13

Guide no OS/recovery/root

1. jan110968 Jelly Bean Jan 18, 2015

2. ploug69 Eclair Jan 18, 2015

ploug69, Jan 18, 2015 :
    Kan se på den næste nightly at det bliver fikset.

3. Deactivated User Jan 21, 2015

4. ZoNe Cupcake Jan 25, 2015

5. jan110968 Jelly Bean Feb 4, 2015

jan110968, Feb 4, 2015 :
    Why post this in Danish forum in englist
    @Mark Falsing @Vinkel
    Slet venligst eller flyt

Vinkel likes this.
  6. Mark Falsing Jelly Bean Senior Moderator Feb 4, 2015

Vinkel and jan110968 like this.
  7. Schizo2010 Donut Feb 10, 2015

Schizo2010, Feb 10, 2015 :
    Er helt nybegynder, så undskyld hvis mine spørgsmål virker latterlige:eek:
    Vil roote min OPO. Har aldrig prøvet dette før:confused:
    Vil dette fordi jeg arbejder en hel del med appen Tasker og det er meget jeg ikke kan gøre, hvis min mobilos ikke er rooted.
    * Når min mobil er rootet. Vil der så stadig komme opdateringer over OTA?
    * Er klar over at alle data vil forsvinde, men forsvinder CM11 også?
    * Skal jeg som nybegynder bruge den OPO Toolbox der findes her inde på forummet?
    Sikkert latterlige spørgsmål for jer eksperter, men vil jo gerne have en mobil der virker bagefter også ;)
    Har i øvrige tips og råd vil jeg også gerne have dem:cool:

8. ploug69 Eclair Feb 11, 2015

ploug69, Feb 11, 2015 :
    Ja, du får ota. Du mister cm11, hvis det ikke er den du installerer. Brug opotoolbox. Læs på nettet, for at blive klogere på hvad du laver med den.

9. 2tuf Eclair Feb 21, 2015

2tuf, Feb 21, 2015 :
    Hej. I er efterhånden en del som er på Cm12. Vil I dele nogle erfaringer....
    Udover at det er spændende at være de første.
    Er der nogle klare fordele ved cm12?
    Eller måske noget er blevet dårligere?

10. Søren Viking Froyo Mar 17, 2015

Søren Viking, Mar 17, 2015 :
    Jeg er kommet at pille lidt formeget :-( Først installerede jeg cm12 og det fungerede fint. Så kunne jeg ikke lade være med at prøve at installere en app så jeg skulle kunne køre med flere rom. det skulle jeg aldrig have gjort. for at komme ud af det slettede jeg alt og kunne kun installere fra usb .Lige siden kan den ikke opdatere automatisk :-(

11. DR.Morfar Gingerbread Mar 22, 2015

DR.Morfar, Mar 22, 2015 :
    Hej alle sammen

Når nu har jeg vist gjort noget man ikke skal gøre ved sin tlf. Har fjernet alt i wipe Advance undtagen usb mappen, da jeg så skal starte min tlf op så bliver den i billedet one plus logo og så vil den ikke mere. Jeg kan godt se nu at det nok var noget af det dummeste at gøre. Er der nogen jeg kan gøre for at få min mobil op at kører igen?

Den vil gerne oplade, men kan ikke få den til at virke på min pc, når jeg sætter opladnings stikket til computeren.

12. DR.Morfar Gingerbread Mar 22, 2015

DR.Morfar, Mar 22, 2015 :
    så har jeg fået lidt liv i min tlf. men ingen mapper. Se billede. hvordan få jeg tingene tilbage. Plz help. Noob her føler jeg mig igen. Troede ellers jeg havde styr på min tlf med root mm. Men det havde jeg så ik lige.:confused::eek::oops:

Attached Files:

13. Søren Viking Froyo Mar 23, 2015

Søren Viking, Mar 23, 2015 :
    Det er lidt samme problem jeg roede med. Den eneste måde jeg kunne få gang i den igen var ved at hente cm 12 og apps til usb pin og sætte den direkte i telefonen og installere der fra. Men så kan du ikke opdatere automatisk.

14. DR.Morfar Gingerbread Mar 23, 2015

DR.Morfar, Mar 23, 2015 :
    okay. Det lyder som om jeg gjorde det ved et held efter at have siddet fra kl. 18 om eftermiddagen til kl. 1.30 søndag nat, så fik ikke meget søvn til jeg skulle op på arb. Nu har jeg så været forbi ca 50 forskellige hjemmesider og prøvet tons af forskellige måder for at få det til at virke.
    Hertil eftermiddag er jeg kommet så langt at sætte den gamle CyanogenMod version 11.0-xnph44s. Alt virker undtagen at når jeg ringer eller bliver ringet op kan ingen hører mig. Når jeg så sætter hovedtelefonerne til som jeg købte fra oneplus dem fra jbl, så virker det perfekt og folk har ingen problemer med at hører mig. Min kone har os den her gamle version og hun har ikke nogen problemer med at hører når folk ringer eller hun selv ringer folk op. Det er meget besynderligt.

Inden mit problem kom havde jeg rooted min tlf og beskrevet i nogen af de andre treads at man kunne ændre på parameterende, men det hjalp desværre kun for en kort periode, for så sagde folk at der var echo på eller at der måtte være problemer med min tlf´s mikrofoner.

15. Søren Viking Froyo Mar 24, 2015

Søren Viking, Mar 24, 2015 :
    Når du nu er tilbage på standart rom skulle det være rimeligt nemt at installere cm 12. Det virker :)

DR.Morfar likes this.
  16. DR.Morfar Gingerbread Mar 24, 2015

DR.Morfar, Mar 24, 2015 :
    Har du en nem guide til at gøre det?

17. jan110968 Jelly Bean Mar 25, 2015

jan110968, Mar 25, 2015 :
    Hvis du vil have cm12 på skal du først flashe cm12 update
    Så skal du flashe cm.firmware
    Derefter gapps
    Husk at lave wipe cache dalvik cache system data inden du starter

DR.Morfar likes this.
  18. Søren Viking Froyo Mar 25, 2015

Last edited: Aug 9, 2015

mortenfalk and DR.Morfar like this.
  19. jonny.fairplay Cupcake Mar 26, 2015

20. FrederikBP97 Cupcake May 29, 2015

FrederikBP97, May 29, 2015 :
    hjælp min oneplus one er gået i stykkere hvordan for jeg fat i oneplus og eller for repareret den.