2
Google assistant

1. bros70
    Eclair Aug 28, 2018

bros70 , Aug 28, 2018 :
    Hej, någon som fått igång Google Assistant på sin Oneplus än? Hört att många fått igång den på andra lurar men själv har jag inte lyckats på min Oneplus 6 än. Eller kan det bara vara en seg utrullning tror ni?

Johnny.glt and Fredrik_Lindgren like this.
  2. Hartvig82
    Donut Sep 3, 2018

Hartvig82 , Sep 3, 2018 :
    nej jag har inte fått igång det heller och jag har gjort allt som krävs. Något segt... vet inte om det är pga Google eller om det hänger på One+. Får komma igång nu!

3. alphapapaactual
    Froyo Sep 7, 2018

alphapapaactual , Sep 7, 2018 :
    jag har fått igång det numera. fungerar utmärkt med hörlurar som stödjer Google assistenten också. röst syntesen låter skrämmande bra.

4. Hawkwing
    Cupcake Sep 30, 2018

Hawkwing , Sep 30, 2018 :
    Kan någon beskriva steg för steg vad som behöver göras samt hur man kan kontrollera om det är korrekt installerat. Jag kan prata svenska med assistenten men under språk kan jag inte välja svenska. Tacksam för alla tips. Misstänker att jag inte är ensam i denna förvirring...

5. Shpend.Mustafa
    Cupcake Apr 1, 2019

Shpend.Mustafa , Apr 1, 2019 :
    Hej! Jag har försökt och läst en hel del trådar men hittar inte mycket info bärsätt från följande för att få problemet att bli löst.

Byt ditt primärspråk till Engelska(UK) och sekundärspråk till svenska! då kan ni aktivera voice match för att kunna använda "ok google".