41
Het DNA Invite Topic - OnePlus X!

1. HarmOPO
    Ice Cream Sandwich May 25, 2016

HarmOPO , May 25, 2016 :
    Hoe is het hier in de DNA? Iedereen al reikhalzend aan het uitkijken naar de OP3? Ik denk dat ik mijn OPO t.z.t. maar eens ga inruilen voor het nieuwste model. Moet er wel bij vermelden dat ik nog steeds erg happy ben met mijn OPO.. :D

dinjesk and barb like this.
  2. barb
    Nougat May 26, 2016

dinjesk, jandekkers126 and HarmOPO like this.
  3. jandekkers126
    Ice Cream Sandwich May 26, 2016

jandekkers126 , May 26, 2016 :
    Ik vraag mijzelf toch af of dit DE flagshipkiller 2016 wordt. Zijn er al meer specificaties duidelijk en bevestigd door OnePlus? NFC? Fingerprintscanner? Snel en draadloos laadsysteem? Amoled scherm? 2 modellen, 4GB en 6GB? Prijzen? Zitten er echt "opzienbarende" vernieuwingen in of zijn het "alleen maar" aanpassingen aan de voortschrijdende techniek? Waarin gaan ze zich met de 3 onderscheiden t.o.v. de andere grote en minder grote merken?:rolleyes::)

dinjesk likes this.
  4. barb
    Nougat May 26, 2016

barb , May 26, 2016 :
    Hai Jan,
    Hoe is het met je? Ook aan het genieten van het mooie weer?

Ik heb meerdere stukjes gelezen over specs van de OP3 maar bij mijn weten is tot nu toe niets officieel bevestigd door OnePlus.
    De hypetrein komt alweer helemaal op gang, jeugdig enthousiasme zullen we maar zeggen!
    Ik heb foto's gezien die gemaakt zouden zijn door de 3, zag er goed uit! Ik weet niet of je Twitter hebt?
    Je zou Carl kunnen volgen..Hij twittert soms info die daarna nog op het forum bekend moet worden gemaakt.
    Heb je een VR headset besteld? Blijkbaar ben je dan een van de gelukkigen die als eerste kan bestellen. Ik wacht nog even af. Mijn One is weer goed en mijn note functioneerd ook nog steeds naar tevredenheid.

dinjesk and jandekkers126 like this.
  5. barb
    Nougat May 26, 2016

barb , May 26, 2016 :
    De OnePlus 3 is nog niet officieel gepresenteerd, maar dat zal gebeuren in het tweede kwartaal van 2016. Er komen twee varianten van het toestel op de markt, waarbij het interne geheugen en het werkgeheugen verschilt. Zo wordt er gesproken over een model met 4GB RAM en 32GB opslag en een variant met de dubbele hoeveelheid intern geheugen en 6GB werkgeheugen.

Overige specificaties zullen wel hetzelfde worden, waaronder het 5,5 inch scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels, de 3500mAh-accu en het meeleveren van Android 6.0 Marshmallow. Foto's schiet je in een maximale resolutie van 16 megapixels of met de 8 megapixel-frontcam.

Let op! Dit product is nog niet officeel aangekondigd. De specificaties staan daarom nog niet vast.

Mogelijke Specificaties van de OnePlus 3

Scherm en afmetingen

Schermgrootte 5,5 inch
    Schermresolutie 1920x1080
    Opslag
    Werkgeheugen 4192 MB
    Opslag 32 GB
    SD-kaartslot True
    Camera
    Cameraresolutie achterkant 16 megapixel
    Cameraresolutie voorkant 8 megapixel
    Flits Dual-LED-flitsers
    Specificaties
    Androidversie Android 6.0 (Marshmallow)
    Accucapaciteit 3500 mAh
    Chipset Qualcomm Snapdragon 820
    Processorkernen Quad-core
    Processor
    Simcard MicroSIM
    Verbindingsmogelijkheden en sensoren
    WiFi-ondersteuning 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11ac
    3G-standaarden HDSPA, HDSPA+, UMTS
    4G True
    4G-standaarden LTE
    Near field communication (NFC) True
    Bluetooth-standaarden Bluetooth 4.0
    Beweging Accelerometers, Kompas, Gyroscoop

Bron: Android world
    http://androidworld.nl/android-telefoons/oneplus/oneplus-3.html

Last edited: May 26, 2016

6. jandekkers126

Hoi Barb, met mij is alles goed hoor, dank je wel. Veel genieten van de (klein)kinderen en van Max uiteraard! Hoe is het met jou? alweer helemaal opgeknapt? Of nog op de weg naar boven?
    Ik heb twitter en volg Carl wel, maar het enige wat ik van hem geloof is: soon... :):)
    Ik ga wel kijken naar de presentatie via VR, maar ik wacht nog even met bestellen.
    EVLeaks spreekt van 4GB/64GB variant met een accu van 3000 mHz, NFC maar geen SD-slot. Het is dus nog even gissen naar de exacte specificaties. Afijn, volgens berichten zal de presentatie op 14 juni plaatsvinden. Sowieso afwachten dus. Eerst dit weekend genieten van Monaco en onze Max. En als het droog blijft, steek ik de bbq in de fik... euh... de fik in de bbq. :):):p

dinjesk and barb like this.
  7. barb
    Nougat May 26, 2016

barb , May 26, 2016 :
    Ik probeer ook zoveel mogelijk van het mooie weer te genieten. En van de kinderen natuurlijk ook. Twee gaan in augustus uitvliegen naar het buitenland dus ik neem nu ruim de tijd.
    Ik ben nog aan het klimmen maar ben al enorm opgeknapt.
    In maart heb ik mijn rugoperatie ondergaan waarvan ik nu nog 3 weken met restricties te gaan heb.
    Ik ben daarom maar veel aan het wandelen geslagen.

TJa Max, wat een sensatie die jongen. Geweldig! En Kiki Bertens op Roland Garos....de 3e ronde wacht op haar.
    Het beloofd een mooi sportweekend te worden.

Veel plezier alvast met barbequen:)

8. jandekkers126

Buitenland? definitief of tijdelijk? Leuk voor hen, maar ook voor jou? Veel beterschap toegewenst. Geniet van het komende sport-weekend. :);)

dinjesk likes this.
  9. barb
    Nougat May 26, 2016

barb , May 26, 2016 :
    Dochter gaat 6 maanden studeren aan de Jonköping uni.
    Zoon heeft VWO net afgerond en gaat een tussen jaar nemen in Chili.
    Gaat heel rustig worden hier! Heb je nog hobby suggesties?

10. jandekkers126

Leuk; leuke vakantiebestemmingen ook. Hobby-suggesties: ken je seniorweb.nl? PC-Hulp (aan huis) is leuk; ouderen helpen met het oplossen van computerproblemen/laptop/ipad etc. Of lessen geven in een leercentrum bij jou in de buurt.? Truien breien voor de winter? of pannelappen? ik wil er wel twee kopen...:):):)

11. barb
    Nougat May 26, 2016

barb , May 26, 2016 :
    LoL, tja iets met iets meer uitdaging is welkom hoor!

jandekkers126 likes this.
  12. dinjesk
    KitKat May 27, 2016

dinjesk , May 27, 2016 :
    ouderen helpen met de pc is uitdagend genoeg lijkt me:p
    die snappen er de ballen van

Raffytje and jandekkers126 like this.
  13. dinjesk
    KitKat May 27, 2016

14. barb
    Nougat May 28, 2016

barb , May 28, 2016 :
    Die lezen zelfs nog een krant:D:D

jandekkers126 and dinjesk like this.
  15. barb
    Nougat Jun 1, 2016

16. dinjesk
    KitKat Jun 2, 2016

17. barb
    Nougat Jun 2, 2016

barb , Jun 2, 2016 :
    Tja, de spanning is er wel af nu. Ben wel benieuwd hoe alles gaat lopen. OA met lever-en bezorgtijden.
    En wie weet...misschien komen er nog weer acties als de 50 discount rewards.

LaurenM and dinjesk like this.
  18. dinjesk
    KitKat Jun 2, 2016

dinjesk , Jun 2, 2016 :
    verschillende media beweren dat er 1miljoen stock is, en 4 varianten

19. barb
    Nougat Jun 2, 2016

barb , Jun 2, 2016 :
    Meerdere varianten is een verstandige keuze.
    1 miljoen stock, k weet niet. Klinkt vergeleken met andere companies niet als erg veel maar ik heb er verder geen verstand van. We zullen het aan de threads wel zien denk ik:rolleyes:

dinjesk likes this.
  20. Raffytje
    Jelly Bean Jun 9, 2016

Raffytje , Jun 9, 2016 :
    Barb sterkte met je ruggetje... las dat je geopereerd bent. Hobby's... sporten zal nog wat lastig zijn met je rug denk ik? Misschien als je ruggetje wat beter is kan je dat gaan doen.
    Verder is oudere helpen met PC's meer een test op je geduld dan een hobby :rolleyes:

Leuke actie met die VR bril... toen ik de mail binnenkreeg was die al uitverkocht! Gelukkig is er redding uit onverwachte hoek... ik heb nu een exemplaar van de Albert Heijn :D. Eigenlijk bedoeld om loslopende Dino's mee te bekijken... maar doet het ook goed bij alle andere 365 graden filmpjes.

barb likes this.