41
Het DNA Invite Topic - OnePlus X!

1. sanouch
    Donut Aug 23, 2015

sanouch , Aug 23, 2015 :
    Als er nog een plekje is zou ik heel ,heel graag op de lijst komen. Uiteraard deel ik met plezier het invites.

2. barb
    Nougat Aug 23, 2015

barb , Aug 23, 2015 :
    Welkom
    Stuur je me na het lezen vd 1e pagina een pm?

3. blefke
    Jelly Bean Aug 23, 2015

blefke , Aug 23, 2015 :
    Net terug van een kleine 2 weekjes vakantie in Kroatië :)
    Leuke vakantie gehad ( zon zee en bier :p), maar wel alles gemist wat er gebeurd is met de launch van de 2.
    Moet mij morgen maar eens gaan inlezen wat er nu precies allemaal gebeurd is.
    Ben benieuwd of er al veel invites uitgedeeld zijn in het Nederlands gedeelte van het forum.

Ik ben ieder geval flink gezakt en sta nu ergens op plek 115000:confused:
    Zometeen maar eens gaan slapen, heb nog 1300 km in de benen zitten, maar kon het niet laten om even het forum te bezoeken:D

Greetz

reinierkramer and Mischa Frenk like this.
  4. blefke
    Jelly Bean Aug 23, 2015

blefke , Aug 23, 2015 :
    Hey Barb, nog laat wakker, heeft je vrouw je uit bed verbannen :D

5. barb
    Nougat Aug 23, 2015

barb , Aug 23, 2015 :
    :rolleyes:

6. mitchell.meijs
    Ice Cream Sandwich Aug 23, 2015

mitchell.meijs , Aug 23, 2015 :
    TIP, houdt ook alle social media in de gaten! Zo zat er gisteren in een instagramfilmpje een sot van een miliseconde waarop een invite code stond die te gebruiken was! Zelf was ik er helaas te laat bij.

7. stijngh
    Gingerbread Aug 23, 2015

stijngh , Aug 23, 2015 :
    Haha, ik vind het ook wel een super stad hoor :)
    Ben wel benieuwd naar wat je op die paar dagen allemaal gaat gezien hebben, als "toerist" :D

8. mitchell.meijs

mitchell.meijs , Aug 23, 2015 :
    Fijn vakantie gehad?
    Korte samenvatting:
    - Launch Colette, veel mensen (ik las 650+ en maar 25 toestellen verkocht) en een limiet aan invites (fout gecommuniceerd vanuit oneplus, daar werd gezegd iedereen krijgt een invite)
    - Aantal nederlanders is terug te zien in de lijst niet veel die m al hebben.

GeertBerkers, Winterapfel and blefke like this.
  9. Rantheun
    Gingerbread Aug 23, 2015

10. RoelB
    Honeycomb Aug 23, 2015

11. Mischa Frenk

12. baldriq
    Cupcake Aug 23, 2015

baldriq , Aug 23, 2015 :
    Als er nog plaats is zou ik graag op de lijst komen. Uiteraard deel ik met plezier het invites.

13. Rantheun
    Gingerbread Aug 23, 2015

Rantheun , Aug 23, 2015 :
    Lees eerst even pagina 1 en stuur een pm naar een van de mods ;) zo kom je zeker op de lijst terecht!
    Alvast welkom!

sanouch likes this.
  14. Winterapfel
    Eclair Aug 23, 2015

Winterapfel , Aug 23, 2015 :
    Dat is inderdaad een beetje n prima samenvatting.. Geduld wordt op de proef gesteld zullen we maar zeggen..

mitchell.meijs likes this.
  15. Winterapfel
    Eclair Aug 23, 2015

Chillbeirrr likes this.
  16. Chillbeirrr
    Honeycomb Aug 23, 2015

Chillbeirrr , Aug 23, 2015 :
    Familiefeest vandaag,

Dit wil kort zeggen dat we morgen allemaal een grote kater zullen hebben :p

17. RoelB
    Honeycomb Aug 23, 2015

RoelB , Aug 23, 2015 :
    Vind het momenteel maar vrij rustig wat nieuwe invites betreft. Vorige week zag het er even goed , dacht dat het toen echt op gang ging komen. De beloofde 30-50 x meer invites blijven uit.
    Ik hoop echt dat er snel een nieuwe lading invites zit aan te komen ( en dat ik er bij ben!:rolleyes: )

TaskerLover likes this.
  18. MF1402
    Honeycomb Aug 23, 2015

MF1402 , Aug 23, 2015 :
    Goedemorgen allemaal, net koffie op dus de dag kan weer beginnen. Het lijkt toch dat OnePlus iets in gang heeft gezet; je ziet steeds meer goedkope Chinese smartphones met goede tot zeer goede specs. Ook heeft Samsung al redelijk snel de prijs voor de S6 verlaagd. En in veel artikelen wordt OnePlus genoemd als alternatief of als vergelijkingsmateriaal. Flagship killer, misschien niet letterlijk maar dat ze een voet tussen de deur hebben gekregen is zeker.

19. MF1402
    Honeycomb Aug 23, 2015

MF1402 , Aug 23, 2015 :
    Er zou sprake zijn van +/- drie weken vertraging, dat zou dan zo rond 1 sept moeten zijn. We zullen zien

RoelB likes this.
  20. Sebastiaanr
    Honeycomb Aug 23, 2015

Sebastiaanr , Aug 23, 2015 :
    Zo'n beetje alles van wat ja aangegeven had op maps haha. Justieel paleis, beurs, grote markt, manneke pis (tegenvaller btw) bij dat vis gebeuren.
    Alleen niet naar het Europees parlement geweest en de grote bedrijfsgebouwen.
    Vandaag nog langs de marollen en dan weer op weg naar huis waarschijnlijk

Je kaartjes waren iig erg handig :)

stijngh likes this.