41
Het DNA Invite Topic - OnePlus X!

1. Iljabeste
    Honeycomb Sep 30, 2015

Iljabeste , Sep 30, 2015 :
    Nou mijn sim komt van een goeie oud hele sim kaart dus ik denk niet dat het echt verstandig is

Messup likes this.
  2. Iljabeste
    Honeycomb Sep 30, 2015

Iljabeste , Sep 30, 2015 :
    Feestdagen in China heb ik me laten vertellen

3. dinjesk
    KitKat Sep 30, 2015

4. El Tino
    Froyo Sep 30, 2015

El Tino , Sep 30, 2015 :
    Die lui werken toch altijd? - Ok, flauw...

5. Jarno46
    Gingerbread Sep 30, 2015

Jarno46 , Sep 30, 2015 :
    Ben je hem al kwijt? Weet wel iemand die er belang bij heeft. Hoor graag van je

6. Jopkop
    Eclair Sep 30, 2015

Jopkop , Sep 30, 2015 :
    Precies mijn motivatie, erg teleurstellend na zoveel tromgeroffel! OPT lijkt nu veruit het beste toestel voor deze prijs!

barb likes this.
  7. bobhobelman
    Gingerbread Sep 30, 2015

bobhobelman , Sep 30, 2015 :
    Oh, en een andere reden is de dual sim. Ik hoop dat de functionaliteit hiervan goed werkt. Dit is namelijk iets wat ik wel echt wil gaan gebruiken.

ucsdcom likes this.
  8. Wortel
    Eclair Sep 30, 2015

Wortel , Sep 30, 2015 :
    @barb ik heb mijn opt binnen.
    Scherm mooi, duidelijk leesbaar buiten. Gewicht is goed, rosewood cover valt een beetje tegen (glad,plasticachtig). Originele backcover is geweldig. Geluid uit speakers is dramatisch maar via koptelefoon mooi. Vingerafdrukscanner werkt SNEL. Al met al goede prijs/kwaliteit verhouding maar als je niet kan wachten is de lg g4 misschien een mooi alternatief.

barb likes this.
  9. Rudemaes
    Honeycomb Sep 30, 2015

Rudemaes , Sep 30, 2015 :
    Goedeavond all, na meer dan iets langer dan een week in het bezit te zijn van de OPT, moet ik zeggen dat het toestel mij uitermate bevalt, batt verbruik valt reuze mee, is snel in omgang enz..kortom top, het was het wachten waard, zoals gezegd shareable( die er weldra aankomt) zal naar hier gaan.

10. Ennetee
    Froyo Sep 30, 2015

Ennetee , Sep 30, 2015 :
    Aangezien al vele hier hun OPT hebben ontvangen.. zijn er mensen die een oplossing hebben gevonden voor de ontbrekende silent mode? Aangezien hij alleen op trilstand of geluid aan kan staan. Vind dit zelf behoorlijk storend dus ben benieuwd!

11. Guznick
    Donut Sep 30, 2015

Guznick , Sep 30, 2015 :
    leuk om te weten je hebt ons nog meer waterachtig gemaakt :p

12. Jarno46
    Gingerbread Sep 30, 2015

v.dekoning and barb like this.
  13. Tibortholen
    Eclair Sep 30, 2015

Tibortholen , Sep 30, 2015 :
    Tja, ik weet niet of het zin heeft, maar niet geschoten is altijd mis.... ik wil me heel graag aanmelden voor een invite van de OnePlus Two. Als ik iets moet doen hoor ik het graag!

14. dinjesk
    KitKat Sep 30, 2015

dinjesk , Sep 30, 2015 :
    de 1e pagina goed doorlezen daar staat wel hoe en wat

barb likes this.
  15. Pieter2406
    Gingerbread Sep 30, 2015

Pieter2406 , Sep 30, 2015 :
    Het ziet er naar uit dat ik nog even zal mogen wachten op mijn OPT. Door een foutje in het betalen had ik tweemaal een paypal transactie gedaan waardoor er dus 2x maal betaald is. Ik heb 1 paypal transactie op dispute gezet maar OnePlus zag dit direct als een order dispute. Ondertussen is al het geld wel teruggestord maar de order is helaas paypal reversed dus zal moeten wachten op support :/.

Gouden raad: bij het betalen heb dus geduld (wat ik niet had waardood ik 2 maal een transactie had geauthoriseerd).

dinjesk and barb like this.
  16. LaurenM
    Ice Cream Sandwich Sep 30, 2015

LaurenM , Sep 30, 2015 :
    Je kan hem toch in geen onderbrekingen (bovenste optie slider) zetten ;)

redlab and barb like this.
  17. Bas_Neijenhuis
    Gingerbread Sep 30, 2015

Bas_Neijenhuis , Sep 30, 2015 :
    Super blij!!!
    Net te horen gekregen dat ik de invite @dinjesk kan gebruiken dus super bedankt daarvoor!!
    Ik wilde hem meteen bestellen maar zag dat jammer genoeg de tempered glass out of stock is... :(

18. Gam3Error
    Gingerbread Sep 30, 2015

Gam3Error , Sep 30, 2015 :
    Heb je dat tempered glass echt nodig dan?

19. Bas_Neijenhuis
    Gingerbread Sep 30, 2015

Bas_Neijenhuis , Sep 30, 2015 :
    Dat weet ik niet maar stel dat ik het laat vallen zonder tempered glass en het scherm breekt, kun je hem nergens laten repareren, dus voor de zekerheid wil ik die screen protector er wel bij.
    Of is een flipcover alleen al genoeg? Die wilde ik er namelijk ook bij bestellen.

20. Ennetee
    Froyo Sep 30, 2015

Ennetee , Sep 30, 2015 :
    Thanks voor de tip!

Raffytje, LaurenM and barb like this.