1
Goede Telefoongesprek-opname-app (beide kanten uiteraard)

1. Hakkelaar
    Donut Nov 25, 2015

Hakkelaar , Nov 25, 2015 :
    Geachte moderators, ik heb een apart draadje gemaakt omdat dit onderwerp volgens mij niet onder
    "[OPO][SOFTWARE] Cyanogen OS(12) Algemeen + Updates" valt. Dat draadje gaat volgens de beschrijving enkel over standaard bij Lollipop horende apps.

Beste lezers,

Ik ben al tijdje apps aan het uitproberen die beide kanten van het gesprek goed opnemen:

Total Recall
    Dit is tot dusver de enige app die goed beide zijden van het gesprek helder opneemt. Deze vraagt nu echter $9.

Automatic Call Recorder van Appliqato
    1. "Opnamevolume hogen zetten" moet je uitzetten.
    2. Welke audiobron ik ook selecteer bij deze app, de resultaten zijn zeer teleurstellend:
    mic - ik hard, ander zeer zacht
    voice call - deze werkt voor deze app het beste, maar de ander klinkt nog steeds te hard en als door een klankkast. Ook ik klink ver weg.
    voice comm - ik hard, ander zeer zacht
    camcorder - ik hard, ander zeer zacht
    voice recognition - ik hard, ander zeer zacht
    uplink - niks
    downlink - alleen buitenstaander

Ik zal nu nog een app installeren, kijken wat de resultaten zijn, en deze post aanvullen.

Mocht iemand een goede gratis gespreksopname-app weten, dan hoor ik dat graag!

Last edited: Nov 25, 2015

steff_p likes this.
  2. gwie
    Jelly Bean Nov 25, 2015

3. Broggoy
    Gingerbread Nov 25, 2015

Broggoy , Nov 25, 2015 :
    Ik heb al de nodige apps geprobeerd. Maar welke voor mij het best werkt tot nu toe is ACR (Another Call Recorder) van NLL.

Duidelijke instellingen, prima geluid van twee kanten en heel handig dat je kunt instellen dat de app automatisch alles opneemt en vervolgens na je gesprek laat kiezen of je het wilt bewaren.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nll.acr

Deze gratis versie heeft voor mij nog geen beperkingen. Eventueel kun je bij de Pro versie nog kiezen voor welke contacten je standaard automatisch wilt opnemen en is er de mogelijkheid tot integratie met o.a. Dropbox.
    Met een opslag van 64gb op mijn OPO is dat niet heel erg noodzakelijk.

WvdL likes this.
  4. WvdL
    Gingerbread Dec 3, 2015

WvdL , Dec 3, 2015 :
    Deze gebruik ik ook. Voordeel van Android is wel weer dat je ook losse APK's kunt installeren. De PRO is dus altijd binnen handbereik.

Deze ACR vind ik tot nu toe beste geluidskwaliteit leveren

5. Bartrijg
    Froyo Dec 17, 2015

Bartrijg , Dec 17, 2015 :
    gewoon even uit interesse: wanneer zouden jullie graag een gesprek willen opnemen?

6. Formsma
    KitKat Dec 19, 2015

Formsma , Dec 19, 2015 :
    Chantagemateriaal:eek:

Bartrijg and gwie like this.
  7. doenietzodom
    Donut Dec 21, 2015

8. Bartrijg
    Froyo Dec 21, 2015

Bartrijg , Dec 21, 2015 :
    Haha heb je zoveel foute contacten dan? :p

9. m.a. jansen
    Donut Jan 6, 2016

m.a. jansen , Jan 6, 2016 :
    jammer dat dit niet werkt als je belt via whatsapp.
    bestaat er een app die dat ook meepakt?