41
[Guide] Root till Oneplus One

1. kool-g-rap
    Cupcake May 12, 2015

kool-g-rap , May 12, 2015 :
    Att jag sitter på mac gör det snarare mindre komplicerat, har en PC men där är det bara problem med ADB drivers som jag inte lyckas lösa.

Jag uppdaterade filerna i programmet eftersom jag läst att det ska gå, men problemet nu är att jag redan har en costom recovery i telefonen eftersom jag redan "rootat" en gång. Programmet frågar om jag har en costom recovery och jag trycker yes så kommer jag bara till cyanogen recovery menyn och inte till menyn som man rootar i. Hur tar jag bort costom recovery som programmet lagt i luren?

Jag får försöka göra det manuellt ikväll när kommer hem om jag hittar någon guid jag begriper. Finns ju bara guids för CM11 men kan jag följa dom bara jag tar senaste filerna?
    Tyvärr har jag ingen polare som är kunnig på android och har tyvärr inte facebook, har ringt runt till lite olika mobilställen men de svarar bara "vad fan är oneplus".

2. kool-g-rap
    Cupcake May 12, 2015

kool-g-rap , May 12, 2015 :
    Fick hjälp av en bekant att roota. Tog han typ 10min bara, damn att jag ska vara så handikappad på tekniska saker.