0
helt plötslig är det många som är intresserade:)

1. mr47
    Eclair Oct 28, 2014

mr47 , Oct 28, 2014 :
    För 3 månader sedan hade jag aldrig hört talas om One Plus One och idag är det mer än en vän som frågar om hur man får tag i en. Delvis för att man berättat om telefonen men också en del som jag inte delat telefon tips med har börjat prata om den lilla dunder maskinen:)

Jag själv äger ju en OPO och jag köpte nyligen en till som en present till en vän som efter 2 veckor med telen är mer än nöjd. Nu har också hans vänner att fråga om hur man får tag i en och vem kan klandra dom?

Är det någon annan som delar min upplevelse?:)

2. joens
    Lollipop Oct 29, 2014

joens , Oct 29, 2014 :
    Nej.

För jag pratar aktivt med mina vänner om den och de flesta som jag har lyckats övertala (ca 5st) har haft sina telefoner någon månad.

Har inte fler vänner som ens bryr sig om telefoner så det blir svårt.

Men förstår helt klart din tanke där.

3. Fallensn0w
    Gingerbread Oct 30, 2014

Fallensn0w , Oct 30, 2014 :
    Jag går från att använda iOS nu sedan första iPhone:n kommer ut till att för första gången använda mig av en Android telefon. Anledningen är rätt simpel, jag jobbar som telefonreperatör o jag har tröttnat på Apple helt enkelt. Vill testa något nytt. OnePlus ser ut att ge mig den möjligheten med en ny fräsch mobil som tycks ha ett monster under displayen.

Sockervinge and Psicosis like this.
  4. Psicosis
    Marshmallow Oct 30, 2014

Psicosis , Oct 30, 2014 :
    Props för att du vågar ta klivet... Och var att Layne är din avatar :D

Sockervinge likes this.
  5. Fallensn0w
    Gingerbread Oct 31, 2014

Fallensn0w , Oct 31, 2014 :
    Haha! Tack, får väll se hur de blir när (om) jag får tag på en invite! :(
    Layne ftw! :D

Psicosis likes this.
  6. fueleh
    Honeycomb Oct 31, 2014

7. johanskantz
    Cupcake Oct 31, 2014

johanskantz , Oct 31, 2014 :
    Hur får ni tag i alla invites? Vore grymt att ha en one+ men känns som det är jätte svårt att kunna få tag på en?:)

8. Psicosis
    Marshmallow Nov 1, 2014

Psicosis , Nov 1, 2014 :
    Dom delas ut eller så lallar man runt här inne och på andra ställen så som Twitter och G+ och fiskar. Just nu finns det inga dock.

9. Fallensn0w
    Gingerbread Nov 1, 2014

Fallensn0w , Nov 1, 2014 :
    Hur kommer det sig att det inte finns några invites?

10. Psicosis
    Marshmallow Nov 1, 2014

Psicosis , Nov 1, 2014 :
    Det har inte skickats ut några på drygt 2 veckor.

Dom har lagt allt krut på pre-orders. Och så vitt vi vet kommer det fortsätta så en tid framöver.

11. Fallensn0w
    Gingerbread Nov 1, 2014

Fallensn0w , Nov 1, 2014 :
    Åfan. En polare till mig har köpt en opo för drygt en månad sen men han fick inga invites, han hade lovat o ge en invite. Jag är rätt ny till oneplus system. Har detta hänt tidigare att inga invites skickas ut?

12. Psicosis
    Marshmallow Nov 1, 2014

Psicosis , Nov 1, 2014 :
    Backar vi i tiden en dryg månad fanns det så många i omlopp att folk hade svårt att bli av med dom.

Men veckan innan förhandsboknigs-luckan öppnades i en timme tog det stopp helt, tror faktiskt det hände redan 2 veckor innan dom började hypa det. Det sista de gjorde var att köra det dom kallade för "insaity week". Dom delade ut 100 telefoner över 5 dagar via sociala medier.

Dom har sagt att om man har en invite och använder den får man en telefon så fort som möjligt istället för att behöva vänta x antal veckor som de som förhandsbokar får göra.

Men dom har varken sagt bu eller bä om dom kommer skicka ut fler framöver.

13. Psicosis
    Marshmallow Nov 1, 2014

Psicosis , Nov 1, 2014 :
    @Fallensn0w vad gäller uppehåll i utskick, det har hänt men det hade att göra med hur produktionen fortskred och dylikt. Jag tror det skckades ut delbara invites till användare som beställt fram till augusti. Så om din polare var sent ute är det antagligen därför han inte fått några extra.

14. Fallensn0w
    Gingerbread Nov 2, 2014

Fallensn0w , Nov 2, 2014 :
    Aha okej, det känns ju tätt trist att man kommer behöva vänta drygt en månad på en ny telefon. Man lär ju tappa intresset.. Får väll hoppas att fixar sig! :D

15. Psicosis
    Marshmallow Nov 2, 2014

Psicosis , Nov 2, 2014 :
    En månad är ingenting, jag fick vänta i tre :D

NickeD likes this.
  16. Sillysaur
    Froyo Nov 2, 2014

17. Fallensn0w
    Gingerbread Nov 2, 2014

Fallensn0w , Nov 2, 2014 :
    Avskyr att vänta men som tur väl lyckades jag få tag i en oneplus från en polare som var trött på den, knappt en vecka gammal. Så jag hoppas att den kommer inom kort nu :)

Psicosis likes this.
  18. Karinkarin83
    Cupcake Nov 7, 2014

19. Psicosis
    Marshmallow Nov 7, 2014

Psicosis , Nov 7, 2014 :
    Tröttnat? Nä.

timebandit and NickeD like this.
  20. NickeD
    Pie Nov 7, 2014

timebandit likes this.