41
Het DNA Invite Topic - OnePlus X!

1. dinjesk
    KitKat Oct 12, 2015

dinjesk , Oct 12, 2015 :
    ja ik heb hem geroot,

draai op moment AK kernel 011 met stock oxygen 2.1
    max SoT behaald met 3% over 8,5u

superplus, barb and pipecpa like this.
  2. blefke
    Jelly Bean Oct 12, 2015

blefke , Oct 12, 2015 :
    hahaha you found us:p

3. pipecpa
    Lollipop Oct 12, 2015

superplus and barb like this.
  4. Jeroen VR
    Eclair Oct 12, 2015

Jeroen VR , Oct 12, 2015 :
    Meh, ik was net iets te laat.. Zat nog in de les..

pipecpa and barb like this.
  5. barb
    Nougat Oct 12, 2015

barb , Oct 12, 2015 :
    You are always welcome @superplus and @pipecpa

6. TheEpicBlobFish
    Eclair Oct 12, 2015

TheEpicBlobFish , Oct 12, 2015 :
    nou ik kan me naar al de maanden wachten een trotse eigenaar van een toekomstige oneplus Two noemen dus zet me maar op bestelt @barb Yea :p:p:D:D

7. dinjesk
    KitKat Oct 12, 2015

dinjesk , Oct 12, 2015 :
    gefeliciteerd blob

pipecpa, Unknowner19 and barb like this.
  8. barb
    Nougat Oct 12, 2015

barb , Oct 12, 2015 :
    Congratz:)
    Het werd ook wel tijd :D:)[/QUOTE]

9. Codenaam
    Gingerbread Oct 12, 2015

Codenaam , Oct 12, 2015 :
    Ik ben het met 4 van de 5 punten niet eens. Maar goed, ieder zijn ding?
    1, via de lijst hier binnen 2 weken in bezit. Als je vandaag meerekent nog sneller dus ik ben er blij mee.
    2. Geheugen niet uit te breiden, klopt maar kom op, 64 gb intern waarvan 54 bruikbaar. er zijn niet heel veel telefoons die out of te box grotere sd kaartjes accepteren? Bovendien was mijn vorige 16 gb zonder uitbreidingsmogelijkheden (nexus 5)
    3. Batterij iedere dag en soms vaker opladen? Ik heb hem sinds ontvangst 2 keer opgeladen en heeft nu nog 33% dus sinds donderdag (dan krijg je hem met bijna lege batterij) = 2 dagen per keer?
    4. ik heb 4 vingers (op allerlei manieren er op gelegd) en hij is redelijk vlot met reageren? Misschien later wel een irritatie?
    5. Geen idee, nog niet echt aan de hand gehad.

pipecpa, superplus and blefke like this.
  10. Frank Leemans
    Gingerbread Oct 12, 2015

Frank Leemans , Oct 12, 2015 :
    Now it's your turn.
    We'll read all the messages in this thread again and then we start searching.
    Ready?
    Go!!!

pipecpa, blefke and dinjesk like this.
  11. Frank Leemans
    Gingerbread Oct 12, 2015

Frank Leemans , Oct 12, 2015 :
    God brings justice to the Ugly.:D:D

TheEpicBlobFish, pipecpa and barb like this.
  12. Frank Leemans
    Gingerbread Oct 12, 2015

bobhobelman likes this.
  13. Jarno46
    Gingerbread Oct 12, 2015

Jarno46 , Oct 12, 2015 :
    Ik kan een afspraak inplannen voor het fixen van mijn telefoon.
    Maar is mijn ticketnr waar ze om vragen mijn ordernr?

barb likes this.
  14. barb
    Nougat Oct 12, 2015

barb , Oct 12, 2015 :
    Wat is er met je telefoon?
    En je ordernummer is het nummer dat onder
    "my Orders" staat in je OnePlus account.

15. bobhobelman
    Gingerbread Oct 12, 2015

bobhobelman , Oct 12, 2015 :
    Veel wist ik wel. Echter heb ik hier een Samsung s3 liggen met een dikke batterij, ligt altijd aan de lader en gaat dus niet goed. En tot 0% kan bij een goed ontworpen accu sturing niet. De accu schakelt zich normaal af bij een te laag energie nivo, dan praat je alleen nog over zelfontladin. Dat is te verwaarlozen bij de huidige accu's.

We had ik een leuke melding op mijn OP2. Ik installeerde de OTA update, krijg ik de melding dat ik de batterij niet mocht verwijderen. Weet niet hoe ze dat in gedachte hadden, dat ding zit muurvast :)

barb likes this.
  16. superplus
    Head Moderator Head Moderator Oct 12, 2015

superplus , Oct 12, 2015 :
    cool :D moet ook makkelijk 8.5u kunnen halen, maar nog nooit noodzaak gehad om'm zover te ontladen

jeej! veel plezier! :cool: hopelijk komt je OP2 snel aan!

volledig met alles eens, fijn dat jij ook erg blij met je OP2 bent! :D

17. Jarno46
    Gingerbread Oct 12, 2015

Jarno46 , Oct 12, 2015 :
    Hej Barb,

De achtercamera heeft het prima gedaan bij ong. de eerste 10 foto's. Dit weekend wou de camera ineens niet meer focussen. Als ik een foto zou maken van deze tekst is die compleet onleesbaar. Soms als je de focusknop vasthoud dan stelt die hem even voor een klein moment scherp, dus het lijkt mij softwarematig.

Ze vragen bij de bevestiging van de afspraak(Oneplus kijkt met mijn toestel mee) naar het ticketnr. In de bevestigingsmail staat helemaal niets van ticketnr, maar nu blijkt dat die op het account komt te staan(te zien door in te loggen op de site van Oneplus)

barb likes this.
  18. barb
    Nougat Oct 12, 2015

barb , Oct 12, 2015 :
    Hopen dat ze het het met je kunnen oplosssen op deze manier.

19. TK14
    Froyo Oct 12, 2015

TK14 , Oct 12, 2015 :
    Of hier: http://www.oneplus-shop.nl/stilgut-flip-case-book-zwart-oneplus-two.html

Dries Nys likes this.
  20. TK14
    Froyo Oct 12, 2015

TK14 , Oct 12, 2015 :
    Na 1u 40 min is het me deze middag om 13:40 uur ook eindelijk gelukt om nog een OP2 met flipcover te bestellen voor mijn zus... Kreeg eerst ook tot twee maal toe een OP2 in mijn winkelkarretje maar kon de eerste keer geen flipcover toevoegen, waarna na enige tijd mijn karretje terug volledig leeg was (OP2 eruit verdwenen), en een tweede maal werd mijn karretje terug geledigd nadat ik opnieuw een accessoires (usb-adapter) niet kreeg toegevoegd.... Blijven volhouden en uiteindelijk om 13:40 uur ging het heel vlot (op een 15-tal seconden OP2, flipcover en USB-adapter in mijn winkelkar kunnen plaatsen en een goei 5 sec later alles betaald en klaar was kees...). Onmiddellijk erna bevestiginsmail van OnePlus en Paypal gehad.
    Was eigenlijk echt gekkenwerk: op een bepaald ogenblik via 3 browsers tegelijk (google chrome, firefox en internet explorer) met 2 accounts aan het proberen...
    Vraagje: krijg ik in de nabije toekomst voor deze bestelling ook een invite? Eén of meerdere?

Raffytje and barb like this.