    Gingerbread Aug 6, 2014

3 thema's geprobeerd. Heb ook gegoogled naar oneplus one background, en daarin zie je dat foto's die genomen worden van de opo zelf met background (zodat ik dus zeker weet hoe het eruit ziet op het device zelf) overal deze schaduwen vertonen.

Aangezien het op screenshots zit is het geen hardware iets lijkt mij. Dus moet het Cyanogen related zijn... Cyanogens eigen achtergronden ehbben het net zo goed, het is een sausje wat ze er overheen gooien dat ik graag uit zou schakelen... Hoe kan iemand uberhaupt yellowbanding hebben opgemerkt met deze verschrikkelijke schaduw over alles?

6. Toan
    Eclair Aug 6, 2014

Toan , Aug 6, 2014 :
    Zijn er meer mensen die geen foto uit de galerie kunnen selecteren bij WhatsApp?
    Ik kan alleen kiezen uit foto's van google of dat ik met de camera een foto maak.

7. lentebriesje
    Gingerbread Aug 6, 2014

Nee. Dit probleem heeft de mijne niet. Ik kan alleen kiezen uit foto's of camera. En foto's stuurt je naar de map met alle media.

8. Toan
    Eclair Aug 7, 2014

Toan , Aug 7, 2014 :
    Hmm oké raar ik kan als ik foto's kies maar uit een paar foto's kiezen en niet alle foto's die ik op apparaat heb staan. Maar thanx voor je reactie!

9. Juulr
    Gingerbread Aug 7, 2014

Juulr , Aug 7, 2014 :
    Ik probeer een thema te kopen voor mijn One, maar iedere keer als ik aan geef dat ik wil betalen met Paypal geeft de Play Store aan dat mijn betaling geweigerd wordt, uiteraard zonder verdere uitleg.
    Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Wat heb ik al geprobeerd:
    - betaalmethodes verwijderd in Google Wallet en ze weer terug gezet
    - verschillende manieren van aanschaf (op de One, PC enz.)

10. Meereth
    Froyo Aug 7, 2014

Meereth , Aug 7, 2014 :
    Ik kan wel afbeeldingen uit mijn galerij versturen maar ik kan mijn profiel afbeelding niet vervangen.
    Hier staat dan simpelweg geen optie, hij start gelijk de camera.

11. tjiepe
    Donut Aug 7, 2014

tjiepe , Aug 7, 2014 :
    Heeft iemand al de coyote app geïnstalleerd? De app werkt wel maar ik heb het probleem dat de stem van de dame die het probleem aangeeft niet meer stopt met spreken en eindeloos het probleem blijft aanhalen. Ik ben dan verplicht de app af te sluiten en opnieuw op te starten. Heb de app reeds opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft aanhouden. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

12. Toan
    Eclair Aug 7, 2014

Toan , Aug 7, 2014 :

Oké dat heb ik dan weer niet dat ik alleen camera kan kiezen maar wel dat als ik mijn profielfoto wil wijzigen ik geen optie heb om de galerij te selecteren.

13. JJonah
    Cupcake Aug 7, 2014

JJonah , Aug 7, 2014 :
    zijn er veel bugs?

14. lentebriesje
    Gingerbread Aug 7, 2014

lentebriesje , Aug 7, 2014 :
    Volgens mij niet meer als met normale hardware. Het punt dat ik zelf ervaar is dat het vaak net even iets anders werkt als je zelf gedacht had. Dat er ergens een instelling is die net even iets anders doet als je denkt, of dat je je niet bewust bent dat die instelling er überhaupt is. Zowiezo zijn het niet vaak "bugs" als in echt bugs.

Vooral ook developer notes lezen van de apps die je download. Vaak staan daar al dingen in die waarschuwen voor bepaalde zaken als incompatibilities. Als ook aanpassingen in de UX.

15. Winger53
    Froyo Aug 8, 2014

Winger53 , Aug 8, 2014 :
    "UX" ?

16. Stijnvi
    Gingerbread Aug 8, 2014

Stijnvi , Aug 8, 2014 :
    Welk thema is dat,
    Die is gaaf

DigitalError likes this.
  17. lentebriesje
    Gingerbread Aug 8, 2014

lentebriesje , Aug 8, 2014 :
    user experience.

flux (betaald)

18. Stefaan
    Donut Aug 8, 2014

Stefaan , Aug 8, 2014 :
    Hier geen problemen..

19. Sem
    Gingerbread Aug 9, 2014

Sem , Aug 9, 2014 :
    Nog een bug die ik gevonden heb op mijn toestel. Als zowel data als wifi uit staan gebruikt wifi nog altijd gewoon batterij. Het is alsof hij aan staat, terwijl hij uit staat.

20. Nijenbrink
    Gingerbread Aug 9, 2014

Nijenbrink , Aug 9, 2014 :
    Dank je voor de tip. Werkt goed bij mij!