0
Hur länge orkar ni att vänta?

1. kallekula33
    Lollipop Jul 23, 2014

2. Jesper1230
    KitKat Jul 23, 2014

Jesper1230 , Jul 23, 2014 :
    Det gick snabbt för dig! Vissa säger att de väntat i två veckor och inte fått sin mobil än!

Stojan likes this.
  3. erikmasterboy
    Gingerbread Jul 24, 2014

Stojan, NickeD and mattiasohden like this.
  4. danmlundqvist
    Cupcake Aug 16, 2014

danmlundqvist , Aug 16, 2014 :
    Jag tycker att det är lite trist att man måste vänta så länge. Säkert bra marknadsföring, men jag står i gränslandet att ge upp och bara gå och köpa en S5:a istället. Lite synd...

5. Psicosis
    Marshmallow Aug 16, 2014

Psicosis , Aug 16, 2014 :
    Vill du bränna dubbelt så mycket pengar på en sämre telefon så visst. Men hur definierar du "vänta "länge? Jag har suttit här inne i snart 4 månader, nästan 3 av dom spenderade jag med att vänta på en invite. Det var värt det. Dessutom ökar tempot för invites hela tiden. Folk köper luren på löpande band nu. Du lär inte behöva vänta lika länge som en annan gjorde.

timebandit likes this.
  6. tornet104
    Cupcake Aug 17, 2014

tornet104 , Aug 17, 2014 :
    Har bara varit med här i ett para dagar, dock håller min mobil på att dö och då har jag inget val, måste köpa en annan lur vare sig jag vill det eller ej. Hoppas dock att den står ut tills jag får en inbjudan

7. timebandit
    Oreo Aug 17, 2014

timebandit , Aug 17, 2014 :
    Vi som var väldigt tidiga visste från början att det skulle bli en väntan och ett invite system.
    Nu när OP/OPO fått lite spridning i marknadsföringen så tror och hoppas alla "nya" personer att allt skall gå snabbt och smidigt. Som att gå till affären. Men så är det inte och då blir dem otåliga.

Men dem lär aldrig behöva vänta lika länge som oss som var här tidigt så att säga för nu har ju produktionen kommer upp sig. Vi var ju här innan dem hade ens börjat producera :)

NickeD and Psicosis like this.
  8. tornet104
    Cupcake Aug 17, 2014

tornet104 , Aug 17, 2014 :
    Stämmer bra det Timebandit. Hoppas jag hade känt till den här telefonen tidigare och då kunnat vara med från första början, men jag, som många andra, börjar ju inte luska bland nya lurar förrens vi märker att den vi har e på väg utför. E medveten om att det är väntetid för att få sin invite men jag svarade bara på tråden, hur länge man orkar vänta.

Psicosis and timebandit like this.
  9. timebandit
    Oreo Aug 17, 2014

timebandit , Aug 17, 2014 :
    Absolut inget fel att ha lite tro och hopp i sig! Man skall självklart vara positiv.
    Alla vet ju att det är både jobbigt, otåligt och tråkigt att vänta om man inte riktigt vart inställd på det. Detta är helt klart ett nytt sätt att lansera en produkt på :)
    Men vill OP2 så lär det nog bli lite förändringar tror jag :)

Kan undra om OP's marknadsföring via Sociala Medier å annat verkligen var så lyckad. "Nya" kunder vill ju inte vänta och få invite utan vill kunna köpa den direkt. Men visst, ett större gäng kunder har dem ju ändå fått...
    Ett pre order system hade nog vart mycket bättre på flera sätt. Då är det bara en väntan på att få hem telefonen så att säga. Även om det fungerar likadant med ett invite system så är känslan helt annorlunda.
    Hellre lägga en pre order än att vänta på en invite för att få köpa den.

Detta är en resa vi aldrig komma glömma iaf :)

Psicosis and tornet104 like this.
  10. Mckaffe
    Froyo Aug 17, 2014

Mckaffe , Aug 17, 2014 :
    Jag kan vänta, behöver en ny lur eftersom min nuvarande sjunger på sista versen efter nätta 3 år i tjänst! Om det tar en eller två månader gör mig detsamma, jag vill testa oneplus och om jag inte gillar den blir jag iallafall en erfarenhet rikare! Blir kul att lägga vantarna på den när jag väl lyckats få en invite!

11. thecookie
    Donut Aug 18, 2014

Stojan, TheDoor and Mckaffe like this.
  12. Mckaffe
    Froyo Aug 18, 2014

Mckaffe , Aug 18, 2014 :
    Grattis! Snart är lidandet **** för mig också.. Kompis på jobbet som hade invite så beställde igår, se om den kommer iväg i veckan :)

thecookie and TheDoor like this.
  13. KlaWa
    Donut Aug 18, 2014