1
Hvad er den bedste telefon du har haft

1. Niels Rasmussen
    Cupcake Sep 10, 2014

2. LasseSP
    Cupcake Sep 12, 2014

LasseSP , Sep 12, 2014 :
    det må (dengang) nok ha været den trofaste nokia 3310i :Do_O
    en af de første med freaking FARVESKÆRM! og så med snake :p
    ahhhhh... og så hjalp det at den ikke kunne gå i stykker (den ligger vidst stadig i en kasse på loftet)

3. fleksnes99
    Cupcake Sep 12, 2014

fleksnes99 , Sep 12, 2014 :
    Min galaxy s4. Haft htc, s2. Men s4 køre. . Indtil nu hvor batteri begynder at drille. Samt noget flimmer værk det kommer og går. Skal lige justere lys styrke så stopper det.
    Nu venter jeg på one

4. Okoch
    Donut Feb 17, 2015

Peter Pan likes this.
  5. Encrazed
    Donut Feb 23, 2015

Encrazed , Feb 23, 2015 :
    Sony Ericsson K800i. Genial at skrive SMS'er på, dejligt flot UI der aldrig lavede bøvl - og et gedignt kamera på 3.2mp med xenon flash

6. sixxax
    Cupcake Mar 2, 2015

sixxax , Mar 2, 2015 :
    nokia 3210, min første, det er der sku ikke noget der kan slå.

7. nicolai_a
    Cupcake Mar 25, 2015

8. Tjillo
    Cupcake Mar 28, 2015

Peter Pan likes this.
  9. bollerafler
    Gingerbread Mar 30, 2015

10. Larsbojesen
    Cupcake Apr 14, 2015

Larsbojesen , Apr 14, 2015 :
    iPhone 5s... men har haft iPhones siden de begyndte at udkomme, så har ikke så meget at sammenligne med ^^

11. pboep
    Froyo Apr 25, 2015

pboep , Apr 25, 2015 :
    Samsung Galaxy S5 - har stadig min første oneplus til gode, men håber at den slår dem alle!

12. MortenL
    Gingerbread May 5, 2015

MortenL , May 5, 2015 :
    Må faktisk sige at det var min sorte HTC M7.. Den var simpelthen bare i en klasse for sig selv dengang den var ny og lækker :) Deres nyskabende Sence var en fryd at bruge. Men senere updates har gjort at den er temmelig fyldt med bloatware :(

Men af de bedre smartphones skal jeg da lige nævne min Galaxy Nexus, HTC Desire og HTC M7, som nogle af de klart bedre..

Jeg ligger også meget vægt på designet af telefonen. Det skal gerne se ret godt ud :) Og derfor har jeg personligt virkelig svært ved at se hvad det er plastik mobilerne fra Samsung har at tilbyde i forhold til konkurrenterne.. De er IMO ALT over overrated.. Og fyldt med åndsvagt bloatware, som er svær at slippe hel af med..
    Min kæreste har haft nogle Samsung mobiler, jeg på INGEN måder har været imponeret over. Her tænker jeg både S3, S3 mini og S4...

Min One+ vil jeg også mene er i en katagori for sig selv.. Men mest af alt pga prisen..
    Min One+ spiller perfekt for mig, og alt fungerer efter mine behov. Går der ged i den eller jeg skulle smadre den, så er jeg ikke overbevist om at jeg vil ofre tid og energi på RMA..
    Men jeg har til gængæld også rigtig svært ved at skulle ud og bruge 4-6k på en ny mobil, når jeg nu ved hvad man kan få for det halve eller mindre..

13. dkjanhan
    Cupcake May 7, 2015

dkjanhan , May 7, 2015 :
    Det største spring for mig, var udskiftningen af en gammel HTC Windows telefon med skyd-ud tastatur til en iPhone 3GS. Det var et kæmpe spring og pludselig fik man en telefon, der kunne bruges til andet end at ringe og SMS's fra. Men jeg må sige, at jeg er meget imponeret over min nye OPO. Min arbejds iPhone 5S virker nu meget lille og gammeldags i brug. Jeg kan rigtigt godt lide den måde at app's integrerer i Lollipop. Der er ikke så megen skiften rundt mellem apps, som på min iPhone.

IllTiltYou likes this.
  14. Ulstrand
    Donut Jun 10, 2015

Ulstrand , Jun 10, 2015 :
    Oneplus 1 må siges at være den mest stabile mobil jeg har haft. Er imponeret over batteritiden og hvor let den multitasker. Før var jeg urokkelig omkring HTC One M8, som jeg stadig mener er en genial mobil og også har en rigtig god størrelse.

Peter Pan and harforte like this.
  15. supermansmooth
    Cupcake Jun 19, 2015

supermansmooth , Jun 19, 2015 :
    Bedste telefon var Nexus 5, stærkt efterfulgt af Nexus S som den afløste. Efter den tror jeg sku det var en Samsung X820, der desværre knækkede

16. SigurdurS
    Eclair Jul 24, 2015

SigurdurS , Jul 24, 2015 :
    Min Samsung Galaxy S5 og mine to OnePlus Ones står helt deroppe! Men nu er begge ved at gå på dato og så skal de UD, UD, DET LIGEGYLDIGT! Jeg venter bare superspændt på den nye OP2. :D

17. jenslassen
    Cupcake Jul 24, 2015

jenslassen , Jul 24, 2015 :
    Samsung galaxy s2, så nu er det for alvor tid til at komme "ud over stepperne" og komme med i front, så min næste bliver op2 hvis jeg får en invite.

18. fjjohnni
    Cupcake Jul 25, 2015

19. Peter Pan
    Honeycomb Jul 28, 2015

Peter Pan , Jul 28, 2015 :
    One Plus one :) den kan klart anbefales. Jeg glæder mig til jeg kan få lov at lege med en One Plus two

20. Peter Pan
    Honeycomb Jul 28, 2015

Peter Pan , Jul 28, 2015 :
    Rigtig godt skrevet:)

Mrsmooths likes this.