41
Het DNA Invite Topic - OnePlus X!

1. barb
    Nougat Sep 1, 2015

barb , Sep 1, 2015 :
    Ben je jarig vandaag?

Van harte gefeliciteerd

Messup likes this.
  2. bnw
    Honeycomb Sep 1, 2015

bnw , Sep 1, 2015 :
    Zo, ipv bewust zitten wachten, ben ik mooi een rondje wezen mountainbiken hier in de bossen!
    De temperatuur en het weer waren er weer heerlijk voor!

barb likes this.
  3. mitchell.meijs
    Ice Cream Sandwich Sep 1, 2015

mitchell.meijs , Sep 1, 2015 :
    Wat een feest! Gefeliciteerd! Mocht ik vandaag nog een invite kunnen krijgen is die voor jou!

Edit: oke laten we er deze week van maken!

4. riessie01
    Froyo Sep 1, 2015

riessie01 , Sep 1, 2015 :
    Zojuist de kevlar swap cover besteld... Nu maar hopen dat we er tussen zitten tijdens de 'agressive rollout' komend weekend. Fingers crossed!

mitchell.meijs, Youke and barb like this.
  5. mitchell.meijs

6. riessie01
    Froyo Sep 1, 2015

7. Acketom
    Honeycomb Sep 1, 2015

Acketom , Sep 1, 2015 :
    Wow 2 dagen niet kunnen kijken op het forum en je hebt een uurtje lees werk

Ovdgraaf and mitchell.meijs like this.
  8. mitchell.meijs

Kijkende naar de OnePlus2 categorie op het forum komen daar vandaag wel veel "i have been invited" gerelateerde posts op te staan. Wellicht is de invite rollout verbetering dan eindelijk gestart. Laten we het even rustig afwachten deze week.

riessie01 likes this.
  9. ameijer
    Honeycomb Sep 1, 2015

ameijer , Sep 1, 2015 :
    Ja de rollout is gestart tweet Carl zojuist.
    https://twitter.com/getpeid/status/638772530266947585

10. Joost1985
    Gingerbread Sep 1, 2015

Joost1985 , Sep 1, 2015 :
    per woonplaats moet ook gewoon kunnen uiteraard. Ik zelf ga morgenavond laat op vakantie dus ik kan het niet initiieren. Wat ik wel kan doen is bepaalde mensen hier autoriseren om wijzigingen aan te brengen aan de map. Of dat die gene zelf een eigen map aan maakt.

11. Borliboor
    Froyo Sep 1, 2015

Borliboor , Sep 1, 2015 :
    Door herexamens ook even offline moeten blijven.. 20 pagina's erbij! Jammer dat ik er overmorgen weer een heb :(

PS: is het de moeite om een soort pro's en con's lijst aan te maken? Denk dat dat voor twijfelaars nog wel fijn is om alles in een mooi lijstje te hebben. Of is dit te subjectief @barb ?

PPS: Iedereen die de batterijduur als negatief punt ziet, vergelijkt volgens mij met de OPO. Ik heb het gevoel dat dit een verkeerd beeld geeft.. Je zou moeten vergelijken met SG6 en iPhone6 etc :) dan is dit natuurlijk echt een kanon qua battery performance!

barb likes this.
  12. MF1402
    Honeycomb Sep 1, 2015

MF1402 , Sep 1, 2015 :
    Pfff, 16 miljoen posts gelezen na een paar dagen uit het net te zijn geweest!! Maar ik ben weer bij. Of ik alles onthoud weet ik niet, maar ja... @barb 6836, Arnhem. :confused:

Chillbeirrr and barb like this.
  13. muffin007nl
    Honeycomb Sep 1, 2015

muffin007nl , Sep 1, 2015 :
    Verdorie, zojuist toen ik probeerde mijn One open te maken (vol down toets deed het niet meer) sprong er een grote barst in het scherm. Scherm doet het nog wel, maar het ziet er niet uit. Daarnaast zijn dus ook de volumetoets en de batterij gaar (laad alleen nog als ie uit staat). Heb een toestellease abbo en wilde de telefoon einde contract (eergisteren) zelf overnemen, dan nog wat tweaken (garantie toch op inmiddels) en doorverkopen. Maar dat gaat hem dus niet worden, ga hem nu gewoon zo inleveren. Jammer.

Betekent wel dat ik sneller dan gepland een vervanger nodig heb, dus vanaf nu doe ik ook vol mee in de race :p Hoop dat wanneer de shareables los komen ik bij de eerste batch zit (@barb (A)

Chillbeirrr and barb like this.
  14. mitchell.meijs

Om er op in te haken, niet te vergeten dat deze telefoon de nieuwste CPU en meer ram heeft dan de meeste telefoons waardoor hij ook waarschijnlijk sneller meer stroom verbruikt.

Chillbeirrr, Borliboor and barb like this.
  15. barb
    Nougat Sep 1, 2015

barb , Sep 1, 2015 :
    Van je OnePlus One?

16. Borliboor
    Froyo Sep 1, 2015

Borliboor , Sep 1, 2015 :
    Ook dat nog eens! :) hmmm patience is running thin.... :D

mitchell.meijs likes this.
  17. LaurenM

muffin007nl and barb like this.
  18. Thymo Hurkmans
    Gingerbread Sep 1, 2015

Thymo Hurkmans , Sep 1, 2015 :
    Net een paar pogingen gedaan om een code te raden, tevergeefs :) Er zijn helaas nogal wat mogelijkheden ...

19. thebluemace
    Honeycomb Sep 1, 2015

thebluemace , Sep 1, 2015 :
    Heeft iemand in Nederland al een invite mogen ontvangen vandaag? Had net op Twitter gelezen dat de invite rollout was begonnen :eek:

20. LaurenM

LaurenM , Sep 1, 2015 :
    Ik vind het jammer dat de merknaam er zo groot op staat en die diagonale gleuven vind ik ook overbodig :p Ik heb vanmiddag even naar cases en bumpers gekeken. Wat betreft cases met twee lagen vind ik deze mooier (TUDIA Slim-fit Merge). Echter weet ik niets over de kwaliteit en dergelijke. Daar ga ik mij binnenkort nog eens beter in verdiepen :)

Last edited: Sep 1, 2015

Raffytje and TaskerLover like this.