8
Het OnePlus 7T-serie Launch Event

1. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Sep 16, 2019

Nigel Rijkhoek , Sep 16, 2019 :
    1129023-60a5b1caafd8a5505a388b00eacd260a.png

Hi OnePlussers,

We streven er altijd naar om de beste technologie ter wereld te leveren, inclusief de best mogelijke 'snelle en soepele' ervaring. Jullie wensen staan centraal in onze innovatie. Launch events zijn er een fundamenteel onderdeel van. Door launch events te organiseren, kunnen we de producten delen, terwijl we getuige zijn van jullie ervaring en jullie gedachten meteen kunnen horen. En vandaag kondigen wij de launch events van de OnePlus 7T-serie aan:

New Delhi, India
    Tijd: 19:00 IST, 26 september

Londen, Verenigd Koninkrijk
    Tijd: 16:00 BST, 10 oktober

Zoals altijd zullen we de lancering samen met jou vieren. We weten dat niet iedereen "eventjes" naar Londen kan. Daarom organiseren wij een Keynote Viewing Party in Den Haag. Hier kunnen we samen de lancering volgen en daarna hands-on gaan met de nieuwe producten. Ontmoet het OnePlus-team, ontmoet onze community en je gaat natuurlijk niet met lege handen naar huis. Hier meer info over het event en je kan ook gelijk een kaartje bestellen. Je kunt het event ook volgen via de website, Twitter, Facebook of YouTube.

We zien jullie bij de lancering!

Never Settle

90alex10, Kerkdriel, chienboy and 5 others like this.
  2. AnonymousWP
    The Lab - OnePlus 7 Pro Reviewer Sep 16, 2019

Plenkske likes this.
  3. chienboy
    Donut Sep 16, 2019

4. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Sep 16, 2019

chienboy likes this.
  5. FoodieMichael
    Froyo Sep 16, 2019

FoodieMichael , Sep 16, 2019 :
    Gewoon gaan met die banaaaaan! als je nog nooit naar zo een evenement bent geweest, is het een aanrader!

chienboy likes this.
  6. chienboy
    Donut Sep 16, 2019

chienboy , Sep 16, 2019 :
    Ik zit eraan te denken om naar Londen te gaan. Altijd al een keer naar zo'n groots event gewild. (jongens droom, volg altijd alle persconferenties van grote fabrikanten) En anders toch den haag indien niet haalbaar. Maar misschien leuk een meetup te doen voor alle Nederlanders die naar Londen gaan?

Plenkske and Overzee like this.
  7. Overzee
    The Showcase Reviewer Sep 17, 2019

Overzee , Sep 17, 2019 :
    Prima idee om in Den Haag deze 'viewing party' te organiseren. Qua tijd zou het moeten lukken om eindelijk een keer het launch event in Londen mee te maken, maar 100% zeker ben ik nog niet.

chienboy likes this.
  8. Overzee

Overzee , Sep 17, 2019 :
    Meetup voor de Nederlanders in Londen? Als ik ga is het zeker een goed idee.

9. chienboy
    Donut Sep 17, 2019

chienboy , Sep 17, 2019 :
    Ja lijkt mij wel tof om in Londen met ze de NL Community af te spreken. De tijden zijn van het event zijn ook gunstig als je kijkt naar vliegtijden.

10. Overzee

Overzee , Sep 17, 2019 :
    Welke airlines heb je inmiddels bekeken, ik heb gisteren even snel naar Ryanair gekeken. Nog niet verder gekomen met mijn research...

11. Overzee

Overzee , Sep 17, 2019 :
    Zijn er trouwens nog Nederlanders die mee gaan doen met de win-actie voor de Londen trip?

chienboy likes this.
  12. chienboy
    Donut Sep 17, 2019

easyJet maar dan niet naar LCY airport maar naar Gatwick. Dan ben je voor 58 EU heen en weer.

13. Overzee

Overzee , Sep 17, 2019 :
    Top! Ik ga vanmiddag is even verder kijken!

14. Overzee

Overzee , Sep 17, 2019 :
    Trouwens, even benieuwd. Op een dag heen en weer of de 10e heen en dan 11e terug?

15. chienboy
    Donut Sep 17, 2019

Nee dan ga ik op een neer, sochtends heen en savonds terug. Is maar uurtje vliegen.

16. Overzee

Overzee , Sep 17, 2019 :
    Ja oke, ik zit toch even te kijken om 11 oktober terug te vliegen. Pak ik wel ergens in de buurt van Londen of de luchthaven een hotel of Airbnb.

17. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Sep 18, 2019

Plenkske , Sep 18, 2019 :
    Bedenk wel dat Gatwick een stuk verder is dan London City. Als het je lukt, zou ik City Airport (LCY) aanraden. Mega dichtbij de stad, klein en fijn vliegveld. Vanuit daar zit je meteen in de City zone, en kan je de trein pakken door met je bankpas in te checken. Kost maar een paar euro en als je ook nog een paar keer de metro of bus pakt op 1 dag, zal er een max. bedrag berekend worden voor die dag reizen met OV.

Vanuit de andere vliegvelden moet je ook de trein pakken en ben je misschien wel duurder uit ? Alles bij elkaar...

chienboy likes this.
  18. chienboy
    Donut Sep 20, 2019

chienboy , Sep 20, 2019 :
    Nou ik heb mijn tickets binnen hoor voor Londen.
    Nu nog even uitzoeken hoe en wat qua vliegtuig en ov. Maar wij zijn erbij 10 oktober. Kapot veel zin in!

Plenkske likes this.
  19. 90alex10
    Cupcake Sep 20, 2019

90alex10 , Sep 20, 2019 :
    Tickets voor Den Haag viewing party nu al uitverkocht.. Komen er nog meer tickets beschikbaar?

Overzee likes this.
  20. FoodieMichael
    Froyo Sep 21, 2019

FoodieMichael , Sep 21, 2019 :
    Als ik het goed heb begrepen, is oneplus aan het kijken of er meer plekken beschikbaar kunnen komen. Natuurlijk moeten ze ook werken met regels betreft brandveiligheid enzovoort. Dus whoo knows!

90alex10 likes this.