4
Other [GEBRUIKERS] problemen/bugs en oplossingen.

1. Tieskerules
    Gingerbread Aug 10, 2014

Tieskerules , Aug 10, 2014 :
    Af en toe heb ik een probleempje met het wisselen van de pictogrammen van de thema's. Ik heb verschillende thema's gedownload via thema showcase (ook een aantal rechtstreeks via google play). Als ik wil wisselen van pictogrammen, kan ik een andere selecteren via => instelling => thema's => pictogrammen. Helaas gebeurd het wel eens dat ik een ander pictogrampakket selecteer, maar dat het niet wordt aangepast.
    Even rebooten, opnieuw selecteren en dan werkt het wel.

Last edited: Aug 10, 2014

2. Boston_Faith
    Honeycomb Aug 10, 2014

Boston_Faith , Aug 10, 2014 :
    Zojuist heb ik mijn OPO mogen ontvangen, ik was erg onder de indruk, tot het volgende moment. Ik realiseerde een.. tjah wat is het? Een dode pixel is het niet. Een overbelichte pixel? Kleurloze pixel? Een minibarstje in het scherm? Ik weet zelf ook niet wat het is, heb het proberen vast te leggen met mijn Moto X en Galaxy S2. Op de foto's is het een stuk minder duidelijk dan in het echt. Het ziet er dus ongeveer zo uit:

opo2.jpg

opo.jpg
    Na zo lang wachten wel een beetje teleurgesteld eigenlijk. Herkent iemand dit probleem? Wat kan ik het beste doen?

3. Boston_Faith
    Honeycomb Aug 10, 2014

4. mrrtys
    Froyo Aug 10, 2014

mrrtys , Aug 10, 2014 :
    Dat is wel jammer ja.. Je kan hem altijd terug sturen.

5. Boston_Faith
    Honeycomb Aug 10, 2014

Boston_Faith , Aug 10, 2014 :
    Kom er nu achter dat er een yellow hue aanwezig op het scherm. Wat mij betreft stuur ik 'm gewoon terug.

6. Meereth
    Froyo Aug 12, 2014

Meereth , Aug 12, 2014 :
    Probleem is opgelost, dit lag dus niet aan whatsapp maar aan het gallerij programma 'gallerynext' wat standaard op de OPO staat. Ik heb nu een ander programma gedownload (quickpic) en het probleem is daarme verholpen.

TBR and Toan like this.
  7. Kdrkdr
    Froyo Aug 13, 2014

Kdrkdr , Aug 13, 2014 :
    Samenvoegen foto's burst mode
    Ik dacht dat als ik de camera in burst mode zet dat ik dan één foto krijg. Ik krijg er echter gewoon 10. Hoe stel ik de software zo in dat hij ze samenvoegt? (zal wel suf zijn, maar ik vind het niet)

8. Jahijman
    Donut Aug 15, 2014

Jahijman , Aug 15, 2014 :
    burst mode is precies wat het zegt hij schiet heel veel foto's dus het klopt dat je er dan veel ziet.Met HDR maakt ie meerdere foto's en voegt ze dan samen

9. Bart1999
    Honeycomb Aug 15, 2014

10. MasterCow
    Gingerbread Aug 15, 2014

MasterCow , Aug 15, 2014 :
    Dit probleem is opgelost. Had afgelopen week een update van de Horizon app, en hierna doet de app het gewoon. Ben benieuwd of de Ziggo gebruikers ook een update gehad hebben, en dat die app nu ook werkt?

11. Iliketomoveit
    Froyo Aug 15, 2014

Iliketomoveit , Aug 15, 2014 :
    Over de opo kan geen btw worden teruggevraagd, doordat het gezien wordt als import

12. dogbreath97
    Cupcake Aug 15, 2014

dogbreath97 , Aug 15, 2014 :
    Hoeveel is de btw dan? Of zit dat al bij de 300 euro?

13. Iliketomoveit
    Froyo Aug 15, 2014

Iliketomoveit , Aug 15, 2014 :
    Er zit geen btw op

14. MEBOE
    Ice Cream Sandwich Aug 16, 2014

MEBOE , Aug 16, 2014 :
    Arhpghhhh

Btw = afkorting van by the way

15. JuliaLovesCats
    Donut Sep 21, 2014

JuliaLovesCats , Sep 21, 2014 :
    Hoop dat ze die persoon ontslaan die deze erdoor heeft laten glippen, onbegrijpelijk. Dat ze zoiets niet geautomatiseerd hebben trouwens, hoeft niet moeilijk te zijn, wit, rood, blauw, groen, zwart, foto's maken en software laten analyseren, kan allemaal geautomatiseerd.

16. robinkoller94
    Eclair Sep 21, 2014

robinkoller94 , Sep 21, 2014 :
    Ik heb de OPO nu een paar dagen maar heb al een paar keer gehad dat de camera ermee ophoudt. Ik krijg dan de melding: kan geen verbinding maken met de camera.
    Uiteraard telefoon opnieuw opgestart en dan is het probleem een tijdje verholpen maar komt het weer terug.
    Iemand dit probleem ook gehad?

Last edited: Sep 21, 2014

17. BenLouage
    Cupcake Sep 26, 2014

BenLouage , Sep 26, 2014 :
    Mijn OPO reboot regelmatig als ik hem gebruik. Niet app-specifiek, soms enkel als ik naar muziek luister, browse op het internet. Iemand een idee hoe ik dit het gemakkelijkst verhelp?

18. JeeWeeKa
    Cupcake Sep 26, 2014

JeeWeeKa , Sep 26, 2014 :
    iemand last van het feit dat als je een 3.5 mm jackplug in plugt dat je telefoon heel even muziek speelt en hem daarna vervolgens er uit gooit? dus dat die stopt met spelen? het is me overkomen met spotify app. herkent iemand dit?

19. Robinnnn
    Froyo Sep 26, 2014

Robinnnn , Sep 26, 2014 :
    Ik heb best wel wat apps en ook de xnph30o system update, die na een x % opeens stoppen met downloaden.. een app als runkeeper ofzo houdt al op bij 2% download, wanneer ik em weer opnieuw start ook na een reset van het apparaat begint ie toch weer bij die 156kb, en stopt daar ook meteen..

Is het dan een kwestie van de onderbroken download goed weggooien ofzo en opnieuw binnenhalen? OPO geeft aan dat ie voldoende wifi bereik heeft iig..

System update stopt elke keer met downloaden onder de letter u van de tekst erboven, geen idee hoe ik dat moet fixen..

20. demonik_juiced
    Eclair Sep 29, 2014

demonik_juiced , Sep 29, 2014 :
    Met een factory default lijkt het weer te functioneren! Thans mijn issue!. alleen nu alles weer opnieuw instellen..
    Voor nu...
    Software issue

Probleem: Tril functie werkte ineens niet meer.. alleen bij een restart of shutdown