41
Het DNA Invite Topic - OnePlus X!

1. muffin007nl
    Honeycomb Sep 4, 2015

muffin007nl , Sep 4, 2015 :
    Weten jullie eigenlijk hoe het nu precies zit met de 16GB versie? Ergens heb ik het idee dat die gewoon niet geproduceerd wordt, omdat de winstmarge op de 64 voor OnePlus groter is - en ze verkopen toch elk geproduceerd exemplaar.

Maar wellicht zit ik er naast ;)

2. Reid1414
    Eclair Sep 4, 2015

Rudemaes and Raffytje like this.
  3. p1lot1
    Gingerbread Sep 4, 2015

p1lot1 , Sep 4, 2015 :
    zonder expandable storage verwacht ik niet dat er veel vraag naar een 16gb versie is. momenteel misschien net genoeg voor een aantal gebruikers, maar echt future-proof is dat niet.

4. Ilsek
    Gingerbread Sep 4, 2015

Ilsek , Sep 4, 2015 :
    Huawei honor 7 lijkt interessant ... Puur ter info

muffin007nl and RoelB like this.
  5. hugo1996
    Eclair Sep 4, 2015

hugo1996 , Sep 4, 2015 :
    Zelfde probleem hier, een galaxy s3. Accu gaat twee uur mee en vijf uur opladen. Om gek van te worden

6. clone3448
    Gingerbread Sep 4, 2015

7. Roykej
    Ice Cream Sandwich Sep 4, 2015

Roykej , Sep 4, 2015 :
    Hallo allemaal! :p
    Lang geleden

Gaat het dit jaar ook op nummer?
    Vorig jaar gaven ze eerst invites aan de eerste 0-1000
    dan 1000-5000 dan 5000-15000

Is dat dit jaar ook?

8. Marco Snippe
    Honeycomb Sep 4, 2015

Marco Snippe , Sep 4, 2015 :
    Euhh je kan die batterij er gewoon ff uithalen en er 1 van een euro of 10 inproppen ik denk dat dat vast helpt.

hugo1996, Messup and Marijnsp like this.
  9. Rudemaes
    Honeycomb Sep 4, 2015

clone3448 likes this.
  10. LaurenM

LaurenM , Sep 4, 2015 :
    Ik lees veel verhalen over jaren oude smart phones en dan vraag ik mij echt af hoe jullie het uberhaupt tot nu hebben kunnen uithouden :eek: Ik zou al vele maanden eerder een nieuwe smart phone hebben gekocht. Ik denk dat de OP2 echt een schok voor jullie gaat zijn :rolleyes:Niets tegen jarenlang gebruik van een smartphone, maar een paar uur stand by tijd is welecht treurig :p

bnw, Messup and mitchell.meijs like this.
  11. muffin007nl
    Honeycomb Sep 4, 2015

Weet ik zo net nog niet. Zelf zou ik er wel oren naar hebben. Scheelt toch best wat in prijs, en wat gebruik je nu precies aan lokale storage? Mijn foto's worden automatisch weggesluisd naar Dropbox, muziek komt van Spotify. Enige waarvoor ik het nu echt gebruik zijn grotere games. Als ik kon kiezen, ging ik denk voor de 16.

Inderdaad erg goede optie. Niet heel bekend, maar eerste reviews zijn positief en lijkt voor een chinaphone toch een heel aardig pakket te zijn.

12. Boer96
    Froyo Sep 4, 2015

Boer96 , Sep 4, 2015 :
    Zo...weer terug van 3 dagen brugklaskamp en avondje zaalvoetbal. Nu weer veel bij te lezen op het forum. Na 3 dagen helaas te veel om alles te lezen, maar zoals ik het nu begrijp nog niet echt losgebarsten met de invites.
    Woensdag wel zelf een leuke verassing in mn mailbox, zoals eerder vermeld. Direct besteld, met rosewood cover, tempered glas screenprotector, usb-C adapter en Express verzending.
    Staat nog steeds op processing, maar dat zegt niks (bij mn opo ook erg lang en toen de volgende dag geleverd).
    Eventuele invites die ik kan sharen binnenkort zullen gedeeld worden natuurlijk

Last edited: Sep 4, 2015

13. muffin007nl
    Honeycomb Sep 4, 2015

Mijn One M7 heeft het inmiddels 23 maanden heel redelijk gedaan, en hij is nog steeds snel zat in dagelijks gebruik. Ook geluid is erg fijn. Alleen die accu verpest het een beetje. Ik ben normaal best wel verwend, want neem meestal sowieso 1x per 2 jaar een nieuwe, en hiervoor had ik ook al een topmodel (Sensation). Als je bijvoorbeeld kijkt naar het scherm is de OP2 een achteruitgang tov mijn M7. Maar goed, hij is dan ook veel goedkoper.

14. adridevrieze
    Honeycomb Sep 4, 2015

adridevrieze , Sep 4, 2015 :
    Klopt, ik heb ook nog geen invite, ondanks plek 52K en een eerdere aanschaf OPO. Maar het Tier-verdelingssysteem zit ook wat anders zoals je las

15. ucsdcom
    Honeycomb Sep 4, 2015

ucsdcom , Sep 4, 2015 :
    Het zit je niet mee, met deze post alweer 1 er bij ;)

16. p1lot1
    Gingerbread Sep 4, 2015

p1lot1 , Sep 4, 2015 :
    Gebruik je op spotify geen offline playlists? Ik kan op mijn huidige device 4 van de 15 playlists Idownloaden op hoge kwaliteit en dat zit hij vol.
    En mocht ik ooit terug gaan naar non-streaming zou ik ook niet willen vastzitten op relatief weinig geheugen :)

Ieders zijn voorkeur natuurlijk, maar ik denk dat het merendeel van de kopers het zekere voor het onzekere nemen. het prijsverschil zou op een budget-telefoon nog een verschil kunnen maken, maar met 400+ euro noem ik dit geen budgetmodel meer ;)

17. Rudemaes
    Honeycomb Sep 4, 2015

18. LaurenM

LaurenM , Sep 4, 2015 :
    Heeft de M7 je dan wel gebracht wat je had gehoopt? Geen idee wat deze telefoon ooit moest opleveren, maar het klinkt niet erg positief. Ik doelde meer op telefoons zoals de S2 en S3 trouwens ;) Ik zou minimaal twee jaar met een telefoon, in goede staat, willen doen en het liefst nog langer. Helaas te weinig geïnvesteerd in mijn huidige telefoon en doe ik er nu pas 1,5 jaar mee. Ik ga de telefoon wel blijven gebruiken voor festivals en dergelijke!

bnw likes this.
  19. SimonCar
    Froyo Sep 4, 2015

SimonCar , Sep 4, 2015 :
    Hey iedereen. Met spijt in het hart moet ik zeggen dat ik door omstandigheden de OnePlus 2 aan me zal moeten laten voorbij gaan. Als ik een invite heb, zal deze gedeeld worden met jullie. Gelieve dit ook aan te passen op de lijst, zodat mensen die er wel één willen die eerst krijgen. I'll be in touch voor the OP3 :)

20. Vvtf
    Froyo Sep 4, 2015

Vvtf , Sep 4, 2015 :
    Hoi kan ik ook op de lijst voor de Oneplus Two? Ik wil echt graag een invite like everyone else :/