41
Het DNA Invite Topic - OnePlus X!

1. Nympho
    Eclair Oct 9, 2015

Nympho , Oct 9, 2015 :
    Klein vraagje. Ik ben van plan de OP2 te kopen als de sale opengaat maandag. Maar wat ik mij afvraag: de prijs is 389$, is dat dan ook 389 euro of wordt dit herrekent volgens de wisselkoers?

Alvast bedankt!

2. Raffytje
    Jelly Bean Oct 9, 2015

Raffytje , Oct 9, 2015 :
    Hij staat in de shop voor euro's. Dit is een vaste prijs.

3. HenkJanDuijst
    Gingerbread Oct 9, 2015

HenkJanDuijst , Oct 9, 2015 :
    De OP2 kost €399,- dat is exclusief verzenden en eventuele extra's
    Verzenden kost normal €20,- en Express €25,-

Edit: En zorg ervoor de je browser instelling op NL staan, dan kom je automatisch in de Nederlands store, als die perongeluk op US o.i.d. staan kun je waarschijnlijk niet bestellen.;):)

Last edited: Oct 9, 2015

barb likes this.
  4. barb
    Nougat Oct 9, 2015

barb , Oct 9, 2015 :
    Zorg je er ook voor dat je PayPal account werkt..

5. OnnoStehouwer
    Froyo Oct 9, 2015

OnnoStehouwer , Oct 9, 2015 :
    @barb Ik heb er ook een besteld met dank aan @ameijer voor de invite! De status staat nu op: Pending Shipment. Helaas maar 1 optie voor verzending: alleen express. Dan is ie er in ieder geval wel sneller.

ameijer, barb and Raffytje like this.
  6. Nympho
    Eclair Oct 9, 2015

Nympho , Oct 9, 2015 :
    Oke bedankt! Komt dus op 424 euro met express? Browserinstellingen staan op België dus zou oké moeten zijn :)

7. Raffytje
    Jelly Bean Oct 9, 2015

Raffytje , Oct 9, 2015 :
    Let op dat in BE het 2 dagen kan duren voor het bedrag op je paypal bijgeschreven is.

8. LaurenM
    Ice Cream Sandwich Oct 9, 2015

LaurenM , Oct 9, 2015 :
    Nee, maar wel tot 11.15 en dat is voor jou al de middag :p

Raffytje likes this.
  9. zerox92
    Cupcake Oct 9, 2015

zerox92 , Oct 9, 2015 :
    maar je kan toch juist een andere achterkant kopen ipv een case?

10. HenkJanDuijst
    Gingerbread Oct 9, 2015

HenkJanDuijst , Oct 9, 2015 :
    Ja dat klopt, een Style swap cover vervangt de originele sandstone cover. Het toestel zal dus niet dikker of groter worden.:)

11. Raffytje
    Jelly Bean Oct 9, 2015

Raffytje , Oct 9, 2015 :
    Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst tot 11:15 uur heb kunnen slapen haha

LaurenM likes this.
  12. Hetisbartmaar
    Gingerbread Oct 9, 2015

Jeroen VR likes this.
  13. OnnoStehouwer
    Froyo Oct 9, 2015

OnnoStehouwer , Oct 9, 2015 :
    Ook een optie maar ik vindt elke keer een ander achterkantje en daarmee "feel" ook leuk.

14. Jeroen VR
    Eclair Oct 9, 2015

Jeroen VR , Oct 9, 2015 :
    Chill! Moet ik zeker achter m'n computer zitten!

15. Nympho
    Eclair Oct 9, 2015

Nympho , Oct 9, 2015 :
    Weet ik, daarmee dat ik het nu ga overschrijven :) bedankt!

Raffytje likes this.
  16. The Coon
    Eclair Oct 9, 2015

The Coon , Oct 9, 2015 :
    Jaaaaa! Mijn OPT is binnen! Prachtig apparaat! Moet hem nog ff goed uitproberen maar hij zal het geld en wachten meer dan waard zijn denk ik.
    @Rbv1993 Bedankt voor de invite man!
    @barb je mag mijn status etc. aanpassen.

17. Codenaam
    Gingerbread Oct 9, 2015

18. Polar8500
    Eclair Oct 9, 2015

Polar8500 , Oct 9, 2015 :
    Waarom wil ik een OnePlus 2?
    Als nevenproject bij mijn dagelijkse job, heb ik deze zomer een heuse 3D scanner gebouwd: een constructie met 117 camera's die personen fotografeert en omzet in een 3D model, dat van rondom te bekijken is. Bijhorend is er een app ontwikkeld voor iOS en Android die de 3Dmodellen op een blad papier tovert. Benieuwd? Surf dan eens naar www.scan3d.be
    Nu is de tijd aangebroken om hiermee te gaan showen naar mogelijke klanten, en dat wil ik natuurlijk doen op de coolste, strakste smartphone: de OnePlus 2 natuurlijk!! Indien er OnePlus eigenaars zijn die de app al eens willen intalleren en uittesten, laat dan zeker je bevindingen weten!

Attached Files:

Frank Leemans likes this.
  19. dinjesk
    KitKat Oct 9, 2015

dinjesk , Oct 9, 2015 :
    @barb
    welke belofte? die van de maand oktober en sheareble invites?

damn de maand is net begonnen.

20. RoelB
    Honeycomb Oct 9, 2015

RoelB , Oct 9, 2015 :
    Hallo, weer even niet actief geweest hier ( wel veel gelezen., maar lang niet alles..:D) wegens veel te druk. Ben nu iets meer dan 2 weken in het bezit van de OP2. En tot nu toe, super tevreden. Vingerprintscanner waar ik niet echt een fan van was, bevalt me zeer goed, zou het niet meer willen missen. Voor de rest vind ik het over het algemeen een top toestel.

Helaas heb ik nog geen shareble's. Ik dach ergens gelezen te hebben dat je die opngeveer na tien dagen na aankoop zou ontvangen??
    Nog een vraagje : als je je OP2 via een shareble invite hebt besteld, krijgt dan de schenker van de invite de nieuwe shareble invites, of krijgt de koper van het toestel die?

dinjesk likes this.